Kirjoitettu Helmikuu 23, 2011 Windows OS:n suurin ongelma taitaa olla sen nimi... Juu tätä lähinnä hainkin että että edelliset eivät ole hirven suosittuja olleet (mullakin kokemusta 6.5:stä) ja pelkkä nimi jo vähentää kiinnostavuutta jonkin verran. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 23, 2011 Sain juuri Telefonican Movistarilta uuden puhelimen. Nyt se on Samsungin Onyx. Olen aina vähän vierastanut noita kosketusnäyttöjä mutta tämä ainakin toimii mainiosti. Kysyin että miksi ei jotakin Nokiaa niin tyttö sanoi että yhtiö haluaa antaa muitakin mahdollisuuksia ja tämä nyt sattui sopivasti mun pistetiliini ja maksoi 0 €uroa. Tässä on nettiyhteys kuukauden koeajalla ja poistankin sen heti koeajan loputtua. Eihän se maksaisi kuin 10 €/kk mutta kun en tartte. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 23, 2011 Juu tätä lähinnä hainkin että että edelliset eivät ole hirven suosittuja olleet (mullakin kokemusta 6.5:stä) ja pelkkä nimi jo vähentää kiinnostavuutta jonkin verran. Ei minulla WM 6.x:sta ole moitittavaa. Ainoa ongelma oli HTC:n moka laittaa tehoton prossu. Pelkään että moni softa kehittäjä haistattaa pitkät Nokialle kun he ovat vetäneet viimeisen parin vuoden aikana maton aika monta kertaa jalkojen alta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 23, 2011 Ei minulla WM 6.x:sta ole moitittavaa. Ainoa ongelma oli HTC:n moka laittaa tehoton prossu. Pelkään että moni softa kehittäjä haistattaa pitkät Nokialle kun he ovat vetäneet viimeisen parin vuoden aikana maton aika monta kertaa jalkojen alta. Ei mitään erityisen huonoa muttei kyllä sitten sitä hyvääkään. HD2 mulla vielä ainakin jonkun aikaa ja pieniä vikoja on toki kaikissa. Kokemusta ei AppStoresta ja Android Marketista ole mutta lähinnä puhelinvertailujen pohjalta voisin niiden ja niiden sisältämien sovellusten määrän olevan parempia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 24, 2011 Windows OS:n suurin ongelma taitaa olla sen nimi... Vai oliko siinä sittenkin jotain muutakin vikkaa vikkaa vikkaa... http://www.digitoday.fi/mobiili/2011/02/24/microsoftin-paivitys-mykisti-windows-puhelimia/20112716/66 Microsoftin ensimmäinen ohjelmistopäivitys Windows Phone 7 -käyttöjärjestelmää käyttäville puhelimille on jumiuttanut osan puhelimista käyttökelvottomiksi. Twitter tuen saaminen tämän vuoden aikana on aika hieno ominaisuus Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 24, 2011 Ei minulla WM 6.x:sta ole moitittavaa. Ainoa ongelma oli HTC:n moka laittaa tehoton prossu. Pelkään että moni softa kehittäjä haistattaa pitkät Nokialle kun he ovat vetäneet viimeisen parin vuoden aikana maton aika monta kertaa jalkojen alta. Kehittäjäthän kehittää just sitä, mitä palkanmaksajat haluavat. Ja jos Nokia alkaa työntämään markkinoille miljoonittain WP7 kapuloita, niin sittenhän ne palkanmaksajat sanovat että tuki WP7 on löydyttävä. WM6.x pelasi hienosti juu, parasta Symbian-ympäristössähän oli se, että se pyöri hienosti heikommallakin raudalla. Nyt joutuu Nokiakin aika tavalla särmäämään hardisspeksiensä kanssa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 24, 2011 "kaatoi pienen määrän Samsungin valmistamia puhelimia" Saa kai tuostakin kriisin taiottua... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 24, 2011 "kaatoi pienen määrän Samsungin valmistamia puhelimia" Saa kai tuostakin kriisin taiottua... Saatiinhan eräällä merkillä pelkästiään yhden takalasin halkeamisesta nostettua aivan hlvetillinen haloo, niin miksi ei tästä saataisi? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 24, 2011 Saatiinhan eräällä merkillä pelkästiään yhden takalasin halkeamisesta nostettua aivan hlvetillinen haloo, niin miksi ei tästä saataisi? Kyseinen merkki on ns premiumia, Samsungin kohdalla taas olisi suurempi ihme jos joku päivitys joskus toimisi kunnolla. Joka tapauksessa syyttävä sormi kannattaa suunnata Samsungiin, ei Microsoftiin. T. nimim. "Pari kuukautta Galaxy S:n päivitystä odotellut" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 24, 2011 Kyseinen merkki on ns premiumia, Samsungin kohdalla taas olisi suurempi ihme jos joku päivitys joskus toimisi kunnolla. Joka tapauksessa syyttävä sormi kannattaa suunnata Samsungiin, ei Microsoftiin. T. nimim. "Pari kuukautta Galaxy S:n päivitystä odotellut" Meinaatko että Omnia 7 ei ole premiumia? Vai miksi se on sitten kalliimpi kuin halvin iPhone 4:n? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 24, 2011 Meinaatko että Omnia 7 ei ole premiumia? Vai miksi se on sitten kalliimpi kuin halvin iPhone 4:n? Väittäisin, että Samsungiin ei yhdistetä ihan vastaavaa laatumielikuvaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 24, 2011 Väittäisin, että Samsungiin ei yhdistetä ihan vastaavaa laatumielikuvaa. Tällä mun Samsungilla voi soittaa ja vastata soittoihin ja jopa tekstarit kulkee ihan mallikkaasti. On tässä kamerakin mutta mulla on kamerat ja videot erikseen niin en sellaisia puhelimeen ympättyinä edes tarvitse. Eikä tämä maksanut mitään muuta kuin bonuspisteitä joita tulee vaikka soittaisi minkä merkkisellä keksinnöllä. Mulle on aivan sama onko PUHELIMESSA jotkut symbaalit tai tamburiinit kunhan asiat saa hoidettua. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 24, 2011 Tällä mun Samsungilla voi soittaa ja vastata soittoihin ja jopa tekstarit kulkee ihan mallikkaasti. On tässä kamerakin mutta mulla on kamerat ja videot erikseen niin en sellaisia puhelimeen ympättyinä edes tarvitse. Eikä tämä maksanut mitään muuta kuin bonuspisteitä joita tulee vaikka soittaisi minkä merkkisellä keksinnöllä. Mulle on aivan sama onko PUHELIMESSA jotkut symbaalit tai tamburiinit kunhan asiat saa hoidettua. Minäkin olisin huomattavasti tyytyväisempi jos Samsungin jostain pimeästä kolosta löytämä Kies suostuisi tarjoamaan Android-päivityksen, jonka jotkut ovat saaneet jo aikoja sitten. Ja jos haluaa puhelimen isoilla kirjaimilla kirjoitettuna, niin ÄLYpuhelin on ehdottomasti väärä valinta. Mikään tästä ei tietenkään liity mitenkään Samsungin laatumielikuvaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 24, 2011 Väittäisin, että Samsungiin ei yhdistetä ihan vastaavaa laatumielikuvaa. Appleenko sitten yhdistetään? Kyllähän totuus vaikuttaa aika pitkälti siltä, että mitä enemmän puhelimia kehitetään, sitä enemmän on susia ja niille kuoppia. Oli kyseessä mikä tahansa merkki, pitää nykyään varautua siihen, että kaikki ei suju aina niin tasaisesti... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 24, 2011 Vaikka olen ollut Nokia-fani vuodesta 1995 kun hommasin ensimmäisen gsm-puhelimeni niin tähän asti vaivattomin on ollut tämä nykyinen iPuhelin! Välissä on ollut Nokiaa lähes 10 kpl, pari Ericssonia, ja Sony. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 24, 2011 Vaikka olen ollut Nokia-fani vuodesta 1995 kun hommasin ensimmäisen gsm-puhelimeni niin tähän asti vaivattomin on ollut tämä nykyinen iPuhelin! Välissä on ollut Nokiaa lähes 10 kpl, pari Ericssonia, ja Sony. Minulla on ollu Salora-Mobira-Nokia-SonyEricsson-HTC-Samsung linja ja viikko sitten ostin perusnokian vain puhumista varten, joka on vielä korkkaamatta paketistaan. Lisäksi käyttöpuhelimien rinnalla on ollut muuta sälää ja räplätty on kaiken maailman keksintöjä ja rehellinen mielipiteeni on että jos Omnia2:ssa olisi hiukan parempi nettiselain niin se olisi kaikista paras. Kolmen perättäisen Samsungin laatua en voi moittia ollenkaan, mahtaa olla androidin ja win7:n kanssa tullut kiire pilannut laadun jos näin on. Tänään puhuin reilun tunnin Omnia2:lla 20 asteen pakkasessa ja kännykkäni toimii vielä, joten ainakin ipuhelimen voittaa laadullaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 24, 2011 Mä oonkin puhunu reilun tunnin iPhonella 35 asteen pakkasella ja kännykkäni toimii vielä, joten ainakin Omnia2:n voittaa laadullaan. Hitsin hitsi ku huomenna lauhtuu, olisin pistäny paremmaksi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Nokiaaaaaaa ...kele! Nokian nettiselain ei selviydy Ilmatieteen laitoksen paikallissääsivulta, kun paikkakuntakenttään ei saa syötetyksi mitään. Joissakin Nokioissa se pelaa, joten ajattelin päivittää Nokia xPress 5800:n softan. Siispä puhelin kiinni piuhalla, PC Suite auki ja päivittämään. Pian huomasin, että sieltä päivittyykin ensin päivityksen päivitysohjelma. Aikansa kelattuaan se pyytää irrottamaan puhelimen. Päivitys päättyi pitkän odottelun jälkeen ja vaati uudelleenkäynnistyksen. Sekin vie Vistassa aikaa ja sitten heti restartin lopussa yllätys! Joku Nokian ohjelma ilmoittaa, että ei löydä laitetta??? ...kele! Äskenhän se juuri piti irrottaa!!! No, puhelin kiinni vaan ohjelma ei havaitse sitä??? Seuraavaksi suljin ko. ohjelman. Jossakin välissä puhelimen ajureita asennettiin pitkään PC:lle. Ja ei muuta kuin PC Suite auki ja tutusta kuvakkeesta päivitys käyntiin. Vaan nytpä se herjaa, että pitää päivittää Ovin kautta (no miksi ...keleessä se kuvake on sitten siellä PC Suitessa???). Eli Ovia auki vaan se kaipaa sisäänkirjautumista - jaa, missäs se tunnus/salasana sitten onkaan?? Löytyi onneksi. Seuraavaksi pitää päivittää se Ovi (siis päivityksen käynnistyksen käynnistyksen päivitys!?!?!?!) ja taas odotellaan. Ja lopuksi tietysti restartti. Tämän jälkeen sitten Ovi auki vaan se herjaa jotakin eli ei toimi. Kirjautuminenkaan ei onnistu. Vaan yllätys yllätys, alhaalta ilmestyy Software apdaterin ilmoitus joten jatketaan siitä. Lopputuloksena on sitten tieto, että puhelin on ajan tasalla?? Ja aikaa meni vaatimattomasti reilu tunti. Jotenkin tuonne päin tuo meni. Kai tuon ajantasaisuuden olisi helpomminkin saanut selville, mutta kun näytti ilmeiseltä, että selaimessa on jotakin vikaa - kuten nyt sitten onkin??? Kyllä on nuijalla töitä tuolla Nokian suunnalla. Eikä homma taida tuosta ainakaan parantua Microsoftin myötä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Nokiaaaaaaa ...kele! Kyllä on nuijalla töitä tuolla Nokian suunnalla. Eikä homma taida tuosta ainakaan parantua Microsoftin myötä. Ugh!, nuija on puhunut, eläköön uusi WP7 aikakausi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2011 Myykö joku firma Suomessa Just fivea? Näyttää ja kuulostaa coolilta: http://www.just5.com/home.php Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2011 Myykö joku firma Suomessa Just fivea? Näyttää ja kuulostaa coolilta: http://www.just5.com/home.php Onko tuossa sitä semmosta monipisteotemultitouchkapasiteettinäyttöä ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2011 Onko tuossa sitä semmosta monipisteotemultitouchkapasiteettinäyttöä ? Jos saan päteä, se on itseasiassa kapasitiivinen eikä kapasiteetti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 11, 2011 Pitäisi mökkikäyttöön hankkia iPhone 3Gs rinnalle jokin edullinen puhelin, jossa 900 MHz 3G/HSDPA-tuki. Osaako kukaan vinkata jotain mahd. halpaa puhelinta, josta moinen ominaisuus löytyy? Tarkoitus olisi siis lähinnä vain datakäytössä käyttää tätä laitetta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2011 Pitäisi mökkikäyttöön hankkia iPhone 3Gs rinnalle jokin edullinen puhelin, jossa 900 MHz 3G/HSDPA-tuki. Osaako kukaan vinkata jotain mahd. halpaa puhelinta, josta moinen ominaisuus löytyy? Tarkoitus olisi siis lähinnä vain datakäytössä käyttää tätä laitetta. Suurin osa maatamme näyttää olevan katettu juuri tuolla 900 Mhz 3G bandilla. Luulisi kai tuon iPuhelimen tukevan tuota 3G taajuutta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 12, 2011 Suurin osa maatamme näyttää olevan katettu juuri tuolla 900 Mhz 3G bandilla. Luulisi kai tuon iPuhelimen tukevan tuota 3G taajuutta. Terve! iPhone 3Gs ei tue ysisatasta 3G-verkkoa, iPhone 4 sen sijaan tukee. Aika käsittämätön puute tuon hintaluokan laitteessa, mutta eipä tullut ostaessa mieleen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla