Janne Juusti

Finnair yhteistyössä Marimekon kanssa

77 viestiä aiheessa

Olisivat nyt laittaneet niitä erivärisiä unikoita eikä tota yhtä samaa  :thmbdn:

värivaihtoehtojahan olis ollu vaikka kuinka:

width=330 height=360unikko.gif?w=529 [/img]

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisivat nyt laittaneet niitä erivärisiä unikoita eikä tota yhtä samaa  :thmbdn:

Jani

Onneks ei niitä iänikuisia punaisia Unikkoja ;) Toi valittu väritys näyttäis sopivan kokonaisuuteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulle tuli - sori vaan - mieleen, että joku ekaluokkalainen on päästetty siveltimen varteen. Suoraan sanottuna kaamean näköinen yritelmä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Eli tuo hippi tulee (ma) aamulla Vantaalle.

Juuri raketinomaisesti mahtavalla suorituskyvyllä kiipeää Singaporessa taivaalle ja 06:46 olisi Vantaalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno on!  :thmbup:

Perus suomalaista valitusta vaan monelta.

Hieno maalaus minunkin mielestä. Oikein piristävää tähän syksyn synkkyyteen. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vihdoin! Tätä on tullutkin odoteltua jo hetken aikaa että ''Voikun Finskillekkin tulisi joku special liery oneworlid lisäksi'' Ja nyt se tuli kiitos!  :thmbup:  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kukat lähti just takaisin Singaporeen. Eikä foorumille ilmaantunut koko päivän aikana yhtään kuvaa.  ???

Kone tuli pilkkopimeässä aamulla puoli seitsemältä portille 35 ja lähti puoliltaöin portilta 37. Mistä olisit itse sen kuvannut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kone tuli pilkkopimeässä aamulla puoli seitsemältä portille 35 ja lähti puoliltaöin portilta 37. Mistä olisit itse sen kuvannut?

Joo tuota vähän arvelinkin.  :-\ Mietin vaan jos ois ollu päivän jossain hallin pihalla tai jotain. Mutta ehkä joku sitten huomenna...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edelleenkin olen sitä mieltä että olisivat voineet laittaa niitä ERIVÄRISIÄ unikoita eikä vaan tota yhtä ja samaa...

booring...  :thmbdn:

mitäpä muuta Vinnairilta olisi odottanutkaan.  :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ei. Kukkia on liikaa tolleen kasassa. aks aluetta täytetty niillä. Ei kyllä ole hyvä, mutta onpahan syy mennä kentälle joskus kun ei sada, eli kesällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edelleenkin olen sitä mieltä että olisivat voineet laittaa niitä ERIVÄRISIÄ unikoita eikä vaan tota yhtä ja samaa...

booring...  :thmbdn:

mitäpä muuta Vinnairilta olisi odottanutkaan.  :P

Eiköhän Marimekko pitkälti sanele miten Unikkoa käytetään eikä sekavärejä tietääkseni muuallakaan käytetä. Enkä osaa itse kuvitella, että se voisi kovin hyvältä näyttää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnistuin näkemään tuon koneen noin puoli tuntia sitten. Huomattavasti paremman näköinen noissa aurinkoisissa kuvissa. Pimeänä aamuna kuviot näyttivät lähinnä tummilta kikkareilta..  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään