Jan Fredriksson

Sekalaisten ilmailukuvien ketju

2 544 viestiä aiheessa

Pojjaat treenas viikonloppuna...

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

kakkoskuvassa näkyy vähän naapurikoneen siivenkärkeä ja kuulemma puutkaan oo ihan suorassa mutta sama se, mäkin tykkäsin tuosta kuvasta. Että kiitos vaan :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnairin bussi rullailemassa Tegelin sillalla kohti kiitorataa.

 

txl_terrace.jpg

 

Yllätys oli suuri huomatessani miten loistava terassi Tegelistä löytyy, tämä pieksee Düsseldorfinkin.

Sekä lähtevät, että saapuvat koneet näkee hyvän matkan päästä, jopa valon suuntakin on suotuisa kuvaamiseen mikäli sitä haluaa harrastaa.

Jos miinusta pitää keksiä, niin kentältä operoiva kalusto on aika yksitoikkoista ja pientä (á la air berlinin airbus), mutta päivän paistattelemiseen ja puhtaasti koneista nauttimiseen terassi on aivan mainio.

Käykää kokemassa Tegel vielä kun voitte, ensi kesänä tämä ilo loppuu.. 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

OH-LXL

[ attachment removed / expired ]

 

OH-LBS

[ attachment removed / expired ]

 

Toronto Buttonville Airport (CYKZ / YKZ)

[ attachment removed / expired ]

 

Toronto Downsview Airport (CYZD / YZD)

[ attachment removed / expired ]

 

Toronto Pearson International Airport (CYYZ / YYZ)

[ attachment removed / expired ]

 

Billy Bishop Toronto City Airport (CYTZ / YTZ)

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joukko kanukkinuoria teki itselleen teltat niistä :D

 

Joku paremmin tietävä varmaan osaa vastata tähän, mutta miten on mahdollista että exit riville/-riveille saa levitellä rättejä ympäriinsä, eihän tuola saa YLEENSÄ edes penkin alle laittaa mitään saati että blokattaisiin pääsy ovelle lakanoilla.

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joku paremmin tietävä varmaan osaa vastata tähän, mutta miten on mahdollista että exit riville/-riveille saa levitellä rättejä ympäriinsä, eihän tuola saa YLEENSÄ edes penkin alle laittaa mitään saati että blokattaisiin pääsy ovelle lakanoilla.

 

Noussa ja laskussa exittien alue pitää olla vapaa. Kun em. kumpikaan ei ole käynnissä ei kenelläkään ole mitään asiaa oville. Tai ainakaan ei pitäisi olla. Toki silloin tällöin on liikkeellä näitä sankareita joiden mielestä ovi pitää saada auki taivaalla mutta ne ovet ovat jääneet avaamatta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joku paremmin tietävä varmaan osaa vastata tähän, mutta miten on mahdollista että exit riville/-riveille saa levitellä rättejä ympäriinsä, eihän tuola saa YLEENSÄ edes penkin alle laittaa mitään saati että blokattaisiin pääsy ovelle lakanoilla.

 

Eihän LBS:ssä pitäisi rivin 27 kohdalla mitään exitiä olla? Ohjaako tuo kyltti rivin 29 (+vessojen) takana olevalle ovelle?

 

Noussa ja laskussa exittien alue pitää olla vapaa. Kun em. kumpikaan ei ole käynnissä ei kenelläkään ole mitään asiaa oville. Tai ainakaan ei pitäisi olla. Toki silloin tällöin on liikkeellä näitä sankareita joiden mielestä ovi pitää saada auki taivaalla mutta ne ovet ovat jääneet avaamatta.

 

Entäpä jos laskutilanne tuleekin yllättäen esim. painekadon aiheuttaman hätälaskun seurauksena. Siellä sitten porukalla keräillään rättejä?  ???

 

Ja kukaan ei ole vielä vastannut, mitä nuo rätit oikeasti toimittivat... Vai eikö tuo telttajuttu ollutkaan vitsi?  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja kukaan ei ole vielä vastannut, mitä nuo rätit oikeasti toimittivat... Vai eikö tuo telttajuttu ollutkaan vitsi?  ;D

 

Kyllä se vastaus jo tuossa tuli, eli teltantyyppiset ratkaisut kanukit kyhäsivät ja koisasivat niiden alla.. :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eihän LBS:ssä pitäisi rivin 27 kohdalla mitään exitiä olla? Ohjaako tuo kyltti rivin 29 (+vessojen) takana olevalle ovelle?

 

Ilmeisesti näin, en kiinnittänyt alussa huomiota siihen että tuossa kyltissä ei ole nuolia oikealle ja vasemmalle, eli itse exitit ovatkin pari riviä poikien ja vielä vessojen takana. Seatguru kertoikin loput.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pari mielestäni ihan onnistunutta kuvaa, ottaen huomioon kuvauskalustona olleen iPhone 4:n.

 

Continental Boeing 777-200 FRA-EWR 6.11.2010, jossain Atlantilla.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Blue1 Boeing 717 LHR-HEL 9.4.2011, kiitotie 09R lentoonlähdön jälkeen.

 

[ attachment removed / expired ]

 

T

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hienot kuvat iPhonellasi, kiitos näistä! Meikäpojallakin iPhone, vielä en sen kaikenmoisiin kuvausominaisuuksiin ole ehtinyt tutustumaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Piikkilankaa, lämpöväreilyä ja roskia linssissä, olkaa hyvä.

 

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pari mielestäni ihan onnistunutta kuvaa, ottaen huomioon kuvauskalustona olleen iPhone 4:n.

 

Iha hyvää laatuu. Mistä tietää, että jollakin on iPhone? - Hän kertoo sen sinulle.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

DATin e_r_i_t_t_ä_i_n tilava kone Oulussa, matkakertomusta tulisi, jos osaisi isoja kuvia pienentää foorumikokosiksi.. ;)

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla