Guest avrorj85

Kännykkäkeskustelua

2 043 viestiä aiheessa

1998 toukokuu-2002 joulukuu nokia 6110 (vieläkin tallessa ja toimiva, uskollinen peli). 2002 joulukuu-> nokia 6610.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nykyään hyvin pitkälti Nokian Communicator 9210i ja Samsung SGH-X460.

Muita käytössä olevia on 6600 ja 6610i.

Entiset puhelimet aikajärjestyksessä: 5110->6110->3310->3330->6310i->9210->9210i->6610i->6600->X460

Puhelin vaihtuu muutaman kerran vuodessa.

edit: ainiin, joskus käytän myös Compaqin iPAQ lähinnä nettisurffailuun tms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heippa!

On kiva tietää millaisessa kunnossa puhelimenne ovat, omani joka maksaa 200 euroa on aika hyvässä kunnossa, VGA kamera on ihan hyvä, ja ruudussakin on vain yksi naarmu, eli minkälaisessa kunnossa puhelimesi on? Voi laittaa kuvankin (jos viitsii 8)) Oma:

[ Attachment removed / expired ]

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvässä kunnossa on, ostettu 230eurolla joskus viime vuoden lopussa. Ei mitään häikkää. Malli on 6610i.

[ Attachment removed / expired ][ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvässä kunnossa on, ostettu 230eurolla joskus viime vuoden lopussa. Ei mitään häikkää. Malli on 6610i.

Sama kuin minulla, itsellä tosin on näyttö naarmuuntunut yhdestä kohtaa niin pahasti ettei meinaa saada selvää. Tuo lelu"kamera" on kyllä turhin ominaisuus mitä vaan olla voi. Lähinnä ostin tuon kyseisen puhelimen siksi, että sitä voi käyttää läppärin kanssa gerpsimodeemina, ja siinä on radio.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime aikoina on puhelimet vaihtuneet suhteellisen vauhdikkaasti, koska romuiksi ovat menneet...

Aluksi oli Nokia 6600, mutta parissa kuukaudessa meni hermot sen sekoiluun ja päätin kokeilla ensimmäistä kertaa elämässäni muuta kuin Nokiaa.

Eli Samsung SGH-E700 tuli ja kestin sitä nelisen kuukautta ja viime viikolla ajattelin vaihtaa Nokia 6610i:hin kun oisin saanu 10 euron välillä. Sitten kuitenkin viime tipassa vasta hoksasin 5140:n. Hieman tutkin ja se vaikuttaa oikein sopivalta minun käyttööni. Ostin vielä lisäksi GPS-kuoret. Ensimmäistä kertaa tuntuu, että on oikeasti käytännöllinen puhelin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kommunikointivälineet tällä hetkellä ovat Nokia 9210i, Messenger ja Skype. Viimeksi mainitussa tosin vielä vähän kontakteja, kun ei tutut ole Skypeä vielä löytäneet.

Sen verran edistyksellinen koen olevani, että ostin hetki sitten itselle SkypeIn -numeron. Serkku jo soittelikin tavallisesta lankapuhelimesta mulle päin. Hyvin kuului molempiin suuntiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Historiasta löytyy aikajärjestyksessä:

Ericsson NH79 NMT900 (tai jotain sellaista)

Sony (ei siis SonyEricsson) läppäluuripuhelin, periaatteessa rinnakaismalli jollekin Siemensin vehkeelle. Ainoa koko joukosta joka on ostettu omalla rahalla....

Nokia 3110

Nokia 6150

Nokia 6210

Nokia 6310i

Eli about 6 puhelimella on pärjätty reilun 10 vuoden ajan, laiskana ei viitsi opetella uusia leluja jatkuvasti, kun vanhoillakin pärjää enkä ole tarvinnut juuri muuta kuin sitä että puhelimella voi soittaa.... (ja GSM-dataominaisuudet kuten GPRS on OK)

Kaikki tota Sonya lukuunottamatta olleet duunin puolesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli taasen hankittua uusi puhelin, Nokia 6630. Mukavan tuntuinen peli ja hyvä kamera. Onko muilla kokemuksia ko. laitteesta??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nokia Ngage, ensimmäinen versio 8)

Asiaa!

Itsellä ollut moinen aparaatti jo vuoden ja ei paljoa parempaa laitetta enää voi olla...

Niin ja itse viestin nykyään myös Skypellä...toimii todella hyvin....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

oon muuten muutaman leffan kattonu siitä "multimediacentteristä" lukiossa (sillon joskus) ja nyt duunissa. Kalenteria ja tekstiviestejä tulee eniten hakattua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kumpa kommunikoitais communikaattorilla, mutta ei rahat piisannu joten puhelimena on nyt "leikki communicator", eli nokian 6822 :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossapa mun puhelinhistoriani, kaikki puhelimet vielä tallessa. Fiksua? :-[

[ attachment removed ](Weppikameralla otettu, kuten näkyy)

• Siemens E 10
  • Siemens C 25
  • Nokia 3110
  • Nokia 5210
  • Nokia 9300

Kaikkiin olen ollut erittäin tyytyväinen pl. toi 3110 joka oli aika kapula...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossapa mun puhelinhistoriani, kaikki puhelimet vielä tallessa. Fiksua? :-[

Olishan se fiksua, ei vaan oo viel kukkaro sallinu edellisen puhelimen säästämistä, aina on pitäny antaa vaihdossa :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on käytössä Nokian 3410 joka on osoittautunut maailmankaikkeuden kestävämmäksi puhelimeksi  :D Se on tippunu vaikka kuinka monta kertaa ties minne ja kokenut muutenkin kovia (mm. näyttö on halki.) mutta hyvin toimii! Vain kerran on pitänyt käyttää huollossa jonkun tyyppivian vuoksi ja kerran ostaa uusi akku! Ostan vasta sitten uuden puhelimen, ku tuo päättää vanhoilla päivillään heittäytyä toimimasta (mitä se ei varmaan tee vielä vähään aikaan  ;))

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse vaihdoin juuri muutama viikko sitten puhelimen Nokia 5140i:hin. Ihan näpsäkkä peli se.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omat kännykät aikajärjestyksessä, kaikki Nokian tekosia: 101 (NMT), 1611, 6110.

Kun 6110 oli hiljattain muutaman päivän kadoksissa, niin tuli sitten ennen sen löytymistä hankittua 6510. Mukavan pieni ja meikäläisen käyttöön ihan riittävästi ominaisuuksia.

proddet.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään