Janne Matilainen

Jyväskylän terminaali remontin jälkeen

3 viestiä aiheessa

Viitaten Virtual Wing:issä olleeseen juttuun Jyväskylän uudesta terminaalista: kovinpa näytää synkältä ne sisätilat ja näkyvyys platalle ilmeisen huono. :( Itse en ole paikalla päässyt käymään.

Itse tykkään esim. Kuopion terminaalista, jossa voi sitä kahvikuppia kumotessa katsella kentän menoa varsin esteettä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo kaksikerroksiset terminaalit on kyllä siitä hyviä, että niissä on yleensä laitettu se kahvila sinne toiseen kerrokseen. Silloin matkustajien tiloja ei mene hukkaan kun kahvila voidaan pitää eri kerroksessa. Eli siis tyyliin Kuopio, Rovaniemi, Turku, Helsinki, Maarianhamina. Näissä yksikerroksissa tilanne näyttää tosiaan olevan melkoisesti huonompi varsinkin jos rakennusta ei ole mahdollista laajentaa sivusuunnassa kuten nyt Jyväskylän tapauksessa ilmeisesti oli.

Tällaisia Jyväskylän tyyppisiä ainakin itselle tulee mieleen Oulu ja Tampere, joista tietääkseni kummassakaan ei pääse sisällä terminaalissa platan puoleisen ikkunan viereen ilman että matkustaa. Korjatkaa jos olen väärässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...tulee mieleen Oulu...

Ja asiahan on kyllä näin :)

Jospa täälläkin saatais asiaa paremmaksi joskus, kun kuitenkin terminaalin laajennus on ennenpitkää edessä(ja matkustajasillat varmaan kans).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään