Tarmo Lindroos

Kyytiä vailla Jämille Fly in tapahtumaan.

11 viestiä aiheessa

Olisiko joku Espoosta lähdössä autolla Jämille Jämi Fly In tapahtumaan.

Kyytiä tapahtumaan kamerarepun kanssa olisin vailla tyyliin. Aaamulla aikaisin paikalle ennen näytöksen alkamista ja illalla näytöksen jälkeen takaisin.

Päivällä ei ole oikeastaan väliä eli La tai Su kelpaavat. Osallistun tietenkin bensakuluihin ja tarjoan kahvit ja pullat ( sämpylät ) matkalla kumpaankin suuntaan. Asun aivan Ymmesrtassa aivan Kauniaisten ja Espoon rajalla 200 metriä Koivuhovin juna-asemasta.

Jos joku on menossa omalla tai lainatulla lentokoneella Malmilta Jämille ja mukaan mahtuu n.100 kiloa lihaa ja 20 kg kameravarusteita, niin tietenkin sekin kyyti kelpaa.

Vastauksia voi laittaa Privana.

EDIT: korjausta sen verran että päivät ovat siis joko La tai Su jolloin kyytiä Jämille ja takaisin olisi tarve.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on autossa kolme tyhjää paikkaa, lähtö Espoosta tosin jo torstaina puolenpäivän kieppeillä ja paluu tiistai-iltana. Yhdensuuntaisiakin paikkoja tarjolla. Kiinni saa privaviestillä tai 040 718 92 84.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on autossa kolme tyhjää paikkaa, lähtö Espoosta tosin jo torstaina puolenpäivän kieppeillä ja paluu tiistai-iltana. Yhdensuuntaisiakin paikkoja tarjolla. Kiinni saa privaviestillä tai 040 718 92 84.

Kiitos tarjouksesta Jaakko mutta torstaina en voi lähteä ja Sunnuntain puolella mun pitää olla takaisin Espoossa.

PS: korjausta tuohon aikaisempaan viestiini kyydin kyselystä sen verran että päivät ovat siis joko La tai Su jolloin kyytiä Jämille ja takaisin olisi tarve.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jämi viikonloppu lähestyy ja edestakaista kyytiä ei ole vielä löytynyt sisäsiistille tupakoimattomalle ja alkottomalle konebongarille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jämi viikonloppu lähestyy ja edestakaista kyytiä ei ole vielä löytynyt sisäsiistille tupakoimattomalle ja alkottomalle konebongarille.

Laitapas puhelinnumeros.. mä tiedän aika montakin tyyppiä jotka tulee Helsingistä Jämille ja takas pe-su, tai vain päiväksi. Jospa joku heistä.

-taneli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitapas puhelinnumeros.. mä tiedän aika montakin tyyppiä jotka tulee Helsingistä Jämille ja takas pe-su, tai vain päiväksi. Jospa joku heistä.

-taneli

Numero on 040- 5103346. Tähän numeroon voi soittaa jos on kyytiä tarjolla ja tosiaan tarkoitus olisi olla vain päivä Jämillä, joko lauantai tai sunnuntai, tyyliin kukonlaulun aikaan lähtö ja näytöksen jälkeen paluu. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paluumatka lauantaina Jämiltä kotiinpäin on varmistunut. Nyt pitäsi enään vaan päästä sinne Jämille lauantaiaamulla kukonlaulun aikaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmailumuseoyhdistyksen bussisssa on vielä tilaa: http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,93011.msg1377718.html#msg1377718

Lähtö kello 8.00 Vantaalta, ei ehkä ihan kukonlaulun aikaan...

Juha

Kiitos tarjouksesta mutta kun ei täältä Helsingin suurimmasta lähiöstä Espoon peräkyliltä noi juna-linja-auto aikataulut natsaa kodilleen ilman että joutuu tuntikaupalla odottamaan junaa tai bussia aamulla tai illalla jompaankumpaan suuntaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paluumatka lauantaina Jämiltä kotiinpäin on varmistunut. Nyt pitäsi enään vaan päästä sinne Jämille lauantaiaamulla kukonlaulun aikaan.

Kyydit järjestyneet sekä Jämille että takaisin. Kiitos Lauri ja Matti  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään