Kirjoitettu Marraskuu 2, 2007 6120 Nuukia on ollut nyt pari viikkoa. Vähän turhan pientä näppäimistöä (pari nappulaa on vähän hankalia käyttää) lukuunottamatta olen ollut tyytyväinen. Sillä pystyy tekemään kaiken, mitä puhelimelta kaipaan... Ja varmaan paljon muutakin?, itsellä käytössä Nokia 1100 se on puhelin sanan varsinaisessa merkityksessä, sillä voi soittaa ja vastaanottaa puheluita, jopa lähettää tekstiviestin ja vastaanottaa niitä, mihin muuhun sitä kännykkää tarvitaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 3, 2007 Multa löytyy 5140i. Ihan hyvä on, mutta muistia on ihan liian vähän. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 15, 2007 Anteeksi että nostan tätä ylös mutta otin nyt kuvat kännyköistäni joita olen joskus (joutunut) käyttämään. Kaapistani löytyypi 9 puhelinta jotka KAIKKI ovat toimivia. Koulussa olen saanut lempinimen "kännykkäguru" Nokia 1610. Tämä puhelinyksilö kuuluu siihen softaversioon jossa ei ollut mahdollisuutta lähettää tekstiviestiä. Valmistettu vuosina 1996-97. [ attachment removed / expired ] Nokia Nokia 3110 Wanha versio. Siitä näkyy olevan uusikin versio. Valmistettu vuosina 1997-99. [ attachment removed / expired ] Ericsson A1018S. Ilmeisesti akku on ollut tämän "Erkin" heikkous. [ attachment removed / expired ] Nokia 8210 oli joskus aikansa pienikokoisin puhelin. 1999- [ attachment removed / expired ] Nokia 1100: [ attachment removed / expired ] Sony Ericsson k500i. Tämän puhelimen heikkous on tuo "navi" näppäin. [ attachment removed / expired ] Nokia 5100. Näppäimet ovat suoraan sanottuna surkeat! [ attachment removed / expired ] Nokian ehkä tunnetuin malli. 3310. Tämä malli oli suosituin käytetyin puhelin vielä vuonna 2006. Oli minun ensimmäinen puhelin. [ attachment removed / expired ] Nokia 3220. Tämä oli minun ensimmäinen kamerapuhelin. [ attachment removed / expired ] Tässä nykyinen puhelimeni. LG KG245. Ihan kohtuuhyvä puhelin. [ attachment removed / expired ] Tulevat: Eli joululahjaksi saan (toivottavasti) Nokia N73. Naapurin kanssa olen tehnyt kauppaa Tällaisesta Jokaisen kuvassa esiintyvään puhelimeen löytyy käyttöohjekirja Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 15, 2007 Vihdoin Siemens C55 sai väistyä, kun sain työn puolesta Nokia E50:n Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 15, 2007 Jepjep, joululahjathreadissä jo mainittu Nokia 5610 XpressMusic on ollut parin käyttöpäivän perusteella hyvä hankinta! Neljä vuotta hyvin palvellut Nokia 3200 sai väistyä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2007 Ensimmäinen puhelin oli NMT 450 verkossa toimiva Mobira Cityman 150 2110i 6110 6310i 3230 Nyt käytössä E90 Vellu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2007 Päivitystä on tullut. Eli n. 1,5 vuotta ollut 6230i meni äitille ja veljeltä ostettu 6151 tuli tilalle. Mainio kapula, erityisesti 3g-verkon takia. Nokia 6151: [ attachment removed / expired ] -Oskari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2007 Mulla on nyt Nokia 6085 ja ei kyllä ole mitään huonoa sanottavaa ole (tai ei ainakaan vielä ole). http://pan.fotovista.com/dev/6/3/00028236/l_00028236.jpg Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2007 Samsung SGH-Z140 on nyt kohta vuoden päivät ollut puhelimen virkaa toimittamassa. Hyvin on toiminut, mutta seuraava puhelin ei varmasti ole Samsung... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2007 Vuosi sitten ostin N70 kännykän eikä ole tullut kertaakaan mieleen vaihtaa uuteen. Eli hyvin on pelannut ja löytyy kaikki tarvittava. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 17, 2007 Nokian ehkä tunnetuin malli. 3310. Tämä malli oli suosituin puhelin vielä vuonna 2006. Oli minun ensimmäinen puhelin. Minun käsittääkseni kyllä legendaarisin ja tunnetuin nokian malli lienee 2110? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 17, 2007 Vuosi sitten ostin N70 kännykän eikä ole tullut kertaakaan mieleen vaihtaa uuteen. Eli hyvin on pelannut ja löytyy kaikki tarvittava. Paitsi että käyttis kaatuilee joka päivä! Näin siis meikäläisellä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 17, 2007 Minun käsittääkseni kyllä legendaarisin ja tunnetuin nokian malli lienee 2110? Voi olla hyvinkin mahdollista. Wikipedia sanoo näin: Se tuli markkinoille joulukuussa 2000 ja sai hyvin suuren suosion, mutta mallin valmistus on sittemmin lopetettu. Tästä huolimatta Tietokonelehden teettämän tutkimuksen mukaan se oli edelleen käytetyin puhelin Suomessa syyskuussa 2006. Oli tullut tuonne mun puhelinesittelyyn Typo siellä siis pitäisi lukea "Nokia 3310 on käytetyin..." Eikä "Nokia 3310 on suosituin" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2008 Vielä hetken aikaa Nokia 6610i, mutta pukki on tuomassa N95:n (tai muuten ei hyvä heilu). No, tuliko Noksun lippulaivaa? Itselle Pitäisi tuo HTC Touch Cruise saapua maanantaina tai tiistaina. Laitetaan sitten vähän fotoja ja kokemuksia tänne... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2008 Sain eilen ensimmäisen Symbian-puhelimeni, Nokia 5500. Työpuhelin siis, Nokian roskaa en ikinä ostaisi itselleni. Ei jumalauta mikä paska laite. Puhelimen kuuluu ladata, kun se on töpselin päässä. Eihän tuossa pysty edes selaaman numeroita ilman sitä vitullista latausta siinä välissä. Symbian on kyllä näin ensimmäisten käyttökokemusten jälkeen niin puhdasta roskaa, että säälin teitä kaikkia jotka tuollaisesta maksavat. En yhtään ihmettele, että jengi alkaa ostella kaikkea muuta kuin Nokiaa. On se vaan paska. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2008 Älä turhaan sääli Joona. Jokaisessa on metkunsa ja se on taas yksilöllistä miten ne "avautuvat" kullekkin. Eikä kaikesta tarviikkan pitää! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2008 Älä turhaan sääli Joona. Jokaisessa on metkunsa ja se on taas yksilöllistä miten ne "avautuvat" kullekkin. Eikä kaikesta tarviikkan pitää! Joo, kirjoitin ehkä hieman vittuuntuneena tuon viestini. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 21, 2008 Tuli Noniin. Omaa "puhelinta" laitetaan juuri Tampereella pakettiin ja postiin. Huomenna pääsee leikkimään. Eniten odottaa sitä, että miten tuossa tuo TouchFlo-systeemi pelaa. 8) E: Schenkerillä ryssiny jotain, niin luuri saapuukin vasta keskiviikkona. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 21, 2008 viis vuotta takaperin ostin Siemens A55:nja se oli hyvä perus kännykkä. Pari vuotta sitten sain joululahjaksi Nokia 5140i:n joka on myös tämänhetkinen luuri. On ollut aikamoinen pettymys. Näppäimistö lähtee irti samoin, kun kaikki ne kumisuojukset. Kuoret on pitäny kiinnittää teipillä toisiinsa etteivät irtoaisi. En suosittele ketään ostamaan... Helmikuussa saan synttäri lahjaksi uuden kapulan, mutta vielä en ole miettinyt minkä haluun. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 21, 2008 Päivitin Thaimaan reissulla kommunikointivälineeni N70:stä N76:een... On kyllä loisto peli... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 21, 2008 Qtek 9000 vaihtui viime viikolla Nokian E90:een. Tähän asti olen tyytyväinen päätökseen, saas nähdä miten pitkään onni kestää Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 22, 2008 Pari vuotta sitten sain joululahjaksi Nokia 5140i:n joka on myös tämänhetkinen luuri. On ollut aikamoinen pettymys. Näppäimistö lähtee irti samoin, kun kaikki ne kumisuojukset. Kuoret on pitäny kiinnittää teipillä toisiinsa etteivät irtoaisi. En suosittele ketään ostamaan... Mulla on itelläni ollut 5140i jotain pari kolme vuotta ja ei ole mitään vikaa vieläkään. Näppäimistön olen joutunut vaihtamaan, kun muksu rikkoi edellisen. Muuten ei ole ollut mitään vikaa ja toimii edelleen ja on muutenkin uudenveroinen. Ainoa todellinen iskunkestävä ja raskaaseen työkäyttöön sopiva puhelin mitä mulla on ikinä ollut. Aktiivikäytössä se on tippunut lattialle 2-3 kertaa päivässä ja mitään ei ole sanonut siitä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 25, 2008 Omaa "puhelinta" laitetaan juuri Tampereella pakettiin ja postiin. Huomenna pääsee leikkimään. Eniten odottaa sitä, että miten tuossa tuo TouchFlo-systeemi pelaa. 8) E: Schenkerillä ryssiny jotain, niin luuri saapuukin vasta keskiviikkona. Noniin. "Puhelin" saapui keskiviikkona ja nyt on muutaman päivän jo kerennyt leikkimään. Nopeasti tottui tuohon kosketusnäyttöön ja kirjoittaminenkin sujuu jo hyvää vauhtia. GPS:n pelaa loistavasti. On niin tarkka, että sisätiloissa ollessakin löytää sijainnin paut metrin tarkkuudella, niin että Google mapsin sateliittikuvan avulla näkee missä kohtaa taloa ollaan. TouchFlo on tosi mahtava keksintö ja toimii loistavasti. Hyvä kilpailija Iphonelle tuo systeemi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla