Guest avrorj85

Kännykkäkeskustelua

2 043 viestiä aiheessa

N73:sta meni näyttö paskaksi ja miten ihmeessä saisin puhelimessa olevat yhteystiedot ladattua tietokoneelle ?

N73 toimii muuten hyvin mutta näyttö on pimeänä? Kytkemällä puhelin kaapelilla kiinni tietokoneeseen ja PC Suitella siirrät tiedot talteen. Näin teoriassa. Tai jos yhteystiedot on olleet sim-kortilla, ne kai pitäisi siirtyä heittämällä kortin mukana laitteesta toiseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö tähän uusimpaan iPhoneen saa uutta näppäimistö layouttia mitenkään? Androidin jälkeen harvinaisen paska kirjoittaa mitään viestejä, kun joutuu hyppimään aina valikon taakse jos haluaa pilkun, pisteen tms.

Hieno ja jämäkkä kapula, mutta ainakin vielä voin todeta että on ainakin parin Androidin jälkeen vielä käytettävyydeltään ihan kuraa.

Pistehän tulee painamalla 2 kertaa välilyöntiä mutta tietääkseni ainakaan pilkkua ei tosiaan saa mitenkään näkyville. Näppäimistö tässä tosiaan varmaan suurin pettymys on htc Sense + Android combosta vaihdettaessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö tähän uusimpaan iPhoneen saa uutta näppäimistö layouttia mitenkään? Androidin jälkeen harvinaisen paska kirjoittaa mitään viestejä, kun joutuu hyppimään aina valikon taakse jos haluaa pilkun, pisteen tms.

Hieno ja jämäkkä kapula, mutta ainakin vielä voin todeta että on ainakin parin Androidin jälkeen vielä käytettävyydeltään ihan kuraa.

Ilman jailbreakia tuskin onnaa. Tietysti voihan sinne tehdä pikavalinnan esim mmm tuo pilkun etc.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

N73 toimii muuten hyvin mutta näyttö on pimeänä? Kytkemällä puhelin kaapelilla kiinni tietokoneeseen ja PC Suitella siirrät tiedot talteen. Näin teoriassa. Tai jos yhteystiedot on olleet sim-kortilla, ne kai pitäisi siirtyä heittämällä kortin mukana laitteesta toiseen.

Sepä se kun on näyttö pimeenä niin en tiedä miten saisin puhelimen suite tai massamuisti tilaan. Pitäisi tietää mitä puhelimen näppäimiä painaisi ja missä järjestyksessä. Jos olisi  toinen samanlainen puhelin josta voisi katsoa mitä näppäimiä painetaan, tai pikemminkin muistikortti sen sisään, perse. Yhteystiedot on tosiaankin puhelimessa ja niitä on toista sataa.

Edit: Sain nyt puhelimen massamuisti tilassa kytkettyä koneeseen ja löytyi backup.arc tiedosto ja nbuexplorer softa ei osannut avata tuota oikein. Pitäisi saada känny jotenkin suite tilaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka tuo Lumia 920 kehuja kerääkin, niin nyt reilun 3 viikon käytön jälkeen on muutama sellainen asia jotka pistävät pahasti silmään:

-clic-

- Sähköpostin synkkaa ei ole. Nokia Suite ei tue L920:aa eikä myöskään Zunesta ole apua. Kummallista ettei Outlookin kasannut pulju ole saanut kalenterisynkkasoftaa vielä ulos vaikka saman firman tuotoksesta kyse. Tulossa kuulemma "joskus tänä vuonna".

Google on päättänyt lykätä Exchange Activesync -tuen poistamista Windows Phone -laitteilta. Muutos olisi johtanut siihen, että uudet Gmail-asiakkaat eivät olisi saaneet enää esimerkiksi sähköpostejaan push-viesteinä.

Microsoft oli aiempien tietojen mukaan pyytänyt tällaista muutosta Googlelta.

Microsoftilla on nyt kesään asti aikaa rakentaa Windows Phoneen tuki CardDav- ja CalDAV-protokollille, jolloin Google-palvelut toimivat taas moitteetta myös Windows Phonella.

The Verge

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://saunalahti.fi/tiedote/tiedote.php?index=4723

Saunalahti nostaa rajusti hintojaan. Maksamisestakin pitää maksaa lisää. Superhidas nettiyhteys pakkomyydään kaikille ja siitä maksaa lisää sellainenkin jolla on jo nopeampi netti.

24e/vuosi. Eipä tuo nyt paha ole. Minä taasen käytän nykyään puhelimen nettiä vain naamariin ja murobbs:n selailuun. Voin lopettaa nykyisen 10e/kk netin ja siirtyä käyttämään tuota 256 nopeutta. Säästöä 96e vuodessa. Paperilaskua mulle ei ole Saunalahdelta tullut ikinä niiden monien vuosien aikana mitä olen ollut asiakas.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

24e/vuosi. Eipä tuo nyt paha ole. Minä taasen käytän nykyään puhelimen nettiä vain naamariin ja murobbs:n selailuun. Voin lopettaa nykyisen 10e/kk netin ja siirtyä käyttämään tuota 256 nopeutta. Säästöä 96e vuodessa. Paperilaskua mulle ei ole Saunalahdelta tullut ikinä niiden monien vuosien aikana mitä olen ollut asiakas.

Itse maksan omasta liittymästä alle 20€/kk (sis. puhelut, full-rate netti, tekstarit) niin ainakin itselle tuollainen yli kk-erän extra tuntuisi kohtuuttomalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse maksan omasta liittymästä alle 20€/kk (sis. puhelut, full-rate netti, tekstarit) niin ainakin itselle tuollainen yli kk-erän extra tuntuisi kohtuuttomalta.

Minkäs firman liittymä kyseessä? Nyt kiinnostuin, koska liittymän vaihto edessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkäs firman liittymä kyseessä? Nyt kiinnostuin, koska liittymän vaihto edessä.

Kyseessä oli Dna:n XL + täysnetti -50% tarjous, tietysti se ei ole enään voimassa :/ Nyt siellä näyttäisi olevan tarjouksessa pykälää pienempi paketti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

4G, tekstarit ja puhe on 19,8€/kk meikäläisellä Saunalahdelta. Tähän tietty auttaa se, ettei perinteisiä tekstareita tule käytettyä juurikaan nykyään, koska iMessagen ja WhatsApp:n tapaiset tuotteet on korvannut noi normaalit sms:t kokonaan. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tässä mietiskelly uuden puhelimen ostoa. Kumpi olis parempi,Samsung Galaxy S3 vai Nokia Lumia 920? Jos jollekki tulee vielä joku parempi mieleen niin voi ehdottaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tässä mietiskelly uuden puhelimen ostoa. Kumpi olis parempi,Samsung Galaxy S3 vai Nokia Lumia 920? Jos jollekki tulee vielä joku parempi mieleen niin voi ehdottaa.

Samsungi on nätti kun mikä, mutta käyttis syvältä. Sinuna ostaisin ton Nokialaisen...  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mihin perustat sen että Androidi on syvältä? Tietty kun siinä on Samsungin oma UI niin se on syvältä verrattuna ns. raaka-Androidiin. Mutta ei se nyt niin persiistä ole. Windows 8 voi joidenkin mielestä olla ihan yhtä syvältä. Kysymys kuuluu että mikä puhelin Jarkolla on ollut ennen. Androidi vai iOS vai Wintoosa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mihin perustat sen että Androidi on syvältä? Tietty kun siinä on Samsungin oma UI niin se on syvältä verrattuna ns. raaka-Androidiin. Mutta ei se nyt niin persiistä ole. Windows 8 voi joidenkin mielestä olla ihan yhtä syvältä. Kysymys kuuluu että mikä puhelin Jarkolla on ollut ennen. Androidi vai iOS vai Wintoosa?

Ihan täys sysipaska Nokia E7,joka jumii joka toinen päivä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinno, Windowsin sovellusvalikoima on pienempi kuin Androidin, mutta Lumiaa varten et tarvi hehtaaritaskuja. Suljettu Windows on avointa Androidia turvallisempi, ja Windowsilla on samankaltainen sovellusten laatutarkastus kuin applella kun Androidin muokattavuus taas on ihan omaa luokkaansa. Android taitaa olla vähän raskas käyttiksenä, mutta S3:n tehoilla sen kanssa ei pitäisi kyllä tulla ongelmaa. Jos koneessasi on Windows-käyttis, Lumia toiminee paremmin sen kans yhteen. Samsung taas on reilusti kevyempi, mutta Lumian painavien materiaalien myötä se kestää ja tuntuu laadukkaalta. Loppujen lopuks nää on hyvin pitkälle mielipideasioita ja järkisyytkin vaihtelee jokaikisen henkilökohtaisten tarpeiden mukaan. Meistä kukaan tuskin osaa sanoa kumman kanssa loppujen lopuksi tulet olemaan tyytyväisempi kun emme tarkalleen tiedä mitä puhelimeltasi haluat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lumiaa varten et tarvi hehtaaritaskuja.

Niin, onhan se huikeat kuusi milliä matalampi. Tosin vastapainoksi pari milliä paksumpi. Järkyttävän kokoisiahan nuo ovat molemmat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, onhan se huikeat kuusi milliä matalampi. Tosin vastapainoksi pari milliä paksumpi. Järkyttävän kokoisiahan nuo ovat molemmat.

Aaivan, unohdin tosiaan että lumiassa on 4.5" näyttö. Olen tottunut vertailemaan omaa iippone vitosta samsungiin ja siinä on koossa jo melkoinen ero. Jarkolle vielä, itse olen ollut iphoneen kyllä tyytyväinen joten ehkä sekin voisi olla vaihtoehto? Kaikissa näissä kolmessa flagshipmallissa on omat plussansa ja heikkoutensa ja mahdoton objektiivisesti sanoa mikä on paras. Lumian sammuiluongelmankin luulisi olevan tässä vaiheessa jo korjattu? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan täys sysipaska Nokia E7,joka jumii joka toinen päivä.

Jos inhoat E7:n painoa kuten allekirjoittanut niin kannattaa miettiä 920:n kohdalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos inhoat E7:n painoa kuten allekirjoittanut niin kannattaa miettiä 920:n kohdalla.

Ei minua se paino haittaa kyllä ollenkaan, E7 on vain niin buginen,laiska ja sitä ei kehitetä enää yhtään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vastauksista,kyllä se taitaa Nokialainen lähteä kaupasta mukaan.

On hienoa että Nokia myy taas.

Periaatteessa haluaisin Nokialaisen, mutta suljettu ympäristö tökkii kuten myös Applessa.

Olin vaihtamassa Galaxy Note:a joulun tienoilla Galaxy Note 2 4G:hen, mutta jotenkin pidin vanhasta enemmän ja jätin toistaiseksi vaihtamatta.

Eniten minua pännii edelleen Googlen, MS:n ja Applen himo saada ihmisten tiedot haltuunsa, Androidilla sitä voi jotenkin yrittää vältellä, mutta ainahan ne jotain nappaavat.

Toivottavasti tuo tulossa oleva Jolla katkaisee tuon tiedon himon ja mullistaa markkinat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyisi ostaa uusi puhelin ja rahaa ei ole loputtomiin. Katselin netistä ja löysin ihan hyvähintaisen puhelimen. Samsung Galaxy Ace. Onko se hyvä? Olisi saatavilla musta ja valkoinen. Kysyn että kumpi on teidän mielestänne hienompi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään