Anna Wiman

14-vuotiaalle lippu Finnairin koneseen

11 viestiä aiheessa

Kysytäämpä teiltä vinkkejä lipun varaamiseen Finnairin sivujen kautta. Tyttäreni on lähdössä koulun kanssa Sveitsiin ja sieltä Lyoniin. Ja nyt vaikuttaa siltä, että joudumme itse järjestämän liput lennoille Oulusta Helsinkiin ja Helsingistä Geneveen ja takaisinpäin. Touhusin nohevana Finnairin sivuilla lippuja 30.9 lähdölle. Mutta eihän siellä ole lippuja 14-vuotiaalle. Onko kokemusta miten alaikäiselle saa lipun ilman että aikuinen on samalla lipulla? Mulla loppu kyky. Ja rahaakaan ei tarvitsisi mennä kovin paljoa  :) Kiitän jo etukäteen kaikista vinkeistä. Kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta nythän ei ole kyseessä yksin matkustava lapsi ja ns. UM-palvelu, vaan 12 - 17 vuotias nuori  ;)

lipun ostamisesta ohjeet finnairilla

....12–17-vuotiaan nuoren.... lentolippuja myydään asiakaspalvelussa.

soitto vaan asiakaspalveluun, niin lippu on hetkessä sähköpostissa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

soitto vaan asiakaspalveluun, niin lippu on hetkessä sähköpostissa

Peritäänköhän tässä tapauksessa se törkeän hintainen puhelinpalvelumaksu lipun varaamisesta? Aika kieroa olisi jos perittäisiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko muka niin, että pitänee soittaa Finnairin asiakaspalveluun, jos haluaa lennon HEL-OUL 14-vuotiaalle(minulle)? Aika typerää, jos näin on. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän sieltä netistäkin voi buukata ihan normaalin "aikuisen" lipun jos ei vaan hintaero nuorisolippuun tule ongelmaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko muka niin, että pitänee soittaa Finnairin asiakaspalveluun, jos haluaa lennon HEL-OUL 14-vuotiaalle(minulle)? Aika typerää, jos näin on. :o

Mitä typerää siinä on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä typerää siinä on?

Kun esim. Pululla voit suoraan ottaa nuoriso-lipun(12-25v) ja norskilla aikuiseksi lasketaan yli 12v. Sitten finskillä olen vielä lapsi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän ainakin joidenkin matkatoimistojen sivuilta (esim. Aurinkomatkat) voi varata lippuja ihan normisti lapsille, jotka ovat 12 tai yli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

norskilla aikuiseksi lasketaan yli 12v.

Ei muuten pidä paikkaansa:

"12-15-vuotiaat

Matkustushetkellä 12-15-vuotiaat nuoret voivat halutessaan matkustaa yksin tai heille voidaan tilata avustaja, jos vanhempi tai huoltaja niin toivoo. Tähän ikäryhmään kuuluvat yksin matkustavat nuoret maksavat matkastaan voimassaolevan aikuisen lipun hinnan. Jos nuori haluaa avustajan, niin täytyy varaus tehdä asiakaspalvelumme kautta vähintään 48 tuntia ennen lennon lähtöaikaa.

Lisätietoja henkilöllisyyspapereista.

16 vuotta täyttäneet ja sitä vanhemmat lasketaan aikuisiksi."

http://www.norwegian.com/fi/asiakaspalvelu/tietoa-matkasta/lapset/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta silti lippu esim. minulle voidaan tilata helposti etusivulta. Toisin, kuin Finnairilla pitää ottaa yhteys asiakaspalveluun.

Nimim. Kolme kertaa olen ilman huoltajia matkustanut Norsuttelilla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika isoissa vastuukysymyksissähän tällä alueella ollaan.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään