Guest avrorj85

Kännykkäkeskustelua

2 043 viestiä aiheessa

Sen jälkeen kukaan ei puhu enään jostain surkeasta Iponesta  ;)

>:( Ekaa kertaa sait minut käyttämään tätä hymiötä. En jaksa heittää nyt vastalausetta, mutta on minun kyllä pakko myöntää iPhone käyttäjänä se, että odotan Nokian tulevaisuutta innolla. Puhutaan jo Lumia 900 mallista ja 800 mallista olen kuullut vain sen, että se myy briteissä paremmin kuin mikään Android puhelin. Aika kova saavutus. Jäämme odottamaan..

-tukez-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On ne sikoja

http://www.iltasanomat.fi/digi/hurja-vaite-salainen-vakoiluohjelma-miljoonissa-kannykoissa/art-1288432148895.html

Android-kehittäjä Trevor Eckhartin julkaisema video siitä, miten matkapuhelimiin asennettu salainen ohjelmisto tallentaa puhelimen käyttöä, aiheuttaa kuhinaa verkossa.

Wired-sivuston mukaan Carrier IQ -ohjelmisto löytyy useimmista Android-, BlackBerry- ja Nokia-puhelimista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

US only?

Toivottavasti. ?  Silloin kun GSM tekniikkaa kehiteltiin, ja tulivat ensimmäiset GSM- puhelimet  niin muistelen että jenkit (joku CIA tai vastaava )vaativat sen alkuperäisen hyvän salauksen huonontamista ! Eivät olisi pystyneet onnettomat  salakuuntelemaan silloin mitään   ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivottavasti. ?  Silloin kun GSM tekniikkaa kehiteltiin, ja tulivat ensimmäiset GSM- puhelimet  niin muistelen että jenkit (joku CIA tai vastaava )vaativat sen alkuperäisen hyvän salauksen huonontamista ! Eivät olisi pystyneet onnettomat  salakuuntelemaan silloin mitään   ???

Koskee vain tiettyjä operaattoriräätälöityjä kapuloita valloissa,

Talouselämä.fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No takuulla vastaava on myös muissakin kuin us-luureissa, sitä ei ole vielä löydetty tai sitten tämän olemassaolosta vaietaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanokaas, millainen puhelin kannattaisi ostaa n. 150-200€ budjetilla? Nettiselailuun sopiva ja kestävä puhelin siis hakusessa, kamerat yms. ei niin oleellisia. Merkki mieluiten joko Samsung tai Sony Ericsson. Ja mieluiten kapasitiivisella kosketusnäytöllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nopea kysymys Nokian E72:sta. Toimi normaalisti Aasian keikalla, mutta sitten kun saavuin New Yorkiin pari viikkoa sitten, ei ole loytanyt mistaan kenttaa -- mikahan on vialla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nopea kysymys Nokian E72:sta. Toimi normaalisti Aasian keikalla, mutta sitten kun saavuin New Yorkiin pari viikkoa sitten, ei ole loytanyt mistaan kenttaa -- mikahan on vialla?

Tietoja laitteestasi

Tässä oppaassa kuvattu langaton laite on hyväksytty

käytettäväksi UMTS 900-, 1900- ja 2100 -verkoissa sekä

GSM 850-, 900-, 1800- ja 1900 -verkoissa. Lisätietoja

verkoista saat palveluntarjoajaltasi.

Eli onko palveluntajoajasi/roaming palvelun tarjoajasi noissa  taajuuksissa nykissä?  Onko toiminut aikaisemmin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanokaas, millainen puhelin kannattaisi ostaa n. 150-200€ budjetilla? Nettiselailuun sopiva ja kestävä puhelin siis hakusessa, kamerat yms. ei niin oleellisia. Merkki mieluiten joko Samsung tai Sony Ericsson. Ja mieluiten kapasitiivisella kosketusnäytöllä.

Aika tiukka budjetti, mutta jos raaskit 209€ satsata, niin Samsung Galaxy S5830 voisi olla ihan jees vaihtoehto.

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_ace_s5830-3724.php

http://www.tietokonekauppa.fi/?koodi=56014

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puhelin itsessään pelaa kyllä jenkkiverkoissa, todnäk ei löydä roamingverkkoa palveluntarjoajaltasi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen luullut että Nokialaisissa ei olisi noita vakoilujuttuja, mutta näkyy kaikki olevan nykyään "saastuneita".

Aiemmin olin Windows Mobile 6.5 kannattaja, sitten vaihdoin WP7, joka oli ihan pask$, androidin ja iPuhelimen vakoilujutut olivat jo tiedossani, mutta ostin kuitenkin Androidin ja nyt niitä on minulla jo useita. A:ssa ollut mielenkiintoisia ilmiöitä datan siirron suhteen, vaikka olin kieltänyt datan käytön puhelimen asetuksista. Jotenkin tuntuu että pitäisi saada asennettua Galaxy S2:een WinMo 6.5, niin tietoturva voisi olla älypuhelinten huippua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puhelin itsessään pelaa kyllä jenkkiverkoissa, todnäk ei löydä roamingverkkoa palveluntarjoajaltasi.

Se pelasi aiemmin normaalisti USA:ssa, mutta nyt ei suostu loytamaan verkkoa. Liittyma on Elisalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika tiukka budjetti, mutta jos raaskit 209€ satsata, niin Samsung Galaxy S5830 voisi olla ihan jees vaihtoehto.

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_ace_s5830-3724.php

http://www.tietokonekauppa.fi/?koodi=56014

Tiedätkö, onko tuo minkä laatuinen puhelin? Nykyisessä puhelimessa nimittäin ärsyttää, kun kuoret rutisee. Onko Androideissa muuten miten usein tehtävä päivityksiä? Muutenkin kuulisin mielelläni mielipiteitä Sony Ericssonin ja Samsungin Android-puhelimista, varsinkin näistä edullisemmista malleista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Budjetti paukkuu reilusti ja merkkikin on väärä mutta noilla kriteereillä suosittelisin Nokian veteraani N8:aa. Maksaa reilut kolme sataa mutta  kuori on kestävääkin kestävämpi. Myös nettiselailu onnistuu sujuvasti vaikka toistakin väitetään ja bonuksena saa hyvän kameran... Olen omaani paiskonut jo vuoden ja sen yhdestä palasta tehty metallikuori ja vahvistetusta lasista tehty näyttö ovat vieläkin täysin naarmuttomammat. Ja jos Symbian on tähän mennessä ollut ahdistava, siihen on tulossa korjaus. Tuolle puhelimelle on tulossa päivitys joka muuttaa käyttämisen hyvin Anroidmaiseksi. Uutta Symbianin versiota voi tunnustella esimerksi Nokian 700-sarjan puhelimessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutenkin kuulisin mielelläni mielipiteitä Sony Ericssonin ja Samsungin Android-puhelimista, varsinkin näistä edullisemmista malleista.

Minulla on yhtenä laitteena Samsung Galaxy Mini, android laite, hinta DNA:lla 24kk kytkynä 2€/kk, yllättävän hyvä hintaisekseen. Jos et hae viimeisintä "tykkiä" niin osta tuo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on yhtenä laitteena Samsung Galaxy Mini, android laite, hinta DNA:lla 24kk kytkynä 2€/kk, yllättävän hyvä hintaisekseen. Jos et hae viimeisintä "tykkiä" niin osta tuo.

Toimiiko tuolla nettiselailu miten hyvin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimiiko tuolla nettiselailu miten hyvin?

Ihan kohtuullisesti, näyttö ei ole mikään viimeisen päälle resoluutiojättiläinen, mutta ihan riittävä. Käy kokeileen kaupassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Budjetti paukkuu reilusti ja merkkikin on väärä mutta noilla kriteereillä suosittelisin Nokian veteraani N8:aa. Maksaa reilut kolme sataa mutta  kuori on kestävääkin kestävämpi. Myös nettiselailu onnistuu sujuvasti vaikka toistakin väitetään ja bonuksena saa hyvän kameran...

Samat sanat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osta käytettynä joku huippuluuri. Vaikka iPhone. Et tule pettymään! Noi Symbian-kököt kannattaa kiertää kaukaa!

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se pelasi aiemmin normaalisti USA:ssa, mutta nyt ei suostu loytamaan verkkoa. Liittyma on Elisalta.

Ongelma on siis joko puhelin kakkana tai Elisan roaming Nykissä. Ota yhteys Elisaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osta käytettynä joku huippuluuri. Vaikka iPhone. Et tule pettymään! Noi Symbian-kököt kannattaa kiertää kaukaa!

/Hannu

Mikä Symbianissa noin ahdistaa? Oletko kokeillut uusia Anna ja Belle-versioita? Ei tietenkään nopen näköiseksi animoitu ihottis mutta kyllä ne enemmän kuin ajavat asiansa, etenkin jos vekotinta haluaa käyttää puhelimena ja akunkestolla on väliä. Eikös iPhonessa ole lasiset kuoret, jotka ovat melko herkät hajoamaan? Itse en ostaisi käytettyä, niiden akun tilasta ei voi koskaan tietää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä Symbianissa noin ahdistaa? Oletko kokeillut uusia Anna ja Belle-versioita? Ei tietenkään nopen näköiseksi animoitu ihottis mutta kyllä ne enemmän kuin ajavat asiansa, etenkin jos vekotinta haluaa käyttää puhelimena ja akunkestolla on väliä. Eikös iPhonessa ole lasiset kuoret, jotka ovat melko herkät hajoamaan? Itse en ostaisi käytettyä, niiden akun tilasta ei voi koskaan tietää.

Mulla on ollut useita symbian-luureja. Ne on vaan niin sekavia että ihan ahdistaa. Mulla on ollut vaan hyviä kokemuksia käytetyistä luureista. Ja ei sitä puhelinta kannata heitelläkkään miten sattuu - ne ottavat kaikki iskua. Itselläni on tällä hetkellä iPhone 4, ja se vaan toimii, on helppo, kaunis ja mikä parasta sovelluksia löytyy miljoonittain.

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään