Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2012 Laitellaanpas muutama kuvatus kun ei ole hetkeen saanut aikaiseksi..... Denton Municipal Airport ( KDTO ) järjestää vuosittain pienimuotoisen ilmailutapahtuman nimeltä Denton Air Show. Olin paikalla CAF DFW Wingin Corsair ryhmän ja Tracey Smileyn kutsumana, joten kuvat on enempi tai vähempi Corsair painotteisia mutta väliin muutama poikkitaiteellinen näkemyskin Kojelautanäkymiä kylmiltä tyypeiltä ( näitä on pari lisääkin jos jotakuta kiinnostaa ) Videointivarustusta Piiiiiiiitkänokkainen on hän Vähän detaljikuvaa Taidetta siiveltä ( reverted Wings View? ) Ilmailu on ilomme. P-51D "Pecos Bill" ( 44-74445 N4132A ) ja tuntemattomaksi jäänyt poseeraaja Denton Municipal torni Ray Kinneyn ohjastama P-40N Warhawk Se pakollinen AT-6.... ennenkin nähty ex-SAAF 7725 Texas Twisters Beech T-34 Mentorit esiintyivät jossain vaiheessa.... Nämä nimittäin Sponsorikoalat Corsairin pilotti Chris Avery käväisi välissä kabiinissa hakemassa .... jotain.... Mistä läsnäoleva yleisö oli silmät ymmyrkäisinä ja haltioissaan.... Tai sitten se johtui vaan koneesta. Onhan se kyllä kieltämättä komea.... Corsairia käynnistyspaikalle saatellessa paarustettiin muiden esiintyjien ohi jotka oli parkkeerattu vähän kauemmas varsinaisesta maanäyttelystä, kuten nämä Harrierit esim. Ja lisää niitä AT-6:a No lähtihän se.... kone oli kuulemma Chrisin mukaan siirtolennolle lähtiessä käynnistynyt huonohkosti ja akku ei ollut vieläkään latautunut ihan täysille. Pienen sahaamisen ( ja bensan lorottamisen ) jälkeen kuitenkin lähti tulille Ray Kinney palaili samoihin aikoihin omalta näytökseltään On näissä vanhoissa sotalinnuissa vaan jotain maagista. Pahoitteluni muuten kuvanlaadusta.... edellisen ohilennon savu vielä vähän edessä Into the wild blue yonder Rojut pihalla Ja ne mahtavat R-2800 soundit.... Tällaista vaihteeksi preerialta. Toivottavasti maistui Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 19, 2012 No siinähän ne, koneet kunnossa näemmä. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 19, 2012 Corsair on hieno peli. Ohjaamo on kuulemma tilava, ja eikös juuri Corsaireiden ohjaamoihin asennettu tehtaalla myös sikaritelineet valmiiksi... Reilun viikon päästä Duxfordissa nähtäneen taas pitkästä aikaa peräti kolme Corsairia ilmassa. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 19, 2012 Corsair on hieno peli. Ohjaamo on kuulemma tilava, ja eikös juuri Corsaireiden ohjaamoihin asennettu tehtaalla myös sikaritelineet valmiiksi... Reilun viikon päästä Duxfordissa nähtäneen taas pitkästä aikaa peräti kolme Corsairia ilmassa. 8) Ohjaamo oli kieltämättä tilavahko ainakin meikäläiselle, jahka sinne ensin pääsi. kolme askelmaa ja kaksi käsioteluukkula, kaikki jousitettujen kansien takana. Naps. Sikaritelinettä en huomannu, tosin en älynny kyllä edes ettiäkään 8) Muuta tilpehööriä kyllä piisasi. Radiotkin jemmattu etten sanoisi erikoiseen paikkaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 19, 2012 Lentäjällä on tietenkin notkea ja taipuisa niska joten tuo radion säätö on hyvää voimistelua. Meni hetki ennen kuin sen löysin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 19, 2012 Corsair on hieno peli. Ohjaamo on kuulemma tilava, ja eikös juuri Corsaireiden ohjaamoihin asennettu tehtaalla myös sikaritelineet valmiiksi... Reilun viikon päästä Duxfordissa nähtäneen taas pitkästä aikaa peräti kolme Corsairia ilmassa. 8) Sinne Duxiin olisi tarkoitus suunnistaa myös porukalla, toivottavasti tuo kolmen kopla toteutuu. Kiitos Orvo "esilämmittelystä", tämä antaa hyvän potkun ensiviikolle. Komeita kuvia! -kr Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 20, 2012 Sinne Duxiin olisi tarkoitus suunnistaa myös porukalla, toivottavasti tuo kolmen kopla toteutuu. Kiitos Orvo "esilämmittelystä", tämä antaa hyvän potkun ensiviikolle. Komeita kuvia! -kr Ollos hyvä, mukavaa jos kelpasi. Tarkoittaako tämä kopla sitä että Duxfordista olisi odotettavissa kolme kertaa enemmän kuvia siis? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 25, 2012 Kolmen Corsairin koplasta taisi tulla vain yhden Corsairin kopla Duxissa. MeirMotorsin yksilöllä (F4U-7) on käynnissä moottorin vaihto, ja Red Bullin Corsairilla on ongelmia oman myllynsä kanssa, joten Flying Bullsin F4U-4 ei tule Duxiin. No pienenä lohdutuksena moottorihuoliin, niin Bristol Blenheim Mk.1 pistänee patansa tulille kolmen kuukauden kuluttua. http://forum.keypublishing.com/showthread.php?t=114038&page=38 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 25, 2012 Ai että. Manifold press mittarissakin riittää numeroa... tosin ei taida ihan täysiä lukemia tulla. Joka tapauksessa--> Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 25, 2012 Kolmen Corsairin koplasta taisi tulla vain yhden Corsairin kopla Duxissa. MeirMotorsin yksilöllä (F4U-7) on käynnissä moottorin vaihto, ja Red Bullin Corsairilla on ongelmia oman myllynsä kanssa, joten Flying Bullsin F4U-4 ei tule Duxiin. No pienenä lohdutuksena moottorihuoliin, niin Bristol Blenheim Mk.1 pistänee patansa tulille kolmen kuukauden kuluttua. http://forum.keypublishing.com/showthread.php?t=114038&page=38 Oliko tää nyt se pitkänokka Bolingbroke johon naitettiin Mk I lyhyt nokka, josta joku oli ehtinyt jo välissä auton tekemään? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 25, 2012 Ai että. Manifold press mittarissakin riittää numeroa... tosin ei taida ihan täysiä lukemia tulla. Joka tapauksessa--> Tuosta mun muuten pitikin kysymäni Chrisiltä mutta tohkeissani unohdin. Muistelisin että jonkilainen de-rate tuohon koneeseen on tehty mutta ahtopainelukemia en kyllä nyt saa millään mieleeni.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 25, 2012 Jep! Sama "broken" Bolingbroke. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 25, 2012 Jep! Sama "broken" Bolingbroke. Hieman on muuttanut muotoaan tuo keulakin tästä: Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 30, 2012 Orvo, kiitokset taas kerran tosi korkaelaatuisesta ja mielenkiintoisesta tuotannosta!! Tuo Corsairin pitkänokkaisuus johti siihen, että ilmeisesti nimenomaan brittilentäjät kekisivät tulla tukialuslähetymiseen loivassa vasemmalle suuntaavassa kaarrossa, joilloin tukialus näkyi koko ajan tuon pitkänokan takaa, ja laskeutuminen sujui siten helpommin. Tämän detaljin vuoksi Dullesin kentän museossa on Corsair ripustettu kattoon nimenomaan markkeeraamaan vasemmalle suuntautuvaa kaaryoa juuri sisäätulon eteen korostamaan tätä ominaisuutta. Timo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla