Jukka Mäcklin

Uusi TV hankinnassa.

7 viestiä aiheessa

Moro!

Nyt ei saa nauraa. Tarkoitus olisi hankkia uusi TV 32" (max 36") kaapeliin kytketty (Oulu keskusta). Sisäinen digiboxi (onko tallentavaa), full HD ja tietysti hyvä kuvan laatu. Hinta ei ole relevantti, pääasia että toimii seuraavat 10v ilman hankaluuksia. Tarve muutaman kuukauden kuluttua, ehdotuksia?

Edit: Tiedoksi minulla ei ole hajuakaan nyky TV:eistä.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä ostin pari vuotta sitten tollasen 32 tuumaisen LG:n, ihan peruspeli, sisäinen boxi on muttei tallenna. Ei ollut silloin kallis, tosin nyt samalla rahalla saa jo paljon enemmän...

Se, millä mä valitsin tuon, oli tietysti osittain hinta, mutta myös se vaikutti, kun vertasi kuvan laatua vierekkäin oleviin ruutuihin liikkeessä, oli niissä aika eroja...

Niin sitä mä vaan meinasin, että noita kuvia kannattaa verrata liikkeessä, jotkut näyttää haaleilta kuin toiset, ei oo tarkkaa kuvaa, värisee, tärisee ja välkkyy. Tää oli silloin oman budjetin paras. 

Hifistelijät kertokoot sitten tarkemmin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rehellisesti, noilla kriteereillä ihan mikä tahansa nyky-tv käy. Kunhan on laadukas valtavirtamerkki. Sen ensimmäisen oston jälkeen jo tietääkin mitä seuraavalta haluaa.

Parasta on mennä lähimpään isoon kodinkoneliikkeeseen, räplätä kaukosäätimiä ja ostaa se joka miellyttää eniten. Hinnoissakaan ei ole merkittäviä eroja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja alkaa ehkä tuo 32" olla vähän pieni nykystandardien mukaan...

Moro!

Niin varmaan on mutta niin olen minäkin, toisekseen kyllä kai se on toi 37" kuitenkin.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään