Guest avrorj85

Kännykkäkeskustelua

2 043 viestiä aiheessa

Moi

Sain laskettua hinnan seuraavasti: 400min puhetta -> 14,9e/kk + maksiminopea data -> 9,9e/kk + 150tekstaria -> 4,9e/kk = 29,7e/kk. Puhelimen maksan heti pois.

Lähes saman verran maksan nyt Elisalle samoista tuotteista, ja tekstareita on "vaan" 100.

Onko tuo tosiaan kallis  ????

LND

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain laskettua hinnan seuraavasti: 400min puhetta -> 14,9e/kk + maksiminopea data -> 9,9e/kk + 150tekstaria -> 4,9e/kk = 29,7e/kk. Puhelimen maksan heti pois.

Tähän on lisättävä viel 1,99€/kk Minun sonera-kuukausimaksu.

Datapaketin edullisuus laskee kokonaisuuden hinnan kilpailijoita alemmaksi.

Verrataanpa:

Dna: Ilona (500min puhetta+100 tekstaria) 19,90€/kk + Nettikaista 2M (tarjouksena tähän "täysi 10M nopeus") 29,80€/kk = 49,70€/kk

(vuoden sopimuksella ensimmäiset 3kk Ilonasta -50% ja 2kk Nettikaistasta -50%)

Saunalahti: Tuplapaketti (500min+100kpl) 19,90€/kk + Mobiililaajakaista 5M 34,90€/kk = 54,80€/kk

(Tuplapaketissa joka neljäs kuukausi ilmainen, vuoden aikana etua 59,70€)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Lähes saman verran maksan nyt Elisalle samoista tuotteista, ja tekstareita on "vaan" 100.

Onko tuo tosiaan kallis  ????

LND

ahaa eli tuollaista käyttöä, ajattelin vaan omaa käyttöä joka on paljon suurempi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo soneran kova datapakettitarjous antaa viitteitä siihen että datapakettien hinnat laskevat yleisesti piakkoin. Tällä perusteella kannattaa välttää tuota pitkää tuomiota johonkin operaattoriin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

En välttänyt data tarjousta. Nyt omistan iPhone 3GS 16GB. Iisakin kirkko on rakennettu. Pienestä on elämän ilot kiinni  :). Jes.

Jännittää ihan kuin pikkulasta uuden lelun saadessaan, odotan akun latautumista  :laugh:

LND

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Tiietääkös kukaan toimiiko mokkulan sim-kortti myös puhelimessani tuoden näin 1m netin ilman lisämaksuja?

terv,

Timppa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten niin omenavihaaja?  ;D Todellisuudessa iphoneen sai näitä kolmannenosapuolen mms-ohjelmia jo ennen kuin koko vekotin tuli edes suomeen myyntiin ;)

On muuten tosi kätevä   :laugh:

Eikos niita kuvia ja aaneja voisi lahettaa vaikka sahkopostilla?  :-\

N900:ssa on varsin hyva sahkopostisofta, sielta vain osoitteeseen [puhelinnumero]@mms.soneramail.com ja pitais menna perille.

MMS-puhelimestahan voi lahettaa MMS:ia sahkopostiin kun laittaa vastaanottajaksi sahkopostiosoitteen.

Paljonko ihmiset yleensakaan kayttaa MMSia?

-MJ-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Tiietääkös kukaan toimiiko mokkulan sim-kortti myös puhelimessani tuoden näin 1m netin ilman lisämaksuja?

terv,

Timppa

Joo.

Tosin firmasta riippuen noi datajutu ei oo edes simmikohtaisia. Mulla on tikusa oma simmi ja puhelimessa oma ja maksan vain yhdestä mobiililaajakaista, näin ainakin Saunalahdella...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

terv,

Timppa

Kannattaa puheluiden osalta tarkistaa hinnat. Voi olla melkosen kallista.

odo: on muuten erittäin kätevä systeemi. Tuplasimi ja mokkula datapaketin hinnalla. Multa löytyy kanssa toi mobiililaajakaistaplus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

En välttänyt data tarjousta. Nyt omistan iPhone 3GS 16GB. Iisakin kirkko on rakennettu. Pienestä on elämän ilot kiinni  :). Jes.

Jännittää ihan kuin pikkulasta uuden lelun saadessaan, odotan akun latautumista  :laugh:

LND

Kas !! Onneksi olkoon perheenlisäyksen johdosta ! :thmbup: Minulla nyt tuollainen iPhone 3 G S 32Gb, ja olen ollut todella tyytyväinen. On Nokialla tosiaan vielä matkaa, jos haluaa Applen saada kiinni näillä kosketusnäyttöpuhelinmarkkinoilla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kas !! Onneksi olkoon perheenlisäyksen johdosta ! :thmbup: Minulla nyt tuollainen iPhone 3 G S 32Gb, ja olen ollut todella tyytyväinen. On Nokialla tosiaan vielä matkaa, jos haluaa Applen saada kiinni näillä kosketusnäyttöpuhelinmarkkinoilla...

En vaihtas Omnia2:stani iPuhelimeen, mutta en nokiaan senkään vertaa  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En vaihtas Omnia2:stani iPuhelimeen, mutta en nokiaan senkään vertaa  :P

Sanotko tämän periaatteesta vai löytyykö jonkinlainen vertailukohtakin eli olet testannut iPhonen ja vaikkapa N900?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanotko tämän periaatteesta vai löytyykö jonkinlainen vertailukohtakin eli olet testannut iPhonen ja vaikkapa N900?

iPhone on testattu, mutta 900 ei N97 on kylläkin ja sen pohjalta lausuin tuon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

iPhone on testattu, mutta 900 ei N97 on kylläkin ja sen pohjalta lausuin tuon.

Verrattuna N97:aan, tykkään iPhonessa erityisesti sen kosketusnäytöstä ja laitteen nopeudesta. En ole kokeillut tuota Omniaa. Mitens se verrattuna iPhoneen ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Verrattuna N97:aan, tykkään iPhonessa erityisesti sen kosketusnäytöstä ja laitteen nopeudesta. En ole kokeillut tuota Omniaa. Mitens se verrattuna iPhoneen ?

Minäkin päätin sitten hankkia iPhonen ja tyytyväinen olen kyllä ollut. N97:aa on myös testailtu ja se käyttöliittymä on ruma ja huonosti toimiva. Kyllä iPhone on ihan eri maata ja pari sivua on tullut ohjelmia ja pelejäkin jo ladatuksi App Storesta. Helppo puhelin kaiken kaikkiaan, kunhan ei pudottele, lasi ei kestä mitään ja onhan siinä nytkin jo paljon sormenjälkiä.

Mutta kaiken kaikkiaan iPhone on NIIN PALJON parempi kuin N97 tai varsinkaan Omnia. Tietokone-lehdessä 12/2009 oli hyvä arvostelu näistä. iPhone voitti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten noita voi edes verrata keskenään kun laitteet ovat täyyyysin eri, N97:ssa on syfilis-käyttöjärjestelmä (symbian siis) ja N900:ssa on linux maemo5. N900 on enemmänkin tietokone jolla voi soitella ja N97 on jotain aivan muuta.

Ei käyttöjärjestelmän ytimellä ole mitään merkitystä käytettävyyden kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinaat että lähes täysin kustomoitava linux-pohjainen laite ei eroa surkeasta symbianista käytettävyydeltään? ;D Kosketusnäyttökin on huomattavasti parempi N900:ssa kuin N97:ssa...

Eipä kai sillä peruskäyttäjälle ole paljoakaan väliä, millä alustalla käyttöjärjestelmä pyörii. Suurin osa käyttäjistä ei varmaan ole edes tietoinen, millä pohjalla se on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerros nyt omin sanoin vaikka vertauksena uuteen N900-luuriin että missä iphone on NIIN PALJON parempi? Varmaankin olet testannut kun sanot noin?

Ilmaisin itseäni hieman huonosti. Tarkoitin N97:aa, N900:a en ole kokeillut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tokikaan, kuitenkaan ne eivät ole samanlaisia laitteita vaikka joillekin erot eivät tulekaan selväksi ehkä ikinä.

Tuolla määritelmällä autojakaan ei voida testata koska niissä on erilaiset moottorit ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin mutta tuota eikös se moottori ole osa autoa ja myös arvosteltava asia? ;)

-On tottakai. Mutta suurimmalle osalle riittää se, että se kuluttaa vähän, riittävän tehokas ja on luotettava. Ei se ole tärkeetä, onko se syönyt twincamia, turbiinia yms. kikkareita.

Sama puhelimessa, mulle on aivan sama sen käyttiksen nimi, kunhan se toimii silleen että osaan käyttää sitä ja se on luotettava.

Mä oon nyt päivä päivältä tyytyväisempi N97n ominaisuuksiin ja uusin Fimis paransi kosketusnäyttöä ja nopeutti puhelinta. Nettiselaimeksi laiton tutun Operan, niin oma kökkö selainkin muuttui loogisemmaksi. Puhelimen nopeutta en sinänsä tartte, kun kaikki tarpeellinen mahtuu etusivulle. Sitä paitsi mä oon hitaampi kuin puhelin, joten se ei ole koskaan ollut se pullonkaula.

Toinen asia on se, että N97 kykenee moniajoon, joten soveluksia voi olla useampi päällä. Se on erittäin kiva juttu.

Nyt työttömän puhelu-frekvenssilläkin akku kestää hyvin, heh.

Mutta niin kuin aina näissä mun isä on parempi kuin sun isä-jutuissa on se, että kukaan ei osta koskaan paskaa. Se taitaa kuulua Suomalaiseen luonteen laatuun. Oma on aina paras.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs mieltä porukka on googlen puhelimesta, Nexus Onesta? Juuri saapunut amerikkaan, ja varsin kova hitti siellä nyt. Testien perusteella mm. nettisivut lataavat nopeammin, kamera parempi, videonauhoitus parempi. Myös uudenlainen tapa tehdä tekstiä: Puhua. Onhan niitä ollut ennenkin, mutta tässä kuulemma paras tähän mennessä.

Mitäs mieltä itse olette? Minusta tuo vaikuttaa kyllä hyvältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs mieltä porukka on googlen puhelimesta, Nexus Onesta? Juuri saapunut amerikkaan, ja varsin kova hitti siellä nyt. Testien perusteella mm. nettisivut lataavat nopeammin, kamera parempi, videonauhoitus parempi. Myös uudenlainen tapa tehdä tekstiä: Puhua. Onhan niitä ollut ennenkin, mutta tässä kuulemma paras tähän mennessä.

Mitäs mieltä itse olette? Minusta tuo vaikuttaa kyllä hyvältä.

Kovasti siitä on jo ehditty valittaakin:

http://www.pcworld.com/article/186399/google_faces_deluge_of_nexus_one_complaints.html

http://www.geek.com/articles/mobile/customers-report-nexus-one-support-issues-2010019/

http://news.about-knowledge.com/nexus-one-problems/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Testaako Nokia oikeasti näitä softiaan?   ???

Ensimmäinen tällä viikolla tullut päivitys oli valmisteleva päivitys, joka mahdollisti Maemo 5 PR1.1-päivityksen vastaanottamisen puhelimen oman sovellustenhallinnan kautta langattomasti. Siinä syy kahteen päivitykseen viikon sisällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään