Kirjoitettu Tammikuu 14, 2012 Eipä oikein sytyttänyt nämä ensimmäiset Nokian Windows luurit, eli laitoin tilaukseen Samsung Galaxy Noten. Jos tuo sitten osoittautuu niin isoksi, että käyttö on hankalaa, jatketaan Galaxy S II:lla toistaiseksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2012 Eipä oikein sytyttänyt nämä ensimmäiset Nokian Windows luurit, eli laitoin tilaukseen Samsung Galaxy Noten. Jos tuo sitten osoittautuu niin isoksi, että käyttö on hankalaa, jatketaan Galaxy S II:lla toistaiseksi. Tämä on juuri sopivan kokoinen, toisinaan peukalo jää hiukan lyhyeksi kun yhdellä kädellä valitsee numeroa. Välttämättä ei enää tarvitse tietokonetta surffaukseen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2012 Onko kellään mielipiteitä tai kokemuksia Nokia Lumia 800 vs N9 / WP 7.5 vs Meego? Lisäsovelluksille ei niin älyttömästi ole tarvetta, aika pitkälle pärjää jo niillä mitä puhelimissa on lähtiessään. Lähinnä että onko Lumia odottamisen arvoinen? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2012 TM:n testissä iPhone 4s ja Samsung Nexus pesi HTC:n, Lumian ja N9:n Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2012 TM:n testissä iPhone 4s pesi taas vaihteeksi Samsungit ja Lumian Kerrotko tarkemmin, missä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2012 Kerrotko tarkemmin, missä? Oli näköjään tasurissa Nexuksen kanssa eli korjasin hieman. TM 02/2112 lehdessä oli älypuhelintesti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2012 Okei. Tarkoitin kyllä kysyä, missä asioissa iphone oli muita parempi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2012 Kuuluvuutta ja akkukestoa moitittiin lopputeksteissä, videokuvausta/kameraa ja näyttöä kiiteltiin. Omenassa siis. 8.8 pts Lumia 8.4 pts, käyttöliittymää ja navia kehuttiin, puhelimen kuulokeääntä ja videokuvauksen laatua (720p kuitenkin....) haukuttiin. Kuuluvuus heikossa kentässä hyvä ja toiminta-aika vertailujoukon keskitasoa. Kuulokelähdön taso riippuu myös kovin kuulokkeiden tasosta, "muutoin soittimen suoritusarvot hifitasoa" (whatever that means). Oikeastaan vain aika tekniikkapainotteinen testi? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 19, 2012 Kuuluvuutta ja akkukestoa moitittiin lopputeksteissä, videokuvausta/kameraa ja näyttöä kiiteltiin. Omenassa siis. 8.8 pts Lumia 8.4 pts, käyttöliittymää ja navia kehuttiin, puhelimen kuulokeääntä ja videokuvauksen laatua (720p kuitenkin....) haukuttiin. Kuuluvuus heikossa kentässä hyvä ja toiminta-aika vertailujoukon keskitasoa. Kuulokelähdön taso riippuu myös kovin kuulokkeiden tasosta, "muutoin soittimen suoritusarvot hifitasoa" (whatever that means). Oikeastaan vain aika tekniikkapainotteinen testi? Muutoin hifitaso tarkoittaa sitä että tietty äänialue on hifiä ja muut kuraa iPhonen "ei vaihdettava akkua" kuuluu sarjaan "pakko keksiä jotain" kuten myös "aktiivinen käyttö vaatii päivittäistä latausta" kommentti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 19, 2012 Kyllä vaihdettava akku on ihan hieno keksintö. Jos akku ei ole vaihdettava, saisi se ainakin olla nykyistä suuremmalla kapasiteetilla. Kuitenkaan joka hetki ei ole pääsyä verkkovirran ääreen lataamaan puhelinta laturilla. Pidänkin melko usein toista täyteen ladattua akkua mukana jos tiedän että olen pidempään poissa, tai tulee tarve kokopäiväiselle navigaattorin käytölle yms. Tietysti autolaturi löytyy myös, mutta aina ei olla kuitenkaan autolla liikenteessä. Tietenkin jos pitää puhelimen näytön niin himmeällä, että saa tihrustella sitä ja ei käytä nettiä tai sammuttaa puhelimen, niin kestäähän se silloin helposti pitkäänkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 19, 2012 Lentokoneen sikaluokassakaan ei taida virtaa saada? Nykyluurit ei taida vihasia lintuja 13h:ta pyörittää? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 19, 2012 Lentokoneen sikaluokassakaan ei taida virtaa saada? Nykyluurit ei taida vihasia lintuja 13h:ta pyörittää? Finskin uusissa A330 ja A340:ssä on karjaluokassakin yks pistoke per penkkipari Itse en jaksa katsoa leffoja ja pelata kuin 5h/lento ja iPadissa on silloin vielä puolet akkua jäljellä. Hauskaa tuossa testissä oli että Lumian akkuongelmasta ei puhuttu sanaakaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 31, 2012 Kestääkö nuo hienoudet pakkasta vai ei http://www.iltalehti.fi/digi/2012013015119077_du.shtml Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 31, 2012 Kestääkö nuo hienoudet pakkasta vai ei http://www.iltalehti.fi/digi/2012013015119077_du.shtml Enpä yllättynyt tuosta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2012 Enpä yllättynyt tuosta. Kestääkö Fefe suomalaista talvea, no eipä kestä ei Itse ostaisin Samsungin Xcoverin jos tarvisin puhelimen joka kestää vähän kovempaa kyytiä. http://gadgetstress.com/2011/02/samsung-b2710-xcover-stress-test/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2012 Kestääkö Fefe suomalaista talvea, no eipä kestä ei Itse ostaisin Samsungin Xcoverin jos tarvisin puhelimen joka kestää vähän kovempaa kyytiä. http://gadgetstress.com/2011/02/samsung-b2710-xcover-stress-test/ Ei tässä testissä oltukaan etsimässä kännykkää extremekäyttöön. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2012 Ei tässä testissä oltukaan etsimässä kännykkää extremekäyttöön. Oli puhelin mikä tahansa niin sitä ei ole tervettä pitää spakkasessa. Täällä Singaporessa on ikävä kun Nokian E7:aa joutuu vilkuilemaan salassa kun en julkisesti kehtaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2012 Oli puhelin mikä tahansa niin sitä ei ole tervettä pitää spakkasessa. Täällä Singaporessa on ikävä kun Nokian E7:aa joutuu vilkuilemaan salassa kun en julkisesti kehtaa... Ei niin. Miksei kehtaa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2012 Kestääkö Fefe suomalaista talvea, no eipä kestä ei Kestää Eräs Oulun seutulainen herrasmies teetätti Nokialla pari vuotta sitten Fefeensä nastarenkaat, ja asennutti Webaston siihen... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2012 Ei niin. Miksei kehtaa? Tunne on sama kuin menisi tuning meeteihin äidin peltivantein ja lastenistuimilla varustetulla nauriksella Mikko: Oliko se joku köyhä jolla ei ollut varaa ostaa kakkosautoa? No joo voihan noihin laittaa mutta pitää olla hieman erilailla varovainen kuin latuskalla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2012 Mikko: Oliko se joku köyhä jolla ei ollut varaa ostaa kakkosautoa? No joo voihan noihin laittaa mutta pitää olla hieman erilailla varovainen kuin latuskalla Hehe en tiedä mikä syy tuolle oli, olipahan ainakin uniikki tapaus. Webastolla oli "hieman" ihmetelty kyselyä että löytyykö valmista asennussarjaa tähän malliin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2012 Aamulla tuli Symbian Belle päivitys. Minulla on Nokia N8-00 jossa oli Symbian Anna. Päivitys oli varsin isokokoinen ja KAIKKI asetukset menivät tietysti uusiksi. Päivitys sujui heittämällä. Ei mitään ongelmia. Ohjelmista F-Securen Mobile Security ei aluksi toiminut. Piti soittaa yksi soitto F-Securen tekniseen tukeen. He laittoivat jonkun data -tekstiviestin ja kaikki toimii . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2012 ja KAIKKI asetukset menivät tietysti uusiksi. Yes, työsuhdepuhelinten omistajat kiittää eli eipä tarvi asennella prkle Nimim. Ei niin onnellinen E7:n "omistaja" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 8, 2012 Kannattaa odotella Bellen asentamisen kanssa muutama bugikorjauskierros jos puhelimen muistissa on paljon itse ladattuja ohjelmia. Tuo päivitys tuhoaa ne. Nimimerkillä hukannut kamppanijatarjouksena ilmaiseksi saadut Angry Birdsin, Rion ja Seosonin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 9, 2012 Belle ei vetänyt minulla tietenkään koko puhelinta tyhjäksi. Puhelinnumerot, tekstiviestit ja selaimen kirjamerkit ainakin säilyivät. Varmaan valokuvat ja videot olisivat myös säilyneet, mutta niitä minulla ei ollut. Oli kumminkin aikamoinen työsarka laittaa puhelin normikuntoon. Ja ladata monia poistuneita ohjelmia. Esimerkiksi kaikki profiilit olivat kadonneet. Eikä sähköpostiasetuksista ollut jälkeäkään. Nyt on kumminkin kaikki kunnossa. Minulla temppuili vielä tänään lähtevä sähköposti. Tuleva sähköposti oli helpompi laittaa kuntoon. Lähtevässä sähköpostissa minulla oli ensin väärin lähettävä palvelin. Minulla on Soneran verkko ja laitoin ensin : smtp.inet.fi Oikea on: mail.inet.fi ja sillä alkoi pelittämään. Belle vaikuttaa ihan hyvältä. Puhelimen pystyy räätälöimään juuri sellaiseksi, kuin haluaa. Videokuvakin parani hiukan. Minulla oli ennen Nokia Betalabsin kamerasovellus. Siinä oli kuvataajuus 29. Nyt Bellen videokamerassa on kehysnopeus 30 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla