Tarmo Kallio

Katsomo.fi suora F1 lähetys

5 viestiä aiheessa

Ostin mielenkiinnosta eilen F1 aikaa viikoksi. Minulla on suhteellisen tehokas PC pelikone. Nettiyhteys on 8 Megan Soneran ADSL. Sonera on jatkuvasti parantanut yhteyttäni. Eli todellinen sirtonopeus lähestyy jo tuota 8 Megaa. Ping vaihtelee välillä 5- 15 ms.

Eilen kokeilin vapaita harjoituksia ja kuva oli aika O.K.  Aivan katsottavaa lähietäisyydellä monitorista. Minulla ei ollut tarpeeksi pitkää HDMI kaapelia, eli en pystynyt testaamaan kuvanlaatua näytönohjaimesta televisioon.

Tänään aamulla suorassa aika-ajolähetyksessä kuvanlaatu oli todella surkeaa.  :'(

Onko katsomon aika-ajoissa niin paljon enemmän käyttäjiä, että MTV3:n siirtokapasiteetti ei riitä ? Ja palvelimet tukkeutuvat ?

Aamuinen lähetys oli sellaista roskaa, että täytyy ehkä vaatia rahat takaisin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli aamulla se paras kuvanlaatu aika-ajojen ajan (eikä ole koskaan kuin omasta koneesta johtuneista syistä kuvanlaatu tipahtanut). Lähtisin vikaa siis etsimään tietokoneesta tai reitittimestä aluksi ennen kuin lähtee epätoivoisesti rahojaan vaatimaan takaisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli aamulla se paras kuvanlaatu aika-ajojen ajan (eikä ole koskaan kuin omasta koneesta johtuneista syistä kuvanlaatu tipahtanut). Lähtisin vikaa siis etsimään tietokoneesta tai reitittimestä aluksi ennen kuin lähtee epätoivoisesti rahojaan vaatimaan takaisin.

Kyllä, en ala. Aika-ajot näkyivät onneksi normaalisti kaapeli TV:n puolelta  Eli MTV3 Max, kanava 32 ;)

Taidan ehkä tietää vian syyn. Minulla on 64 bittinen I.E.9 ja 64 bittinen Silverlight. En ole moneen vuoteen käyttänyt 32- bit selainta.

Ei. syy ei ole sittenkään 64 bittisissä ohjelmissa. Ne toimivat loistavasti. 

Minulla sinä live lähetyksessä oli 3 valittavaa ikkunaa. Se tulosikkuna toimi loistavasti. Incar ja varikko näyttö oli tarkempi, kuin varsinainen suora live lähetysikkuna.

Täytyy huomenna aamulla testata myös iPad 3:lla. Ipad 3 tarjoaa vain huomisen kisan suorana. Mitään muuta ei pysty valitsemaan  !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kirjauduin pari minuuttia sitten katsomoon. Ja laitoin aika-ajot päälle . (PC) Kuva on todella hyvälaatuinen. 10000 kertaa parempi kuin suora lähetys aamulla  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiliset aika-ajot oli jotain ihmeellistä kuraa ja yhteyskin katkesi pari kertaa (heh juuri kun meni kehumaan) ;D Nyt pre-race näyttää vanhalta tutulta hyvältä laadulta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään