Kirjoitettu Maaliskuu 14, 2010 Väsynyttä väkeä Vilnasta. Fokkerilla kotiin. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 14, 2010 Toimisi paremmin jos tuossa olisi linkki suurempaan kuvaan. Suuremmassa kuvassa näkyy kennolla ollut roska... ei kehtoo linkata. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 14, 2010 Väsynyttä väkeä Vilnasta. Fokkerilla kotiin. Ne anto sentään sun ottaa kuvia sitten? Itse kun otin Balticin Fokkerissa lähes vastaavaa yleiskuvaa niin mahdoton mesoaminen siitä, miten ei todellakaan saa ottaa mitään valokuvia. Siinä ne sitten kyttäs ja vilkuili koko loppumatkan etten yritä ottaa kuvia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 14, 2010 Ne anto sentään sun ottaa kuvia sitten? Itse kun otin Balticin Fokkerissa lähes vastaavaa yleiskuvaa niin mahdoton mesoaminen siitä, miten ei todellakaan saa ottaa mitään valokuvia. Siinä ne sitten kyttäs ja vilkuili koko loppumatkan etten yritä ottaa kuvia. Ei mua ainakaan kielletty ottamasta kuvia. Ainoastaan lentoemoja ei saanut kuvata. Siitä kävi yksi emo aika kuumanakin kaverilleni. Vaikka olisihan se emo ollut ihan kuvattavaa kamaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 14, 2010 Itselle uusi tuttavuus, sekä lentopaikka Mänttä että F150J OH-CBL, pitää majaansa Hallissa (siis siellä kentällä ja ehkä myös hallissa, ei tullut kysyttyä) [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2010 Harmi kun ei ollut kameraa lentolaukussa mukana tänään, se pitäisi näköjään lisätä vakiovarustukseen Kuvat räpsitty kännykällä, pahoittelen laatua. Ilkka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 16, 2010 Arkistojen kätköistä löydettyjä "retroja". Kanarian saaret olivat suosittu lomakohde Finnairin McDonnell Douglas DC-10-30 Teneriffalla 1990. [ attachment removed / expired ] Toinen sille. [ attachment removed / expired ] Las Palmas vuonna 1988. Tarjolla mm. enemmän meriliikenteestä tuttu Hapag Lloyd ja meidätkin perille kuljettanut Karair. [ attachment removed / expired ] -jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 16, 2010 Las Palmas vuonna 1988. Tarjolla mm. enemmän meriliikenteestä tuttu Hapag Lloyd ja meidätkin perille kuljettanut Karair. -jani A300? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 16, 2010 A300? Juurikin se. Rekkaria ei saanut enää kaivettua kuvista esille. Tosin eihän 300-sarjaa (OH-LAA ja OH-LAB)? tainnut olla Karairin laivastossa kuin pari kappaletta. Allekirjoittanut katseli maailmaa tuolloin vielä polven korkeudelta, niin ei tullut hirveästi kiinnitettyä huomiota tuollaisiin yksityiskohtiin. -jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 16, 2010 Tuolla Siirilän bussilla on itelläkin kolme kanarian reissua takana. Ensimmäinen, ainoa ja viimeinen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 17, 2010 Tuolla Siirilän bussilla on itelläkin kolme kanarian reissua takana. Ensimmäinen, ainoa ja viimeinen. Kuvassa on-LAA tai -LAB. Parhaimmat sisätilat ikinä omanneet charterkoneet. Mutä kurjaa sulle on siellä tapahtunut kun noin negatiivinen asenne ? Nykymarsujen häkit kun on tehty alle 170 senttisille niin kaikkien ei ole enää hauska matkustaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 17, 2010 Kyse on Kanariasta, ei Arbuusista. Ihan mukavat kyydit tarjosi ukkosmyrskyn myötätuulessa. Maanopeutta oli kuulemma yli tuhannen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 17, 2010 Kummallakin on menty etelän lämpöön useamman kerran. A:lla ja B:llä. Paha sanoa tiloista, kun siitä on jo useampi vuosi ja muistikuvat alkavat olla jo hataria. Näissä oli sentään videotykit ja valkokankaat . 9 paikkaahan siinä oli rinnan 3-3-3 ja rungon halkaisija taitaa olla sama, kuin uusissa nykybusseissa, joissa on vain 8 rinnan 2-4-2. Tällä konfiguraatiolla on ollut ihan mukava olla kyydissä varsinkin pidemmillä lennoilla. Onneksi en ole joutunut marsuhäkin kyytiin kuin yhdellä lomalla. Toivottavasti myös jää viimeiseksi. Silloin sain onneksi mennen tullen exit paikan. Nykyihmisten keskipituus kasvaa, koskahan lentoyhtiöt tajuavat tämän ja tekevät tilaa, jotta myös vähän keskimittaa pidemmät mahtuvat koneeseen järkevästi. Sama koskee myös muita kulkuvälinevalmistajia ja liikennöiviä yhtiöitä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2010 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2010 Jokunen kuva Puerto Platasta Nämä kuvat ovat otettu kuvauspaikalta. [ attachment removed / expired ] American Airlines [ attachment removed / expired ] Condor D-ABUE [ attachment removed / expired ] Air Transat C-GTSH [ attachment removed / expired ] Air Transat C-GTSH Seuraavat kuvat ovat terminaalin sisältä ja lasin takaa otettuja. [ attachment removed / expired ] Fly Sunwing C-GLBW [ attachment removed / expired ] Delta N916DL [ attachment removed / expired ] Finnair OH-LBV [ attachment removed / expired ] Jet Blue N645JB [ attachment removed / expired ] Sunquest Skyserice C-FULD Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2010 Miksi oot pienentäny kuvia noin paljon? ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2010 Miksi oot pienentäny kuvia noin paljon? ??? Ongelmana oli koko, kun se oli aika rajusti yli 200 KT, niin ei olis millään menny 800 leveinä, harmittaa kyllä. Pienennyksen mukana meni sitten laatukin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2010 Mitä ihmettä noille kuville on oikeen tapahtunut Ihmeellistä sahalaitaa. Kokeileppas näillä ohjeilla uudestaan: http://www.flightforum.fi/Instructions/Attachments Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2010 Jospa nyt, kun on oikeassa koossakin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 23, 2010 Aamun UPSi lähes aamupalapöydästä kuvattuna! [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2010 Suuri valkoinen valas oli naapuriportilla, eli olihan siitä pakko ottaa kuva. Air France Airbus 380 (F-HPJB): [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2010 Työnnetään nyt vielä tännekin muutama balkanilta kennolle tarttunut kuva. Malevin Dash8 Q400 HA-LQA vei ihmiset Budapestistä Podgoricaan (kone on niitä SAS:n vanhoja) [ attachment removed / expired ] Podgoricasta siirryttiin Belgradiin Montenegro Airlinesin uudella E195 koneella joka kantoi tunnusta 4O-AOB [ attachment removed / expired ] Belle Airin elämää nähnyt A320-200 F-ORAE heitti 30 minuutin ilma-ajalla matkailijoita Pristinasta Tiranaan. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Mielummin olisin istunut Tiranan platalla seisseen ZA-ARD:n kyydissä tuon legin, mutta aina ei voi voittaa.. [ attachment removed / expired ] Podgoricasta takaisin Budapestiin tarjoiltiin harvinaisempaa lentolaitetta. Budapest Aircraftt Services Embraer EMB-120ER HA-FAL [ attachment removed / expired ] Kolmekymmentä matkustajapaikkaa tuossa on [ attachment removed / expired ] "Koneessa on neljä uloskäyntiä, yksi edessä, kaksi keskellä ja.." (ja sama magyariksi) [ attachment removed / expired ] Mahtaako tässä olla samat pesukoneen ikkunat kuin valmistajan uusissa E-jetseissä? [ attachment removed / expired ] Muut legit olivatkin juna, bussi, pikkubussi tai mersu painotteisia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 4, 2010 Ylläkseltä oltiin tulossa ja pakotin isännän koukkaamaan Kittilän kentän kautta ja hyvä niin, oli siellä parit kotimaiset Finncommin ATR-72 OH-ATJ ja Finskin a320 OH-LXE No. Eihän ne näkymät ensin ihan parhaat olleet [ attachment removed / expired ] ...mutta onneksi löytyi pieni lumivalli, jonka päältä oli kohtuulliset näkymät. ATR:n lentäjä tutkii kuormaussähkettä [ attachment removed / expired ] Myös Finski suunnitteli lentoon lähtöä [ attachment removed / expired ] Finncomm valmiina rullaamaan kohti kiitotietä 34 [ attachment removed / expired ] Finski käynnistelee [ attachment removed / expired ] ... ja rullailee myös kolmeneloseen [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 5, 2010 Finnairin E170 OH-LEL [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 5, 2010 Immolassa oli lumet lähteneet. Tässä tämä "pieni päältä, iso sisältä" Jabiru. Oli oikein mukava lennettävä. Alkoi jopa pysyä minunkin käsissä. [ attachment removed / expired ] Ja aivan uusi SeaMax kerholaisten käytössä. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla