Guest jpmenna

Track IR 3 pro

22 viestiä aiheessa

Olen ollut jo pitempään kiinnostunut tuosta Track IR:stä lähinnä Il 2:sta ja lisureita varten. Siinä se on tietämäni mukaan osoittautunut varsin mainioksi peliksi. Kysyisinkin mites se toimii FS 2004:n kanssa? Kokemuksia?

T:Juha

8) 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kattokaas kotiohjaamofoorumista linkki, siitä tulee uus versio mikä tukee pään liikuttelua myös eteen-taakse-sivuille - eli voit kurkata yoken taakse tms.. video näytti huimalta..

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huima pätkä

Lopussa oli mielestäni teksti "Only compatible with TrackIR 3 hardware" eli ilmeisesti softapäivitys tuohon kolmos versioon. Uutta rautaa siis ei mielestäni ole tulossa.

//Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs on tuon 3 Pron saatavuus Suomesta? Vai kaatuuko tuonkin hankinta taas johonki luottokortittomuuteen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaapi kaatua. Tosin toi Euroopan pulju taitaa hyväksyä myös Visa Elektron- kortin. Varmuudella en voi sanoa, koska itse tilasin ihan perinteisen visan kanssa.

// Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on TrackIR2, tilasin sen vuosi sitten eDimensionalista. Maksoi kuluineen muistaakseni 123e. Ostin sen alunperin IL-2:sta varten, mutta toimii se FS:ssäkin oikein hyvin. TrackIR:n softa muistaakseni asentaa oman modulinsa FS:ään ja se on sitten siinä. Kantsii varmistaa että fps:t riittää.. meinaan kun katselee ympärilleen niin ei ole yhtään kivaa jos näkymät nykii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tilasin pari päivää sitten tuon eDimensional:sta.TrackIR 3 Pro 98€,Track Hat 14€

ja postaus Englannista 6.04€ ja verot ym. kulut 19.67€ siis yht.138.67€

Kertoivat ajaksi 3-7 päivää.Saas nähdä,joululiikenne, miten mahtaa käydä.

Luottokortilla maksoin ja asiallisesti tuntui toimivan kaikki vahvistukset ja

rekisteröitymiset kyseiseen firmaan.

Tuo compaid tuntuu pyytävän melkoista hintaa.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, hyvin tuntuu eDimentional:n toimitukset pelaavan. Viikonloppuna tilasin ja tänään töiden jälkeen postilaatikossa odotti iloinen yllätys.

// Juha

Verkkokaupan hinta näyttää olevan aika suolainen verrattuna eDimentionaliin ( n.120 € kaikkine kuluineen vs. 169,80 €)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aiheuttavatko silmälasit häiritseviä heijastuksia tuolle laitteelle?

Siellä edimensionalin sivuilla ainakin sanotaan että TrackIR 3 pro ei välitä edes kirkkaasta auringonvalosta eikä peileistä. Tiedä sitten mikä on todellisuus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aiheuttavatko silmälasit häiritseviä heijastuksia tuolle laitteelle?

Voi toki aiheuttaa. TrackIR:n herkkyyttä voi onneksi säätää. Ja ajurisoftan saa näyttämään ruudulla kaiken sen mitä TrackIR-kamerakin "näkee", eli kaikki heijastukset yms huomaa siitä kätevästi.

Olin joskus jättänyt sen kokeeksi tosi suurpiirteiselle herkkyydelle ja ihmettelin kun pelissä katse pomppi tietyissä asennoissa ihan jonnekin muualle. Syyksi paljastui silmälasien sangoista just siinä tietyssä asennossa heijastuva pieni signaali. Laseista itsessään ei ole tullut mitään heijastumia. Säädin herkkyyttä vähän tiukemmalle niin ongelma katosi.

Toki voi käyttää sitä myös aktiivisena, eli asentaa lippiksen nokkaan IR-ledin ja sammuttaa TrackIR-yksiköstä IR-ledit. Silloin viimeistään pitäisi kadota kaikki häiritsevät heijastukset yms.

En tiedä sitten onko TrackIR3:ssa erilainen systeemi mutta ainakin TrackIR1:n omistajilta olen kuullut että kirkas auringonpaiste on aiheuttanut ongelmia. Kantsii hankkia pimennysverhot ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä sitten onko TrackIR3:ssa erilainen systeemi mutta ainakin TrackIR1:n omistajilta olen kuullut että kirkas auringonpaiste on aiheuttanut ongelmia. Kantsii hankkia pimennysverhot ;D

Ainakin Edimensional lupaa että sitä voi käyttää vaikka ulkona auringonpaisteessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei o ollut ongelmia silmälasien kanssa. Just kerkis jouluksi tuo vector expansion paketti. En kyllä luovuttais pois millään. Tosi hyvä homma. Pysyy paljon paremmin selvillä omasta sijainnistaan kenttään nähden. Vaatii vaan hieman säätämistä että saa itelleen sopivaksi nuo "liikkeet"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään