Kirjoitettu Helmikuu 4, 2005 Minulla ei ole ollut kuin kaksi kännykkää: 3510 ja nykyään N-Gage. Jälkimmäinen vetää melko usein itsensä pimeäksi, jos siihen ei ole koskenut vähään aikaa. Liekö tyyppivika ???. En usko että on tyyppivika...en tiedä, että mikä Symbianin revisio sulla on, mutta softapäivitys huoltoliikkeessä auttanee asiaan...tietty kannattaa ensin resetoida itse nkake ja sitten formatoida muistikortti. En muista että miten resetointi tapahtuu, kannattaa kysyä asiaa esim. täältä: http://www.matkapuhelininfo.com/forum/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 4, 2005 Siemens A65. Vaimo osti sen mulle muutama päivä sitten, kun valitti, etten enää vastaa sen soittoihin. Sanoin että vika on puhelimessa (oli kolmen vuoden ikäinen Nokia 3210, joka oli ihan hyvä vaikka pysyikin kasassa vain kumilangalla, kun putosi kerran Kyynelniemessä rantakiville.) Nyt mä voin vähän aikaa sanoa, että "saakeli kulta, painoin väärää nappulaa kun olen niin tottunut noihin nokialaisiin ja tää on niin pienikin" ...mutta entäs sitten myöhemmin? --- Jorma Mutta hyvä ratkaisu on "pudottaa" tuo uusikin, joku vaikka tönäisi vahingossa, kun ulkona yritit vastata puhelimeen.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 4, 2005 Nyt käytössä on Siemens A60 ja kännykkää pidän varmaan pari vuotta ja sitten vaihdan johonkin Nokialaiseen luultavasti... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 4, 2005 Nyt on Nokia 3510i ennen tätä on ollut 3410 ja 3210. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 4, 2005 Nokia 5110 <-näyttö hajos Nokia 5110 <-näyttö hajos Nokia 5110 <-näyttö hajos Motorola T192 Nokia 6100 Tais olla aika tyyppivika noissa 5110 känniköissä tuo näytön hajoaminen.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 4, 2005 Nokia 3310 on minulla käytössä. Täytyi ostaa siihen litium-akku, kun vanha, alkuperäinen akku tuli lähelle hajoamispistettä. Nykyisin käytössäni on Nokia 6100, litium-akku siinäkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 4, 2005 Elämäkertani: Ericsson T68 (?) Nokia 3110 - näyttö särkyi osumasta Nokia 5110 Nokia 3310 Nokia 8210 - kastui repussa -> näyttö rikki Nokia 7210 - kuulokevika + näppiksen ledivika -> huoltoon Nokia 8310 Samsung E700 Samsung E800 Lukion alusta, mobiiliteknologian murroksesta, laskeskellen. Ajalta 1997-2005 - näin ainakin muistelen. Kahta (3110, 8210) lukuunottamatta kaikki puhelimet on vaihdettu rehellisesti rakkaudesta uuteen. Nyt himottaisi tuo Samsung X460, mutta taitaapi jäädä siihen himottamiseen. ..ellei joku osta nykyistä hyvään hintaan. edittii: 8310 jäi välistä + viat lisätty. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2005 Multa löytyy muuten ihan ehjä Nokia 1610. Kolmella sataa voisin myydä, vaikka itse maksoin yli kaksi tonnia Eihän sillä voi edes lähettää tekstiviestejä. Multa saa kolmellasataa kuusi kappaletta mallia 1611, jolla sekin onnistuu... Omat kännykät aikajärjestyksessä, kaikki Nokian tekosia: 101 (NMT), 1611, 6110. Yksikään ei ole kovassakaan käsittelyssä hajonnut tai oikkuillut, kuten nykyrimpulat tuppaavat tekemään. Siinä ei paljoa lohduta värinäytöt, kamerat, polyfoniasoittoäänet, GPRS-yhteydet ja multimediaviestit, jos toosaa joutuu vähän väliä viemään huoltoon tai se hajoaa vuoden sisällä beyond repair. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2005 Onhan näitä: [ Attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2005 Joku Nokia nyt käytössä(työsuhde etu), olisko 7xxx, kamera yms. turhaa.....oikeastaan sen lisäksi, että yleensä toimii, eikä aina tartte olla latailemassa, minua ei muu kiinnosta kuin notta on: 1. Nokia(tutut valikot) 2. EI ole navi-näppäintä (turhan kömpölö käyttää) 3. Mahtuu rintataskuun tupakkiaskin kanssa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2005 Kännykät ikäjärjestyksessä: Nokia 1630, Nokia 5110, Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 5210 ja Nokia 5100... Seuraavaksi voisi vaihtelun vuoksi ostaa vaikka Samsungin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2005 -Nokia 5110 -Nokia 3210 -Nokia 8210 -Nokia 6510 nykyinen krapula on Nokia 6230.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2005 Oma sarjani: Nokia 6110 Nokia 5510i Nokia 6600 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2005 Nykyään käytössä Siemens C60. Aikaisemmin olen omistanut vain kaksi mallia, Nokia 3310 ja 3110. Edit: Ja mainittakoon vielä että onhan tuo 3310 vieläkin käytössä varaluurina. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2005 Minäkin voisin vielä yrittää laittaa koko listauksen kaikista omistamistani puhelimistani kunhan kerkeän. Ja jos muisti riittää. Niitä on nimittäin paljon. Tuo nykyinen 9210i on muuten aika monipuolinen( ja ISO), vaikkei siinä kameraa ja gprs ominaisuutta olekaan. Sovelluksia on lukemattomia joita saa helposti imuroitua ja asennettua. Ja tuo näyttö on loistava. Ja jos lompsa kestää niin netissä voipi surffailla vaikka kesämökin paskahuussista. Ja on aika nopeakin tuolla High Speed Data asetuksella. Suosittelen ISOtaskuisille ihmisille... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2005 En tasan niin millään. Joskus omistin jonkun siemensin vanhan kapulan ja sitten sen jälkeen nokian 3110, mutta kaksi vuotta tässä ollaan oltu jo ilman puhelinta ja hyvin on tullut toimeen. Nykyisistä laitteista on tullut sellainen vaikutelma että niistä mainostetaan vain kuinka niillä voi pelata, surffata netissä, tarkistaa sähköpostit, kuvata, lähettää tekstareita, chattailla, siirtää taloja ja muokata kaupunkia, kuunnella radiota ja musiikkia, pitää kokouksia, tilata soittoääniä, taustakuvia ja näytönsäästäjiä. Kuinka niillä voi hoitaa pankkiasiat helposti, pyyhkiä pyllynsä ja niistää nenänsä. ja jätin vielä mainitsematta siitä tärinähälyttimestäkin. Ja jossain nurkassa hyvin pienellä präntillä lukee vielä, "tuotekehittelyosastolle kysymys, voiko tällä mallilla soittaa?" Seuraava puhelin jonka joskus hankin, on vain yksinkertainen kännykkä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2005 Oma tositarinani: 2002 - 2003: 3310 2003 - 2004: 3310 (& Motorola Timeport matkustamista varten, muuten käytin 3310) 2004 - Unknown: 3660 Nyt oon haaveilemassa että saisin SonyEricsson P910i puhelimen synttäri lahjaksi, mutta todennäköisesti en saa, koska oon tällä hetkellä 130€ velkaa iskälle, kun mun joululahjaksi mun kone päivitettiin paljon tehokkaammaks. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2005 Taisin olla 12 kun ensimmäisen kapulan sain... 1611 2110 5110 3210 7110 3610 Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 11, 2005 Tässä järjestyksessä menee: - Nokia 3510i (meni rikki) - Siemens M55 (sekin meni rikki) päätin ostaa puhelimen joka kestää kolhuja yms iskuja, valinta oli helppo - Siemens M65 8) Nokiaa en kyllä enää osta, älkääkä kysykö miksi.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 12, 2005 Nokiaa en kyllä enää osta, älkääkä kysykö miksi.. No miks? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 12, 2005 Tässä järjestyksessä menee: - Siemens M65 8) Täytyy kyllä kysyä että paljonko jouduit maksamaan tuosta kun itsekin ehkä ostaisin sellaisen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 12, 2005 Nokia 6600 käytössä tällä hetkellä. Minulla on ollut varmaankin 10 gsm-kapulaa, mutta tämä on ensimmäinen, mitä en ole halunnut vaihtaa toiseen puolen vuoden käytön jälkeen. Mielestäni loistava laite... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 12, 2005 Melkein kaikki nokialaisia..yksi eriksson mahtuu joukkoon..puolustuksena sanon etten hankkinut sitä itse. Eriksson, mallista ei muistikuvaa Nokia 5110 Nokia 3210 Nokia 3310 Nokia 3410 Nokia 6670, jonka ostin eilen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 12, 2005 Nokia 6600 käytössä tällä hetkellä. Minulla on ollut varmaankin 10 gsm-kapulaa, mutta tämä on ensimmäinen, mitä en ole halunnut vaihtaa toiseen puolen vuoden käytön jälkeen. Mielestäni loistava laite... Muuten ihan kiva, mutta akku loppuu turhan äkkiä. On siinä pikku bugejakin vielä, mutta eiköhän ne taas ohjelmapäivitysten myötä poistu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 12, 2005 Nokian malleja löytynyt aina taskusta... -2110 (joskus aikoinaan saatu .. faijan vanha) -5110 (ensimmäinen itse ostettu puhelin joskus -96??) -3310 (entinen alkoi lahota ja oli uuden aika -00??) -6820 (vanha lähti seinään ja tällanen tuli kesällä -04 .. hyvin on pelittänyt) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla