Markus Kotiranta

Kuukauden kuva Kesäkuu 2012

31 viestiä aiheessa

Tämän aiheen tarkoituksena on kerätä otsikossa mainitulta kuukaudelta kuvaajan mielestä hänen paras kuvansa.

Toivon, että kuvamäärä per kuvaaja pysyisi yhdessä. Näin kuvaajan on itse ensin mietittävä mikä on hänen mielestään paras kuva ja miksi. On myös erittäin toivottavaa, että kuvaaja kertoo kuvan laittamisen yhteydessä, mikä kuvasta tekee hänelle erikoisen. Tätä kautta toivon, että saamme nähtäväksi huikeita ilmailuaiheisia kuvia, jotka eivät aina ole samasta muotista veistettyjä. Kukin kuvaaja itse määrittelee sen, mikä tekee kuvasta kuukauden parhaan.

Samassa yhteydessä on varmasti hyvä mainita kuvasta joitain valotukseen liittyviä tietoja, kuten valotusaika ja aukko, miksei enemmänkin.

Kai tän ketjun nyt jo voi tehdä mutta menköön

Palmu airlines ainoo kuva joka onnistu Kesäkuussa. ;D

_img900.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä?  ;)

Jos yhtiön haluat tietää niin  ei ole valitettavasti air finland vaan jet2 holidays jossa on allegiant airin väri.

OT mutta tais olla myös air finlandillakin olla allegiantin väri jossain koneessa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos yhtiön haluat tietää niin  ei ole valitettavasti air finland vaan jet2 holidays jossa on allegiant airin väri.

OT mutta tais olla myös air finlandillakin olla allegiantin väri jossain koneessa?

Olenko ainoa, jolle ei näy mitään kuvaa? 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elämysmielessä pitäisi varmaan laittaa mikä tahansa Lentäjien juhannuksen kuvista. Kauhavan näytöksillä vaan on se sama paradoksi kuin näytöksillä yleensä, että ne olivat elämyksellisiä noin 20 000:lle muullekin ja heistä todennäköisesti noin 1 573 otti koneista samannäköisiä mutta parempia kuvia kuin omat...

Tämä oli mieleenpainuva tilanne 12.6. iltayhdentoista jälkeen. Säätilan äkillinen muutos kesken Kööpenhaminan-koneen laskeutumisen loi hienoimmat näkemäni tiivistevanat, OH-BLN

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tää jotenkin mun silmään näyttää hyvältä, ei niin peruskauraa vielä toistaiseksi Blue1 ole Lappeenrannassa ja muutenkin hyvä kuva niin päädyin tähän!

[ attachment removed / expired ]

1/200 sec, f/10, ISO 100

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla