Kirjoitettu Toukokuu 22, 2013 Paljon budjettisi on? Tuo Ace ei ole mikään ihmeellinen kapula, olisiko esim. käytetty iPhone mitään? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 22, 2013 Paljon budjettisi on? Tuo Ace ei ole mikään ihmeellinen kapula, olisiko esim. käytetty iPhone mitään? Tämäkin riippuu täysin siitä, että mitä hakee. Jos tehoa hakee niin sitten käytetty ipuhelin ei ole mistään kotoisin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 22, 2013 Paljon budjettisi on? Tuo Ace ei ole mikään ihmeellinen kapula, olisiko esim. käytetty iPhone mitään? Onko sulla Käytetty Iphone myynnissä? Ace olisi expertillä 145€. Pudjettini on enintään 200€. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 22, 2013 Tämäkin riippuu täysin siitä, että mitä hakee. Jos tehoa hakee niin sitten käytetty ipuhelin ei ole mistään kotoisin. No minä haen vaan semi-hyvää Android puhelimen jolla voi surffata netissä ja kikata eli jutella kik messengerissä ja pelata joitakin pelejä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 22, 2013 Tämäkin riippuu täysin siitä, että mitä hakee. Jos tehoa hakee niin sitten käytetty ipuhelin ei ole mistään kotoisin. Samalla tasolla se on jostain kotoisin kuin 145€ maksava android, ehkä jopa enemmänkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 22, 2013 No minä haen vaan semi-hyvää Android puhelimen jolla voi surffata netissä ja kikata eli jutella kik messengerissä ja pelata joitakin pelejä. Siinähän on täydellinen ja toimiva vekoitin. http://www.expert.fi/Tuotteet/Puhelimet-ja-GPS/Puhelimet/ZTE-Blade-III-Black Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 23, 2013 Pitäkäähän kiinni luureistanne, taas näitä pirun romanibulgaari(whatever)-porukoita liikkeellä kun kelit lämpenee. http://www.hs.fi/kaupunki/Helsingissä+älypuhelinten+varkausaalto++samalla+kikalla+viety+30+000+euron+arvosta+puhelimia+/a1369198649594 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 10, 2013 Kylläpäs Apple tärskäytti, positiivinen ylläri oli kyllä uusin versio iOS:sta. http://www.engadget.com/2013/06/10/ios-7-announced/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 10, 2013 OIsko siellä vieläkään mitään syytä koskea noihin, ei näyttäis. HUOOOOH, next.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 10, 2013 Joo, mä kanssa ihmettelin että mikä ihmeen julkistus. Kaikki ominaisuudet olivat sellaisia jotka on kilpailijoilla nähty jo ajat sitten. Tuntuu siltä että Jobsin poismenon jälkeen omenavirmassa ei ole kehitelty enää sitä uutta ja innostavaa, vaan ulos on tultu lähinnä "keisarin uudet vaatteet" -tyylisillä päivityksillä. Pörssissäkin on näköjään huomattu ja osake lievässä laskussa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 11, 2013 Joo, mä kanssa ihmettelin että mikä ihmeen julkistus. Kaikki ominaisuudet olivat sellaisia jotka on kilpailijoilla nähty jo ajat sitten. iOS:ssä niitä ei ole nähty, joten minusta on hyvinkin positiivista, että tapahtuu jotain kehitystä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 11, 2013 Niinno, jos noi uudet "asetukset vetovalikossa"-on jotain hienoa. Kerran ollu ainakin Android 2.3sta lähtien? Muttakun se kehitys ei oo mitään "uutta" ja "mullistavaa" mitä tolta firmalta on totuttu näkemään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 11, 2013 Niinno, jos noi uudet "asetukset vetovalikossa"-on jotain hienoa. Kerran ollu ainakin Android 2.3sta lähtien? Muttakun se kehitys ei oo mitään "uutta" ja "mullistavaa" mitä tolta firmalta on totuttu näkemään. iPhonessahan ei ole tapahtunut juuri mitään merkittävää aikoihin ja iOS on ollut selvästi vanhahtava kilpailijoihin verrattuna. Minä en kaipaa varsinaisesti mitään mullistavaa kunhan pysyttäisiin suunnilleen kehityksessä mukana. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 12, 2013 Kaikki ominaisuudet olivat sellaisia jotka on kilpailijoilla nähty jo ajat sitten. Kuten SSO ja app kohtainen VPN? Sylettää kun työluurina on Lumia. Jotkut huuteli myös oikean multitaskingin perään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2013 Mitäs mieltä arvon foorumilaiset on uudesta iOS7 -käyttiksestä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2013 Lockscreen aika androidmainen, vihdoin jotain oikesti uutta iOS-maailmaan. Control center näytti näppärältä, vihdoin WiFi ja Bluetooth nopeasti kytkettävissä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2013 Beta ajossa, hyvin toimii. Ulkoasusta ajattelin että noh, ompas lapsellinen mutta tämän reilun 48h aikana siihen on tottunut. Osa jutuista näyttäää WP:ltä Uudet ominaisuudet kivoja, tosin toi Control Center sotii Jobsin eitarvisäätääkuntoimiimuutenkinniinhyvin -ideologiaa vastaan. Välillä toi on nettiselaamisessa ärsyttävä, kun aukeaa vaikka tarkoitus vain selata sivua. Kyllä tämä 4 tähteä näin alustavasti saa. Tuossahan ne oleelliset pointit edellä jo tulivatkin, lähinnä kilpailijoiden käyttöjärjestelmistä kopioituja juttuja. Ne onneksi toimii paremmin kuin muissa /J Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2013 Onko muuten paljastettu mille puhelimille tuo tulee? Tippuuko viimeistään 3GS ja 4 pois listoilta? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2013 Ne onneksi toimii paremmin kuin muissa Niihä ne kaikki sanoo. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 17, 2013 Onko muuten paljastettu mille puhelimille tuo tulee? Tippuuko viimeistään 3GS ja 4 pois listoilta? 4 tukee vielä, mutta jotkin ominaisuudet kuten AirDrop on tuettuna vain 5:ssa Niihä ne kaikki sanoo. Ei kannattais kaikkee ottaa niin vakavasti tässä maailmassa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2013 Niin, sehän on vähän subjektiivinen käsite. Itse olen sitä mieltä, ettei toisten valmistajien keksintöjen hyödyntämisessä sinäänsä ole mitään vikaa, jos se tehdään hyvässä hengessä. Lähinnä vaan nolo tuo Applen kaksoisstandardi, että haastetaan milloin ketäkin ja milloin mistäkin syystä oikeuteen, mutta sitten taas ihan surutta itse kopioidaan kilpailijoita. Niin siis onhan se aika persiistä, jos totta puhutaan. Eihän patenteista oikeuteen haastaminen mitään uutta ja ihmeellistä ole, onhan sitä esimerkiksi suomalaisten rakastama Nokia harrastanut. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2013 Niin, sehän on vähän subjektiivinen käsite. Itse olen sitä mieltä, ettei toisten valmistajien keksintöjen hyödyntämisessä sinäänsä ole mitään vikaa, jos se tehdään hyvässä hengessä. Lähinnä vaan nolo tuo Applen kaksoisstandardi, että haastetaan milloin ketäkin ja milloin mistäkin syystä oikeuteen, mutta sitten taas ihan surutta itse kopioidaan kilpailijoita. Käsi ylös kuka tietää mitä noissa patenteissa lukee ja mitä oikeussalissa oikeasti tapahtuu? Tai ylipäänsä mitä on sallittua kopioida ja mitä ei? Itse en tiedä niin nykyään pidän suuni kiinni. Soppa vaan sakenee kun lehdet ja nettisivut vielä kirjoittaa sen mukaan mihin ovat kallellaan, vai luuleeko joku oikeasti että suomalainen MikroPc tai Mac julkaisut kirjoittaa näistä puolueettomasti? On myös kohtuullisen huvittavaa kun näkee läpikotaisia arvosteluja ja itkuja bugeista ensimmäisen "julkisen" betan perusteella. Se on beta ohjelmistokehittäjille, ei loppukäyttäjille. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2013 Esimerkkejä mitä Nokia on kopioinut niin että on haastettu oikeuteen niin näyttävästi kuin Apple sen tekee? Tullu muuten huomattua että aika moni tuttu on hommannut S3sen/S4sen sijaan Sonyn Xperia-sarjan jonkun "ison"-mallin. Vaikka niitä ei ole liiemmin hehkutettu koska ovat jääneet S3/S4 "varjoon". Pistetääs tähän vielä: Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 18, 2013 Kai tajuat että Nokia on marginaalipulju älypuhelimissa tällä hetkellä. Siitä, ja sen oikeus-tapauksista ei kyetä nostamaan samanlaista äläkkää ihan siitä syystä että ketään ei oikeastaan kiinnosta. Nykyään on vain niin mediaseksikästä haukkua Applea, sekä ottaa kantaa patentti-tapauksiin. En jaksanut katsoa tuota videota, kun se on varmaan ihan täyttä kuraa. Otsikon siitä kyllä katsoin, ja voin vastata siihen: On. iPhone -> kohta kaikilla oma älypuhelinmalli, iPad-> ensimmäinen toimiva tabletti. Macbook Air -> Ensimmäinen oikeasti mukana kannettava ja nopea läppäri. Macbook Retina-> Paras kannettavien näyttö ja niin edelleen. (Äläkä puhu paskaa jostain pikseleistä, se ei ole se yksi ja ainoa asia mikä näytöstä tekee Näytön isolla N:llä. Uusi Mac Pro, tosin sneak peak, mutta kuitenkin törkeän fiksu ja oikeasti uusi keksintö se uusi koppa. Se että miten se onkin saatu niputettua niin pieneen pakettiin on innovaatio, tuuletusjärjestelmän kanssa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla