Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2005 Ennen oli Nokia 3510i nyt 6230i [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2005 Ericsson R380s-vanhuksella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2005 tämmönen on tällä hetkellä. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2005 Itte käytän pari vuotta sitten käytettynä ostettua Nokia 3310:iä. Seuraava luuri lienee joku iskun kestävä. Saas nähdä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2005 Nokia 3310. Sillä voi soittaa ja jopa lähettää jotain ihmeellisiä tekstiviestejä. Kännykkäni ei tarvitse täristä eikä siitä tarvitse kuulua musiikkipätkiä samalla äänentoistotasolla kun Blaupunkt soi -60 luvulla. Sitten kun Nokia keksii kännykän joka tulostaa paperille kuvat ,joita voi muuten ottaa yhä kamerallakin, tarvitsematta kuitenkaan ostaa tai kantaa paperirullaa mukana tai kun kännykässä on 28 tuuman televisionäyttö niin saaatan miettiä tarkkaan haluanko uuden lelun vai pidänkö yhä puhelimen puhelimen asemassa. Ja eka uusista hymiöistä perään. - - HAH kaikille leikkikalukännyköille..,.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 18, 2005 Tervehdys! Mulla on työpaikan joku (tyyppinumeroa muistamatta) Nokialainen käytössä. En edes tiedä mikä malli se on. Kyllä se ainakin soi joka kerta kun joku soittaa numerooni ja vielä se lonkalla tärisee sillain kivasti että kovassakin metelissä huomaan että joku minua kaipaa. Soittoääniä se kestää ladata jotain perinteisiä piippejä mutta ei sen kummempaa. Tekstiviestit tulee kyllä perille, kunhan eivät sisällä mitään kuvatuksia eikä mitään liikkuvia otoksia. En tiedä, mä olen ollut tyytyväinen puhelimeeni ja akkukin kestää muutamia päiviä lataamatta... että sellaista! -Kari- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 19, 2005 Itsellä tällähetkellä käytössä Nokia 6810 ja 9500, sekä aina välillä ku kolmas luuri mukana kulkee 6310i, toi on kyllä paras nokialainen mikä ikinä on valmistettu, mulla ollu niitä pari kappaletta, eikä voi valittaa mistään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 30, 2005 Profiilista löytyy, ne on keltaiset eikä mahdu taskuun. Noilla kommunikoin aina kun mahdollista. Ne kun on vanhan liiton kommunikaattorit, heh heh...? Silloin kun ei ole noilla mahdollista viestittää niin halpis Nokia hoitaa homman, mallistakaan en ole ihan varma. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 30, 2005 Nokian 6100 on ykkösluurina. Jos sattuu käymään niin, ettei akussa ole puhtia niin varaluuriksi otan käyttöön vanhan kunnon 5110. Paras puhelin ikinä. Ollut monella festarilla mukana ja ikääkin yli 6 vuotta, mutta toimii kuin uusi. Silloin Nokia osasi vielä tehdä puhelimia, nytten noi on kameraleluja, joista en välitä. Puhelin on puhelin ja kamera on kamera. Piste. Ade Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 30, 2005 Kun 6110 oli hiljattain muutaman päivän kadoksissa, niin tuli sitten ennen sen löytymistä hankittua 6510. Mukavan pieni ja meikäläisen käyttöön ihan riittävästi ominaisuuksia. Tämä puhelin oli veljen vaimolla,meinasin ostaa,mutta veli kännissä tipautti sen vessan pönttöön,enkä enään sen jälkeen kyllä ollut ostoaikeissa! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 30, 2005 Päivityksenä omalta osalta, että uudeksi kommunikointiväliineksi on tullut Skype. Kokeilin, ihastuin ja ostin SkypeOut aikaakin. Todella kätevä kun sisko asustaa Italiassa, niin puhelinlaskuissa säästää reilusti. Vrt, ennen normi ulkomaanpuhelu Italiaan kännykkään = n.1€/min, SkypeOutilla = 0.287€/min Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 30, 2005 Puhukaa ilmaiseksi radiopuhelimilla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 30, 2005 Puhukaa ilmaiseksi radiopuhelimilla Kerro mulle radiopuhelin jossa on 2500km kuuluvuus. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 30, 2005 Kerro mulle radiopuhelin jossa on 2500km kuuluvuus. Tarkoitin vitsinä! Kaikki puhuisivat "ihme radiopuhelimilla" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 30, 2005 Kerro mulle radiopuhelin jossa on 2500km kuuluvuus. HF-radioa vaan, eikä tarvis ees isoja antenejakaan...NOT Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 31, 2005 Öö taitaa olla toi Nokia 5140. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 2, 2005 Nokia 6820 (jolla tämä vastaus muuten kirjoitettu kun piti kokeilla tuota wap tsydeemiä) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 3, 2005 Nokian 2600 ja 6100. Joskus on kiire vastailla molempiin samaan aikaan Ade Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 3, 2005 Nokia n70 (voi kukkaro parkaa ) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 3, 2005 President Lincoln ??? Kuuluvuutta maailman ympäri, paras yhteys Australia 5by9 radio super5 8) Eikun siis 5140. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 3, 2005 1998-1999 Nokia 3110 -Ostin vuoden käytettynä, 100€ Lopulta kyllästyin, kun virrat ja mirofoni pätkivät. 1999-2002 Nokia 3220 -Ensimmäinen uusi puhelin. Hintaa en muista. Luovuin, kun vastapuoli ei enään kuullut puhettani. Huolto totesi että on kosteusvaurio, vaikkei ikinä "sukeltanut"?!? 2002-2003 Nokia 3310 -Maksoi jotain 170€ uutena. Näppis hajosi ja kun sain halvalla kaverin vanhan, niin vaihdoin. 2003- Nokia 3330 -Maksoi 20€. Nyttemmin näppäimstö takkuaa. Joitain nappeja pitää painella oikein urakalla, että tulee jotain näyttöön. Kun keksin hyvän syyn, vaihdan seuraavan sellaiseen, jossa pelittää tuo Navicore GPS-ohjelmisto Kesäkuussa vaihtui sitten tuohon 6600 Nokialaiseen, edellämanituista syistä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 3, 2005 President Lincoln ??? Kuuluvuutta maailman ympäri, paras yhteys Australia 5by9 radio super5 8) Eikun siis 5140. Mulla meni tuo sököks, alko pätkimään ja sammuili. Parhaimmillaan kirjotin samaa tekstaria 8 kertaa uusiks... Heikko kohta on kai se liitos siinä kuorissa, väljääntyy ja sitten akku ei saa kosketusta enää ja naps. Sammuili millon mistäkin napista ihan itekseen. Joten menin kauppaan ja ostin 6610iivarin, katsotaan nyt sitten. Kolariturvallisuutta ei ole, mutta kaverilla on tuo kestänyt vallan mainiosti kolhutkin. Katsotaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 3, 2005 On tullut minulle uusi puhelin: http://www.samsung.com/fi/products/mobilephone/oldmodels/sgh_x450.asp Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla