Guest Xilex81

Gta: Vice City ongelma

6 viestiä aiheessa

Moi,

En tiedä kuinka moni tätä sekopeliä vielä pelaa, mutta nyt olen halunnut sen taas pelata läpi, paitsi että ohjelma tökkii aivan mielettömästi...varsinkin ajaessa, ja sitten koko juttu tilttaa >:( Olen yrittänyt installoida jo kolmesti mut eipä auta. Missäköhän vika?

WinXP pro

512 Mb muisti DDR

1,6 Ghz AMD

Club 3D 9600 128

Terv.: PeterG

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuleeko mitään ilmoitusta? Käynnistyykö kone uudestaan (siis itsestään)?

Itelläni käynnisteli uudestaan konetta aina tietyissä paikoissa. Säädin niitä ääniasetuksia jotenkin ja sen jälkeen toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

En tiedä kuinka moni tätä sekopeliä vielä pelaa, mutta nyt olen halunnut sen taas pelata läpi, paitsi että ohjelma tökkii aivan mielettömästi...varsinkin ajaessa, ja sitten koko juttu tilttaa >:( Olen yrittänyt installoida jo kolmesti mut eipä auta. Missäköhän vika?

WinXP pro

512 Mb muisti DDR

1,6 Ghz AMD

Club 3D 9600 128

Terv.: PeterG

Oletko katsonut biosista, mikä on agp-väyläsi kerroin? Itselläni oli grafiikka- ja tilttausongelmia Simpsons Hit&Run -pelin kanssa. Oma näytönohjaimeni on Club3D R9600 Pro. Kun tiputin kertoimet kahdeksasta neljään, ongelmat katosivat kuin tuhka tuuleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitääpä kokeilla! :D Ei tule virheilmoituksia, kunhan vaan pysähtyy kuva.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä oli joskus silloin kun tuo peli vielä koneella oli niin kun settingseistä väänsin yhtä kohtaa minimille niin alko kyllä pelittää ihan kunnolla.Ja itsellä oli sillon 1,7 Ghz 256 MB ja GeForce 4 Ti4200 Mb,joka on kyllä aika paljon huonompi kun tuo

näytönohjain ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään