Tiina Mansikka

Norwegianin aamulento ei koskaan laskeutunut Ouluun

10 viestiä aiheessa

Eihän tässä muu harmita mutta tuo juristin ja matkustajan liikematka oli mahdollisesti(yleiseen elämänkokemukseen perustuen)yhteiskunnan maksama halvinta mahdollista kulkuneuvoa käyttäen Oulun käräjäoikeuteen.Eli uusi istunto ja uusi matka tiedossa tässä syksyn mittaan.Ja sama maksaja.

Luonnollista on että juristin koulutus antaa myös valmiuksia ilmailuhenkilökunnan neuvomiseen. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tässä muu harmita mutta tuo juristin ja matkustajan liikematka oli mahdollisesti(yleiseen elämänkokemukseen perustuen)yhteiskunnan maksama halvinta mahdollista kulkuneuvoa käyttäen Oulun käräjäoikeuteen.Eli uusi istunto ja uusi matka tiedossa tässä syksyn mittaan.Ja sama maksaja.

Luonnollista on että juristin koulutus antaa myös valmiuksia ilmailuhenkilökunnan neuvomiseen. ;D

Joo kato tuollahan se kommenteissa selvennetään:

No joo mutta me juristit olemme saaneet kovin monipuolisen koulutuksen, osaamme käyttää aivoja ja arvioida tilanteita kriittisesti. En siten pidä mitenkään selvänä ettei olisi ollut paikkana vähän ohjeistaa. Meillä on usein kiire eri paikkoihin ja jurppii jos koneen peräosan "ongelmien" (joku johto vähän hapettunut) takia menee bisnekset ja sovitut tapaamiset pieleen.

Kyllä se näin täytyy olla jos kerta lehdessä lukee  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuulemma käynyt ihan Oulun keskustan päällä melko matalalla vasta kääntymässä, lienekkö totta vai tarua..

Kyllä minä tuota todeksi sanoisin olin nimittäin tuona aamuna liikunnan tunnilla kun kyseinen kone tuli matalalla n.2000 jalkaa ylipohjoisen suunnasta... (Tunti oli oulunsalon tekonurmella n.800m pohjoiseen)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minä tuota todeksi sanoisin olin nimittäin tuona aamuna liikunnan tunnilla kun kyseinen kone tuli matalalla n.2000 jalkaa ylipohjoisen suunnasta... (Tunti oli oulunsalon tekonurmella n.800m pohjoiseen)

Voip hyvinkin olla; ainakaan FlightRadar24:illa ei mielestäni ole tässä mitään todistusarvoa, kun kone katosi pitkäksi aikaa 'tutkan' seurannasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voip hyvinkin olla; ainakaan FlightRadar24:illa ei mielestäni ole tässä mitään todistusarvoa, kun kone katosi pitkäksi aikaa 'tutkan' seurannasta.

Näin on, taisi olla runsaan vartin katveessa, Oulaisten tasalla katosi ja sitten pomppasi Temmeksen tienoilla uudestaan näytölle. Näissä ei koskaan saa tuijottaa vain häntää, se yhdistyy samalla lennolla pitkänkin tauon jälkeen, vaan pitää aina katsoa kellosta ajat missä kone menee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään