Heikki Jokinen

Telewell TW-EA510 wlan-ongelma

7 viestiä aiheessa

Onko täällä kokemuksia ko. modeemista? Minä päivitin vanhan modeemin + Buffalon Air Stationin kyseiseen laitteeseen ja wlan meni aivan surkeaksi verrattuna vanhaan laitteistoon. Yhteys pätkii jatkuvasti tai on toivottoman hidas. Pitääköhän vaan iskeä vanha A-Link ja Buffalo takaisin koneeseen kiinni...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoista. Sama reititin ollut noin puolisen vuotta ja huomattu aivan sama juttu. Yhteyden pätkästäessä aina pitänyt käynnistää reititin uudelleen jonka jälkeen yhteys palannut muutaman minuutin sisällä. Kokeiltu langattomasti ja langalla, ei eroa. Toimiessaan en ole nopeuseroa huomannut entiseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tökkii nii perusteellisesti. Speedtest.net testillä 2 minuuttia sitten ei saanut edes pingille arvoa aivan koneen vieressä, nyt sitten taas ping on 19ms, download 0.98 Mbps ja upload 0.09 Mbps. Nämäkin arvot siis aivan Telewellissä kiinni eli ei pitäisi yhteyden/signaalin laadusta olla kiinni. Joskus aikaisemmin vastaavat tulokset ovat olleet 19ms, 7.99 Mbps ja 0.83 Mbps...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkä ikäinen purkki on? Itse olen ihmetellyt aina välillä verkko-ongelmia jotka ovat johtuneet useamman vuoden ikäisestä hajonneesta Telehellistä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, no tuskin se sitten vielä on levinnyt... Muuten kuin noiden pidempään käytössä olevien laitteiden suhteen minulla on ollut ihan hyviä kokemuksia Telewellistä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään