Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2011 Mulla hajos äänetön nappula tästä iPhone 3GS:stä n. puolen vuoden käytön jälkeen :'( Mulla on ollut iphone 3g siitä asti kun se julkaistiin, enkä ole käyttänyt mitään suojusta. Olen pitänyt sitä mm. koko intin ajan kaikilla leireillä mukana. Siinä ei juuri näy edes naarmuja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 30, 2011 Noniin, nyt laukesi vibra Samsung Jet S8000:sta vuoden ikäisenä. Mukava näpytellä tekstiviestiä kosketusnäytöllä, kun ei tule vibratunnistetta. Ajaessa sangen harmillista. Takuuseen vaan. Kai noissa sentään 2v. takuu on kuten useilla muilla? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 30, 2011 Vaihda takaisin HTC:hen Haaveissa on kyllä. Vanhan HTC:ni juuri heitin pois. Ei saanut toimivaa kalua siitä enää millään. Olisi korjaus tullut liian kalliiksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 30, 2011 Takuuseen vaan. Kai noissa sentään 2v. takuu on kuten useilla muilla? On kyllä. On vieläpä niin hyvä, että 1 vuoden aikana tämä on jo toinen Samsung Ensimmäinen nimittäin toimi 3 tuntia, jonka jälkeen takuuvaihdoin uuteen Tilasin Pixmaniasta. Elisan liikkeessä ei valiteltu lainkaan Täytyy koittaa sinne taas viedä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 30, 2011 Mikähän mahtaa olla se prosenttimäärä nykyään tehdyistä puhelimista, joita ei tarvitse parin vuoden aikana käyttää huollossa kertaakaan. Omalle kohdalle sellaista ei vielä ole sattunut. Kaikki omistamani puhelimet käyneet useamman kerran huollossa takuuaikana ja pari vaihdettu uuteen siellä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 1, 2011 Mikähän mahtaa olla se prosenttimäärä nykyään tehdyistä puhelimista, joita ei tarvitse parin vuoden aikana käyttää huollossa kertaakaan. Omalle kohdalle sellaista ei vielä ole sattunut. Kaikki omistamani puhelimet käyneet useamman kerran huollossa takuuaikana ja pari vaihdettu uuteen siellä. Jaa-a. Minun puhelimistani vielä yksikään ei ole joutunut huoltoon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 28, 2011 Jaa-a. Minun puhelimistani vielä yksikään ei ole joutunut huoltoon. Eipä ole itsellänikään murheita juuri ollut, ainoa huollossa käynyt puhelin on ollut ericsson gh388.. Toistakymmentä luuria on tainnut tänä aikana hallussa olla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 3, 2011 Minulla on kuusi vuotta vanha Nokian N90 + langaton näppäimistö (SU-8W). + (HS - 4W) Ovat toimineet aivan loistavasti. Seuraava puhelin on myös Nokian, mutta käyttöjärjestelmä on paaaljon parempi. Eli Microsoftin. I.e. 9 tulee kaiketi toimimaan . Toivottavasti 64 bittisenä. Nokian ja Microsoftin liitto näyttää todella lupaavalta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 3, 2011 Nokian ja Microsoftin liitto näyttää todella lupaavalta. Joo ja nyt olis osakkeetkin kohtuuhintaisia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 3, 2011 Mikähän mahtaa olla se prosenttimäärä nykyään tehdyistä puhelimista, joita ei tarvitse parin vuoden aikana käyttää huollossa kertaakaan. Omalle kohdalle sellaista ei vielä ole sattunut. Kaikki omistamani puhelimet käyneet useamman kerran huollossa takuuaikana ja pari vaihdettu uuteen siellä. samoin mulla, joka ikinen omistamani Nokia on aika heti oston jälkeen joutunut huoltoon.. onkohan mussa joku negatiivinen sähkökenttä mikä ne aina sekottaa...? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 3, 2011 Työkäytössä ja puhelimena on Nokia 3109c. Minun ensimmäinen kännykkä oli Nokia 121 NMT.900. Autossa oli tosin vuosia sitten Motorolan NMT 450. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 3, 2011 Minun N8 tuli juuri neljänneltä useamman viikon huoltoreissulta ja puhelin vaan jatkaa pelleilyään. Puhelut katkeilevat, menevät pitoon taikka sitten kaiutin menee päälle. Syynä on surkea etäisyysanturi. Jos jotain hyvää pitää löytää, niin kamera on pirun hyvä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 3, 2011 Työkäytössä ja puhelimena on Nokia 3109c. Minun ensimmäinen kännykkä oli Nokia 121 NMT.900. Autossa oli tosin vuosia sitten Motorolan NMT 450. Mulla eka kännykkä oli muistaakseni Nokia 101, ennen sitä oli se elektrooninen tiili, sitä ennen useita vehkeitä hiukan sixpackin näköisestä raahattavasta esineestä autostereon kokoiseen edistyslaitteeseen ja aikojen alussa autossa oli muistaakseni Saloran ARP sellaisella kunnon luurilla joskus ehkä vuonna 1984. Töihin ostin vielä kuuluvaisuuden vuoksi sellaisen edistyneen automaattisen käsi ARP:n, vaikka NMT oli jo suosittu vehe. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2011 Vai että ei vakoilisi... viime viikonloppuna Android Marketista löytyi yhteensä 25 ohjelmaa, joihin oli laitettu sama haittaohjelma onneksi Google pystyy tuhoamaan ohjelmat puhelimista http://www.tietokone.fi/uutiset/google_poisti_pari_tusinaa_tuholaista_android_kaupasta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2011 Vai että ei vakoilisi... http://www.tietokone.fi/uutiset/google_poisti_pari_tusinaa_tuholaista_android_kaupasta Tämä on tätä avoimuuden ihanuutta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2011 Onko jollakin tietoa HTC Salsan virallisesta prosessorin tehosta, kun se vaihtelee lähteestä riippuen 600-800MHz? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2011 Onko jollakin tietoa HTC Salsan virallisesta prosessorin tehosta, kun se vaihtelee lähteestä riippuen 600-800MHz? http://www.htc.com/europe/product/salsa/specification.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2011 Olempa hömelö kun en ajatellut HTC:n omaa sivua Kiitos Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 21, 2011 http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110680209 Nokia julkaisi pitkästä aikaa hyvän puhelimen. Ai mistä sen tietää? No siitä että se jää lajinsa ainoaksi kuten N900:n edit: http://aani.nokia.fi/2011/06/21/nokia-n9-%E2%80%93-parempi-tapa-kayttaa-puhelinta/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2011 Pitkästä aikaa joku luuri joka ees vähän kiinnostaa... Täytys vaan tietää tarkemmat speksit, mitä se sisältää. Tosin qwerty puuttuu, joten en taida jaksaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2011 Vaihda takaisin HTC:hen Näin tuli tehtyä. Desire Z:n ävin hakemassa. Eroa Samppaan on kuin yöllä ja päivällä. Täydellinen vekotin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2011 Mitä nyt tuli vaihdettua vuosi sitten nokiasta Appleen niin päätös on ollut hyvä enkä enää nokian laitoksiin koske! Mitä on tullut vertailtua E7:aan niin kaukana perässä se nokia laahaa Ei kannata vielä maalata piruja seinille Nokian suhteen. Järjestelmänä kun aiemmissa on ollut buginen symbian, itse laitteessa tuskin mitään vikaa on. Jos Nokialaiset olisi sellaisia, joihin saisi valita oman järjestelmän, kuten tietokoneissa Windows, Linux jne. Voisi asentaa sen toimivamman järjestelmän siihen tilalle, ei tarvitsisi siis aina puhelinta vaihdella, mutta markkinathan ei niin toimi :S Mielenkiinto kyllä heräsi Meego Nokialaista kohtaan, joten voi olla hyvinkin meikän seuraava pöhelin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2011 Harmi kun ei oo N9:ssä qwertyä, muuten olis maemo vaihtunut varmaankin meegoon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2011 Tulipa sitten ostettua ensimmäinen WP7 rasia nimeltään Samsung Omnia 7 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2011 Tulipa sitten ostettua ensimmäinen WP7 rasia nimeltään Samsung Omnia 7 No voi sian v***u, näyttäs siltä että WP7 ei kykene synkronoimaan outlookin kanssa yhteystietoja ÄRRRKELE. iPuhelimet ja nokialaiset ovat synkanneet ne kautta aikojen, mutta billy teki nyt ison jytkyn . Foorumeita lueskelemalla sain tietää että pitäs kuulemma ensin avata hotmail-tili ja sitte siirtää outlookista tiedot sinne erityisen connectorin avulla ja sieltä sitten tuohon WP7-limanuljaskaan. Tällä kai tavoitellaan tuota mitä olen aina kiertänyt, siis privaattitietojen keruuta ulkopuolisten haltuun. En tajunnut edes epäillä etteikö outlook-synkronointi toimisi, koska ajattelin että jos johonkin niin tähän. Taidan paiskata tuon tuusin seinään ..kele Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla