Chris Sutter

2.11.2012 Zürich Föhni tuulella

16 viestiä aiheessa

2.11.2012 Zürich Föhni tuulella.

Föhni voi olla kaunista.Samassa myös Päänsärky/Migreeni sää.

Vuoristoaluella on se hyvin vuorallinen tuuli,esimmekki jo on jossain tulipaloa jne.

Koko kylät on sillä tuulella jo "pois poltanut" (sorry!)mun suomenkieli! ;)

Se on kova tuulinen,lämmin ja "tappoi" heti meidän ensimainen lunta,tästä talvesta.... ;)

Samassa se sää on erikoinen kirkasta sää.Esimmerkki ne vuoret näät Zürichissä vain jos on Föhni tuuli,samassa kun Zürichin lentosemalla! 8)

Mitä on Föhni...

http://fi.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6hntuuli

[ attachment removed / expired ]

Värikäs talo.

"    "    "

Mulla oli vaikkea laita ne kuvat 800-600 isona.Usein ne oli sittenkin yli 200 KB.

Aika hankala juttuja,meikäläisille...

Terveiset Zürichistä.

Chris

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Loistavia kuvia jälleen Chris :thmbup: :thmbup:

Kuvathan oli kaikki suttuisia... Mikä niissä oli loistavaa? No maisemat juu, mutta teknisesti kuvat oli aika kuraa. Ei saa suuttua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvathan oli kaikki suttuisia... Mikä niissä oli loistavaa? No maisemat juu, mutta teknisesti kuvat oli aika kuraa. Ei saa suuttua.

Tottakai ne kuvat menee suttusiks ku ne resizee niin pieniks...

Mun mielestä toi oli kyllä vähän törkeästi sanottu, mutta se on mun mielipide.

Hyvät kuvat Chris  :thmbup:

Topias Rossi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enemmän noissa osassa häiritsee lievä alivalottuneisuus, kuin terävyyden puutuminem, ehkä. Tai no se nyt vaan on mun mielipide ;)

Hyviä ovat!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos teille komenteista jne. Mietin vielä laitanko vai ei?

Ehkä olisi pitänyt jätää?

Oli kai monta juttu syylisiä?

Sää ja kova tuulinen,niin kuinka usein Föhni on!

Sitten mulla oli ongelmia valokuvaus ohjelmista,kun se ennen ei toimi enä jne. Monesti piti kuvia 2-4 kerta pienentää,asti oli alla 800/600 ja isompi vielä se ongelma,yli 200 KB,

Oli tosi ongelmia meikälaiselle.... ! ;) Pari kerta olisin melkein jättänyt tuo homman....

Olen pahoilani siitä!

Chris

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oot sinä kyllä kanssa ihme louskuttaja. Olisi kannattanut ehkä olla kotona, kun käytöstapoja opetettiin. Joskus kannattaisi vaan opetella pitämään turpa kiinni. No, toivottavasti oli taas sen väärti. Mahtaa se olla varsin ylivoimainen olo, kun on saanut vähän mieliä pahoitettua ja omaa mainetta kasvatettua. Onneksi olkoon!

Ai niin joo, saa suuttua...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oot sinä kyllä kanssa ihme louskuttaja. Olisi kannattanut ehkä olla kotona, kun käytöstapoja opetettiin. Joskus kannattaisi vaan opetella pitämään turpa kiinni. No, toivottavasti oli taas sen väärti. Mahtaa se olla varsin ylivoimainen olo, kun on saanut vähän mieliä pahoitettua ja omaa mainetta kasvatettua. Onneksi olkoon!

Ai niin joo, saa suuttua...

Peräänkuulutan vain kuvien tasa-arvoista kommentointia. Tapanani ei ole kommentoida kuvia, mutta puutuin tuohon ylitsevuotavan kehuvaan kommenttiin kuvista, jotka olisivat varmasti saaneet parannusehdotuksia jos ne olisivat olleet suomessa asuvan esim. Oulun kentältä otettuja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Peräänkuulutan vain kuvien tasa-arvoista kommentointia. Tapanani ei ole kommentoida kuvia, mutta puutuin tuohon ylitsevuotavan kehuvaan kommenttiin kuvista, jotka olisivat varmasti saaneet parannusehdotuksia jos ne olisivat olleet suomessa asuvan esim. Oulun kentältä otettuja.

No enpäs nyt kyllä kolmannellakaan lukemalla nähnyt tuossa kommentissasi yhtään parannusehdotusta? Kuraksi haukkumista kylläkin. Kumpikohan se nyt olisi mahtanut olla sitä kuuluisaa rakentavaa palautetta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kylläpäs näyttävät kutsuvilta nuo Zurichin maisemat, kun vain Euro vähän vahvistuisi... Ainoa kokemus Sveitsistä on koneen vaihto reitillä SIN-ZRH-HEL, Klotenilla oli ystävällisin henkilökunta mitä kentillä vastaan tullut, turvatarkastuksessakin kysyttiin millä kielellä herra haluaisi palvelua :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvathan oli kaikki suttuisia... Mikä niissä oli loistavaa? No maisemat juu, mutta teknisesti kuvat oli aika kuraa.

Jaa niinkö? No sitten varmaan tulkitsin tämän kommentin väärin kokonaan koska minusta  se näytti ihan kuvien kommentoinnilta. Eikä kovinkaan rakentavasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä saatana... No koitetaan nyt vielä näin:

En olisi puuttunut noihin kuvien laatuun millään lailla ilman tuota ylistävää kommenttia, joka sai minut hetkeksi miettimään että oliko se vittuilua vai ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm..Yleensä pidän suuni kiinni näissä kuva-analyyseissä, koska en ole valokuvauksen ammattilainen. Nyt on jo kuitenkin pakko kommentoida, sillä en suoraan sanottuna käsitä, kuinka joku viitsii lytätä kyseiset kuvat kuraksi?!

Pystyn minäkin tältä istumalta sanomaan, etteivät nämä kuvat ole HD-tekniikkaa, MUTTA onko tuolla nyt minkään maailman merkitystä?

Minä annan jo plussat siitä, että Chris päivittää kuviaan ja tarinoitaan Sveitsistä kuitenkin suhteellisen säännöllisesti tänne, sekä täten antaa varsin läheistä näkemystä itse maasta.

Upeita maisemia, ja hyvää mieltä - eikö tämä siis riitä?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on jo kuitenkin pakko kommentoida, sillä en suoraan sanottuna käsitä, kuinka joku viitsii lytätä kyseiset kuvat kuraksi?!

No, kun kuulemma se että sanoo kuvia kuraksi, ei tarkoitakaan sitä että niitä sanotaan kuraksi.......

Nevermind...... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään