Kirjoitettu Tammikuu 14, 2009 Tuolla on ainakin lista E71:n uuden softan muutoksista: Nokiaaddict.com Juu käväisin tuolla kattomassa ja siitäpä oikeastaan tulikin ajatus päivityksestä.... nyt tarttis vielä löytää tuosta USA-versio. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2009 Nokia E71 vs. E75 ? Näköjään uusi malli tulossa. Mitäköhän muuta uutta tuossa on paitsi tuo liukunäppäimistö ? Kannattaisiko vaihtaa ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2009 Nokia E71 vs. E75 ? Näköjään uusi malli tulossa. Mitäköhän muuta uutta tuossa on paitsi tuo liukunäppäimistö ? Kannattaisiko vaihtaa ? Suosittelisin odottelemaan, että N97 tulee markkinoille ennenkuin vaihtaa mitään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 18, 2009 Suosittelisin odottelemaan, että N97 tulee markkinoille ennenkuin vaihtaa mitään. No joo, tuo minullakin on kyllä tähtäimessä, mutta ajattelin tässä välissä tuosta E75:sta kokeilla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 22, 2009 Meikäläisellä on ollut muutaman kuukauden käytössä Nokia E71-1 ja täytyy sanoa, että aivan loistava peli! Käyttöjärjestelmä pitäisi päivittää (nyt 100.07.76). Olen käyttänyt luuria modeemina useita tunteja joka päivä siitä lähtien kun luurin hankin. En kuitenkaan ole ottanut kaikkea puhelimesta irti ja ohjelmiakin olen asentanut kovin niukasti (skype, msn, googlemaps, opera). Lasse Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 17, 2009 Meikäläisellä on ollut muutaman kuukauden käytössä Nokia E71-1 ja täytyy sanoa, että aivan loistava peli! Käyttöjärjestelmä pitäisi päivittää (nyt 100.07.76). Nyt on näköjään jälleen uusi firmware ulkona: 210.21.006. Juuri päivittelen. EDIT// Päivitetty on, mutta en ainakaan heti keksi mitään uutta. Yritin etsiä tuosta firmiksestä tietoja, mutta ei pikaisella etsinnällä löytynyt. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 17, 2009 Tätä nykyään on Nokian E71 luuri käytössä. Piti ostaa sellainen, kun tahtoo nuo muun tyyppiset kännykät aina hajoavan meikäläisen käytössä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 18, 2009 Tätä nykyään on Nokian E71 luuri käytössä. Piti ostaa sellainen, kun tahtoo nuo muun tyyppiset kännykät aina hajoavan meikäläisen käytössä. Sitten kun opettelee pitämään sitä siinä mukana tulevassa nahkataskussa, niin säilyy vielä parempana ja pehmentää pudotuksia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 18, 2009 Sitten kun opettelee pitämään sitä siinä mukana tulevassa nahkataskussa, niin säilyy vielä parempana ja pehmentää pudotuksia. Noita koteloita on kieltämättä kertynyt muutamia, joskus on tullut markkinoilta osteltua. Jostain kumman syystä ne sitten jää vaan lojumaan ja pöhelin kulkee "alastomana" mukana. Edellisessä N81 oli ongelma siinä, että kesken puhelujen se "boottasi" itse itsensä, ja se jos mikä oli ärsyttävää. Huollossa oli kolmisen kertaa, mutta eipä sitä ongelmaa saatu korjattua. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 18, 2009 Sitten kun opettelee pitämään sitä siinä mukana tulevassa nahkataskussa, niin säilyy vielä parempana ja pehmentää pudotuksia. Tuo E71:n kotelo oli mukava yllätys, kun avasin paketin. Se suojaa tosiaan hyvin naarmuuntumiselta. Joskus vaan tulee vahingossa painettua jotain näppäintä, kun puhelinta kaivaa esiin sen soidessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 1, 2009 Nykyinen SonyEricsson sanoo itsensä irti ihan justiinsa . Nyt kaipaisin vinkkejä, mikä olisi paras puhelin hintaluokassa <100 euroa. Laitteesta ei tarvitse löytyä mitään ihmeellisyyksiä, kunhan voi soittaa ja lähettää viestejä. Kiitokset vastanneille! /Hannu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 2, 2009 Moi! Tässä olisi nyt muutama: Nokia 1650 Nokia 2630 Nokia 2600 classic Nokia 5000 kamerap. Teemu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 2, 2009 Täytynee odottaa heinäkuulle jolloin ensimmäisen aallon kytky 3G iPhoneja aletaan avaamaan ja oletettavasti silloin niitä myös saa käytettyinä ostella. Sitten vaan se 3.0 päivitys niin on puhelinta pitkäksi aikaa. Jääköön Nokiat.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 2, 2009 Itseltäni löytyy Nokia 5800 XpressMusic. 8) Nokian iPhone... Suosikaa Suomalaista! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 2, 2009 Kävin tänään puhelinkaupoilla, etsin SonyEricssonin z320i-mallia, mutta ilmeisesti se on jo poistunut valikoimista. Täytyy tehdä huomenissa uusi kierros keskustan kaupoille. Kiitos kuitenkin vinkeistä. /Hannu Muokkaus: typo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 2, 2009 Täällä on kanssa Nokia 5800. Erinomaiseksi ei voi haukkua. Vähän turhan usein kaatuilee, vähän paksu, muovinen ja hidas. Mutta on tässä puolensakkin. Hyvä kamera, gps, kohtuu "laajenettava" käyttis, Mac yhteen sopiva (varauksin), halpa eikä kuitenkaan ole pahimman mahdollisimman näköinenkään huolimatta muovisesta ilmeestä. Ja onhan se niin että ei ole paljon vastustajia markkinoilla. Googlen Android ja RIM puhelimia ei saa Suomesta ja Iphone on vain kytkyllä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 2, 2009 Täällä taskussa kulkee HTC Touch Diamond. Ollut noin 6kk käytössä ja olen ollut tyytyväinen!. Ainut miinus akun kesto alle 4 päivää. http://www.htc.com/www/product/touchdiamond/product-tour.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 3, 2009 Nokian N82 on nyt muutaman kuukauden ollut käytössä, oikeastaan ensimmäinen puhelin mihin olen ollut erittäin tyytyväinen. Loistava kamera ja hyvin toimiva gps. Näppäimistö nyt ei ole mikään hyvä, mutta sillä ei isoa merkitystä minulle ole. Hannu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 6, 2009 Onko 100€ sopusuhtainen hinta tiptop -kunnossa olevasta N80 -puhelimesta? ??? /Hannu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 6, 2009 Ja onhan se niin että ei ole paljon vastustajia markkinoilla. Googlen Android ja RIM puhelimia ei saa Suomesta ja Iphone on vain kytkyllä. Taitaapi olla niin, että tuo 5800 on huonoin kosketusnäyttöluuri mikä Suomesta on saatavilla. Esim. kaikki HTC:n mallit pöllyttää tuota ihan 10-0. http://www.htc-finland.fi/index2.htm Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 6, 2009 Taitaapi olla niin, että tuo 5800 on huonoin kosketusnäyttöluuri mikä Suomesta on saatavilla. Esim. kaikki HTC:n mallit pöllyttää tuota ihan 10-0. http://www.htc-finland.fi/index2.htm Kyseessä lienee varsin uusi aluevaltaus Nokialle, joten varmaan parempaa on luvassa. Minulla oli hetken aikaa HTC:n TyTN -luuri, mutta se lensi romukoppaan muutaman kuukauden kokeilun jälkeen. Itse odottelen tuon N97-mallia. Ainakin speksien mukaan vaikuttaisi varsin hyvältä peliltä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 6, 2009 Itse odottelen tuon N97-mallia. Ainakin speksien mukaan vaikuttaisi varsin hyvältä peliltä. Tuntuu muuten käteenkin erittäin hyvältä, odottaminen kannattaa! Pääsin tänään käpistelemään tuota laitosta ja erittäin vaikuttunut olin. Kosketusnäyttö toimii jo protosarjan puhelimessa huomattavasti paremmin kuin 5800:ssa ja softa tuntuu erittäin mukavalta jo tässä vaiheessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 6, 2009 Taitaapi olla niin, että tuo 5800 on huonoin kosketusnäyttöluuri mikä Suomesta on saatavilla. Esim. kaikki HTC:n mallit pöllyttää tuota ihan 10-0. http://www.htc-finland.fi/index2.htm Riippuu tietenkin siitä mitä arvostaa, mutta itse en koskisi Win mobileen pitkällä tikullakaan. Ei sillä että symbian olisi hyvä, vaan sillä että win on huono. Lisäksi taitaa olla Nokia halvempikin. Mutta on HTC:llä ihan mielenkiintoisia puhelimia. Meinaa nuo Androi puhelimet. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 7, 2009 Kiinan versio Nokia 5800 XpressMusicista, Nokla 5800 XpressMusic , on melkein alkuperäistä parempi, halpakin vielä. Muropaketti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 10, 2009 IPhone 3G Omistanut matka/taskupuhelimen -80 luvun alusta asti (en toki samaa ),mutta todettava on että on mennyt tekniikka eteenpäin.... Nyt tarvii vain oppia käyttään sitä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla