Kirjoitettu Toukokuu 15, 2006 Hommasin nyt 3G-puhelimen Sony Ericsson K600i, ihan kelpo puhelin, kameralla, radiolla yn. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2006 Plääh! Nokia 3510i, palvellut minua jo monta vuotta. Perhana, kohta ne Nokian tyypit tunkevat kahvinkeittimiä sekä aurinkotuoleja kännyköihinsä, ja hups, itse tärkein eli soittojen soittaminen ja tekstiviestien lähettely unohtui Eli, eikös se nyt ole tärkein että pystyy soittamaan sekä lähettämään/vastaanottamaan viestejä. // Aleksi Äläkä unohda varastolipasta. Ei, mutta paljon on turhaakin jo kännykköihin laitettu, minulla Nokia 3200 tässä perusasiat ja huono kamera, jolla ei tee juuri mitään. Vaikka hyvä kamera ja USB-liitin olisi ihan mukava niin ei tarvitsisi kameraa raahata mukaan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2006 Olen samaa vehjettä kuolannut, juu. Siihen on kerätty suurin piirtein kaikki mahdolliset herkut, joista etenkin WLAN on kätevä: kännykkä toimii skypen luurina. Nykyinen luuri on kuitenkin niin hyvä että jaksan odottaa vuoden tuon seuraavaa versiota, josta löytynee jo kunnon kamera (ainakin "vuodot" lupaavat paljon). N80:ssä sanotaan muuten olavan surkea akku. Täällä myös yksi joka kuolaa N80 perään.. Ennen minulla ollut: [2 kpl niin wanhoja etten edes mallia muista], 8210, 6610, 3650, 5140, SE K700i, ja tällähetkellä "väliaikaisena" puhelimena 6060 (N80 odotellessa..) Kauppaan josta itselleni N80 varasin, olisi pitänyt kyseisiä malleja tulla jo viime perjantaina, mutta tänään kun soittelin he kertoivat että heidän tukkurinsa eivät olleet saaneet vielä sitä, joten näillä näkymin menee kesäkuun alkuun.. -Anssi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2006 Vähän offtopicia mutta vähän mietityttää tää nykymeininki. 13-15 jannut täällä puhuu että on tulossa Nokian sitä ja tätä uutta N80 yms. Mistä helkutista te kaivatte rahaa näihin? Itse kun olin 13 niin kotipuhelin riitti mainiosti ja nytkin kännykkä on lähinnä muodollinen pakko... Puhelimena yleishyödyllinen 6021. Ei muuta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2006 Mistä helkutista te kaivatte rahaa näihin? Pappa betalar... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2006 Mulla on ihan Nokia 3510i 8) . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2006 Pappa betalar... Tosi jees jos jollain homma toimii noin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2006 Pappa betalar... Eka oli mummun vanha 3210 sitten se hajosi niin tuli siskon vanha 3330 ja sekin hajosi. Molemmat hajosi siis tekniikkaan tjs. en siis heittänyt seinään tms. No sitten faijalta meni hermot ku pojalalla on aina p*ska kännykkä niin osti Samsungin SGH-X460 pissis kännykän, kun muut ei kelvannu kun sisältää kaikkea muuta turhaa eli kameran, mp3-soittimen yms. kakkaa. Ainoa mitä tarvitsen on että voin soittaa ja lähettää tekstiviestejä. Digikamerat ja mp3-soittimet on sin omia laitteina mitkä tietysti löytyy kun PAPPA BETALAR Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 15, 2006 Nyt on ollu Sonyn Z520 käytössä puolisen vuotta ja aivan pirun tyytyväinen olen ko. puhelimeen ollut! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 Pappa betalar... Äläs Ilkka puhu p*skaa. Meikäläinen jakaa hiki hatussa mainoksia kaksi kertaa viikossa, (ja kahta piiriä vielä) Josta saan noin 200-250€/kk. Vanhemmat ostaa mulle vain ruuan ja vaatteet. (Ja maksaa purjelentokurssin ) Kaiken muun mitä haluan, niin joudun ostamaan itse (myös mopon bensat ) Näin kyllä oppii säästämisen taidon ja rahan arvon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 Äläs Ilkka puhu p*skaa. Meikäläinen jakaa hiki hatussa mainoksia kaksi kertaa viikossa, (ja kahta piiriä vielä) Ei millään pahalla, mutta sinäkö olet se roskien jakaja joka aina survoo postilaatikossa olevan hesarin ja mainokset yhdeksi isoksi mytyksi? Terveisiä Nummenkylästä Olli: Ilmeisesti 100eurosta on helppo säästää kun elämän perustarpeet tulee vanhemmilta. Toiset ostaa kameran linssejä kun toiset kännyköitä. Arvaa kummassa säilyy arvo paremmin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 Sinäkö olet siis se roskien jakaja joka aina survoo postilaatikossa olevan hesarin ja mainokset yhdeksi isoksi mytyksi? Terveisiä Nummenkylästä En. Eikä siellä aina pelkkää roskaa ole. Huomenna esim tulee Lomasuomi-lehti, mistä voit katsoa mihin lähdet lomalle, sitten on näitä hesen ja mäkkärin kuponkeja, raketeista alennuskuponkeja jms. Aina, kun menen Järvenpäähän, niin menen siitä Nummenkylän läpi. Muuten en siellä käy. Se on pelottava paikka. Olli: Ilmeisesti 100eurosta on helppo säästää kun elämän perustarpeet tulee vanhemmilta. Toiset ostaa kameran linssejä kun toiset kännyköitä. Arvaa kummassa säilyy arvo paremmin? Haistankohan minä tästä pientä vittuilua? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 En. Eikä siellä aina pelkkää roskaa ole. Huomenna esim tulee Lomasuomi-lehti, mistä voit katsoa mihin lähdet lomalle, sitten on näitä hesen ja mäkkärin kuponkeja, raketeista alennuskuponkeja jms. Lomasuomi-lehti tuli jo. Aina, kun menen Järvenpäähän, niin menen siitä Nummenkylän läpi. Muuten en siellä käy. Se on pelottava paikka. Kannattaakin katsella ympärille. Oletko kokeillut hakea paikallisen "mopokerhon" jäseneksi. Niillä on talli nummenkylässä. Haistankohan minä tästä pientä vittuilua? Ei se ollut vittuilua paitsi tuo arvon säilyminen Totesin vain että on helpompaa käyttää se pari sataa euroa kun asuu kotona. Ei siinä mitään pahaa ole esim. yks työkaveri asui valmistumisen jälkeen 7v vanhempien luona. Teki hulluna töitä jonka jälkeen osti kämpän "käteisellä". Mulla ei kyllä pää kestäis aikuisena asua vanhempien luona. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 Oletko kokeillut hakea paikallisen "mopokerhon" jäseneksi. Niillä on talli nummenkylässä. En. Mopolla ajan vain liikenteessä. Vapaalla 250cc kotarilla, joka ei ole mikään mopo. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 Oletko kokeillut hakea paikallisen "mopokerhon" jäseneksi. Niillä on talli nummenkylässä. Tunnussana on "Onpa lihavalla setällä ruma mopo ja nahkaliivi" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 Ei millään pahalla, mutta sinäkö olet se roskien jakaja joka aina survoo postilaatikossa olevan hesarin ja mainokset yhdeksi isoksi mytyksi? Harmi ettei noita mainoksia juuri tule omakotitaloihin maalla...olisi loistavaa lämmitysmateriaalia!. Täällä kaupungissa niitä kyllä tulee riesaksi asti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 Tunnussana on "Onpa lihavalla setällä ruma mopo ja nahkaliivi" Onkos se se harrastekerho MC Donalds ?? -- Jotta pysytään aiheessa niin käytän edelleen Nokian 6310 (ei edes "i") -mallia vuodelta miekka ja kivi, jonka tärkein ominaisuus on, että sillä voi soittaa..... Kun firman politiikkaan ei edelleenkään kuulu S60-sarjalaisia, niin vaihto uudempaan saa odottaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 Onkos se se harrastekerho MC Donalds ?? Ei ku taitaa olla MC Toiseen 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 Ei ku taitaa olla MC Toiseen 8) Vai peräti MC Helevetin Perkeleet? Itse kommunikoin Nokian 7710:llä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 Vai peräti MC Helevetin Perkeleet? Se on se kerho, jota Jani ja muut skootteriheebot edustaa HEH, ei tästä offtopicista nyt tule loppua sitten millään, joten pitänee tehdä se loppu Itselläni on siis Nuukia 6610i, peruspuhelin, jossa kaikki on suunnilleen siellä, missä pitää... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 Nokian 6630, joka ostettiin viimevuoden kesätyörahoista, joista jäi vähän ylikin vielä. Eli tuo Ilkan teoria ei minuun pure. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 Nokia 6210, jonka sain ilmaiseksi, mutta vaihdan, kun ei jostain syystä pelitä talvella Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 plääh, joku Nokia. Aivan sama, kunhan sana kulkee... Turhia nuo nykyset palvelut... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 Se on se kerho, jota Jani ja muut skootteriheebot edustaa Eroan siitä kerhosta lokakuussa. Siirryn silloin "Helvetti, toi menee kovempaa, kun mun golffi" kerhoon. ( ) Nokia 6210, jonka sain ilmaiseksi, mutta vaihdan, kun ei jostain syystä pelitä talvella Nuissa Nokian puhelimissa olen huomannut itse samaa ongelmaa. Sammuilevat talvella itsekseen, vaikka akku olisikin täysi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 16, 2006 Pappa betalar... Hehe äläs ny joillakin menee herne nenään . Vaiko onko menny jo . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla