Kim Kuikka

Lipunmyyjäksi jenkkilään

5 viestiä aiheessa

http://www.finnaupairs.com/suomeksi.htm

8. Grand Canyon Airlines, Grand Canyon Arizona

Grand Canyonin lentoyhtiö hakee lipunmyyjiä ja asiakaspalvelijoita kesäkaudelle ja

Työasun saat työpaikalta ja perehdytyksen työhön.

Työaika:    Työtä on kesäkuusta lokakuulle oman valintasi mukaan 3- 6 kuukauden työsuhteisiin.

Työaika on 30 - 40 tuntia viikossa.

Palkka:    Palkka minimissään 8.25 USD tunnissa.

Työtehtävät: He etsivät lipunmyyjiä ja asiakaspalvelijoita.

Majoitus: Asuminen on järjestetty asuntolassa ja se maksaa 220 USD kuukaudessa.

-------------------------------------

Ei muuta kuin menoksi ;D Tuossa duunissa vois tulla aika monenlaisia mielenkiintoisia tilanteita vastaan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkähänlaisella viisumilla (aupair viisumi ei tietääkseni tule kyseeseen) ko. lafka aikoo työntekijänsä Suomesta roudata?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olin saitilta näkevinäni, että tämän "au pair"työpaikan saaminen edellyttää, että välittäjälle maksetaan 1500 €.

Toki suomalaisia on Grand Canyonin tärkeimmällä sightseeing-paikalla ollut työssä ennenkin. V. 1971, kun Greyhound-bussi pysähtyi juuri tässä mainitussa paikassa, siellä oli töissä turistineuvonnassa kaksi naispuolista opiskelukaveriani. Kysyivät, että mitä ihmettä minä siellä tein? Minä kysyin heiltä aivan samaa. Kuulemma englanninkielen taito oli lähes ainoa edellytys silloin.

Eivät kuitenkaan ihan ilmaiseksi niitä töitä näyttäisi välittävän. Tietty varovaisuus on tässäkin paikallaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo toi 1500 tai itseasiassa ne laski sen 1300 vähän aikaa sitten on hoidettava, ja lennot asumiset yms eli tuskin tosta hirveesti voitolle jää... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään