Guest avrorj85

Kännykkäkeskustelua

2 043 viestiä aiheessa

Ostin tänään n95.. Naksuuko muillakin kansi, kun painaa sitä? Mulla naksuu, kun oikealta puolelta painaa, alanurkasta, muttei vasemmasta. Normaalia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostin tänään n95.. Naksuuko muillakin kansi, kun painaa sitä? Mulla naksuu, kun oikealta puolelta painaa, alanurkasta, muttei vasemmasta. Normaalia?

Eipä toi näytä naksuvan, vankalta tuntuu. Ei vaan ole minun vehje.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä toi näytä naksuvan, vankalta tuntuu. Ei vaan ole minun vehje.

Hm, se naksahdus on aika hiljanen.. Pitänee viedä takaisin maanantaina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hm, se naksahdus on aika hiljanen.. Pitänee viedä takaisin maanantaina.

Vie takaisin. Kyllä ne saa liikkeessä siihen naksahdukseen lisää volaa. Sitten se poksahtaa.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuollaisella on tullut nyt pari päivää kommunikoitua. Täytyy sanoa, että aika hyvä peli on :thmbup: Kokoa edelliseen 9300i -malliin verrattuna aivan hitusen enemmän, mutta ominaisuuksia sitten sitäkin enemmän.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuollaisella on tullut nyt pari päivää kommunikoitua. Täytyy sanoa, että aika hyvä peli on :thmbup: Kokoa edelliseen 9300i -malliin verrattuna aivan hitusen enemmän, mutta ominaisuuksia sitten sitäkin enemmän.

Oletko ehtinyt käyttää GPS:ää? Onko millainen? Saako siihen tuotua omaa kartta-aineistoa? Tarkoitan lähinnä topografikarttoja ja retkeilykarttoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko ehtinyt käyttää GPS:ää? Onko millainen? Saako siihen tuotua omaa kartta-aineistoa? Tarkoitan lähinnä topografikarttoja ja retkeilykarttoja.

Terve Jari !

Joo, tuo GPS on minulle vielä hiukan arvoitus. Se kyllä löytää satelliitit ja kerran näytti kartallakin sijaintini, mutta miten ja mistä karttapohja tuli, on minulle vielä arvoitus. ??? Ohjekirja on tuolta osin hyvin epämääräinen. En myöskään ole onnistunut kertaakaan "suunnittelemaan reittiä" tuon kanssa.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Karttojen käyttöohje:

Osta muistikortti, mielellään 1-2gb microsd, laita kortti puhelimeen, käynnistä kerran karttasovellus niin että kortti on sisällä puhelimessa.

Aseta kortti muistikortinlukijaan ja mene osoitteeseen www.smart2go.com.

Lataa koneelle maploader ohjelma, käynnistä ohjelma, valitse maat mitkä haluat ladata kortille ja kun lataus on valmis, aseta kortti puhelimeen, ja avaa kartat sovellus puhelimesta ja kovaa käyttöä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve Jari !

Joo, tuo GPS on minulle vielä hiukan arvoitus. Se kyllä löytää satelliitit ja kerran näytti kartallakin sijaintini, mutta miten ja mistä karttapohja tuli, on minulle vielä arvoitus. ??? Ohjekirja on tuolta osin hyvin epämääräinen. En myöskään ole onnistunut kertaakaan "suunnittelemaan reittiä" tuon kanssa.

Arttu

Kartathan noihin tuleepi netin kautta. :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, kokeilin tuota. Puhelimen mukana tulevalla asennuslevyllä on linkki tuonne lataussivustoon. Puhelin vaan taitaa olla sen verran uusi, ettei sille ole vielä ilmestynyt versiota tuosta ohjelmasta. Kokeilin toisen puhelimen (muistaakseni N95) versiota, mutta se ei suostunut edes asentumaan tähän. Pitänee siis odotella...

Arttu

Karttojen käyttöohje:

Osta muistikortti, mielellään 1-2gb microsd, laita kortti puhelimeen, käynnistä kerran karttasovellus niin että kortti on sisällä puhelimessa.

Aseta kortti muistikortinlukijaan ja mene osoitteeseen www.smart2go.com.

Lataa koneelle maploader ohjelma, käynnistä ohjelma, valitse maat mitkä haluat ladata kortille ja kun lataus on valmis, aseta kortti puhelimeen, ja avaa kartat sovellus puhelimesta ja kovaa käyttöä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällainen Qtek 9090 tuli hommattua käytettynä kun edullisesti sai. Ihan kiva selata nettiä wlanin avulla yms  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nokian N95 on ollut taskussa noin kuukauden ja hyvin hoitaa kommunikointitarpeet.

Samassa paketissa Nokian BH-800 Bluetooth-nappi, ja sekin on ensimmäinen sellainen, jolla ei ainakaan toistaiseksi ole ollut mitään ongelmia. Kolmella edellisellä on kaikilla ollut jotain pientä, jolla sai aina joskus paineen nousemaan.

On minun käytössä ensimmäinen puhelin tämä N95, jolla nettisurffailukin onnistuu suht kivuttomasti, vaikkei minulla olekaan kuin se 1 Mbit/s HSDPA-liittymä :'(

Näyttö on niin hyvä, että sivuja voi katsella 50% suurennoksella, jolloin lähes koko sivun leveys on kerralla näytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nokialainen N95 nykyään myös täällä  8) Ostin tuossa pari päivää sitten ja tyytyväinen ollut ainakin toistaiseksi..  :P

Appropoo laitankin tähän yhen kymysyksen tuosta että mitä pitäisi ohjelmia ladata/asentaa että vois katella videoita esim youtubesta suoraan?  ??? Valittaa siinä vaiheessa kun avaa videon niin jotain Javascriptistä ja Flashplayeristä..  ??? Nuo 3gp/Mp4 videot kun tuppaa olemaan hiukan huonolaatuisia... :P

Oletko Matti kokeillut tuota? Sattuisitko tietämään mikä avuksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu samaa meijän isä sanoi. Niin ja minähän sain sitten isän vanhan 9500 Communicatorin.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöisiä kommunikointivälineitä löytyy täältä:

[ attachment removed ]

Turkulaisille ja näsäviisaille vielä tiedoksi, että tuota oikean reunan tulitikkuaskia ei ole tarkoitus käyttää kommunikointiin vaan se on siinä ikään kuin vertailukohteena antamassa jonkinlaista mittakaavaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Appropoo laitankin tähän yhen kymysyksen tuosta että mitä pitäisi ohjelmia ladata/asentaa että vois katella videoita esim youtubesta suoraan?  ??? Valittaa siinä vaiheessa kun avaa videon niin jotain Javascriptistä ja Flashplayeristä..  ??? Nuo 3gp/Mp4 videot kun tuppaa olemaan hiukan huonolaatuisia... :P

Ainakin tämän sivuston kautta voi muuttaa Youtuben videot haluamaansa tiedostomuotoon ja siirtää ne sen jälkeen puhelimeen: http://vixy.net/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään