Vieras

Spottauspaikkoja HKG/BNE/SYD/IST?

4 viestiä aiheessa

Moikka!

Otsikossa mainituilla kentillä (Hong Kong, Brisbane, Sydney & Istanbul) tulee nyt joulu-/tammikuun aikana liikuttua. Olisikos vinkkejä, mistä pääsisi hyvin spottaamaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tajusinpa vasta äsken, että ollaan Istanbulissa transit-matkalaisia, joten vetäkää yli listasta :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hong Kongissa on käsittääkseni jonkinlainen terassi mistä ihan hyvät näkymät, löytyy muistaakseni jopa kentän omilta sivuilta tietoa. Itse kenttähän sijaitsee tekosaarella joten sen ympärillä on melko huonosti spottailupaikkoja. Aivan terminaalin ulkopuolelta olen nousevia koneita kuvaillut, mutta ovat jo kohtalaisen korkealla siinä vaiheessa. Suosittelen myös siinä pienemmässä terminaalissa olevaa lentokonenäyttelyä. Ei muistaakseni edes maksanut mitään.

Sydneyn kansainvälisessä terminaalissa on ihan ok terassi myös mistä saa lähinnä kuvattua pääkiitotielle laskeutuvia ja siltä merelle päin lähteviä. Netistä löytyy useampiakin hyviä spottailuoppaita kyseiselle kentälle. Tässä niistä yksi missä näkyy nuo perusmestat. http://www.samchuiphotos.com/wheretospotsyd

Paljon ympäri maailmaa on tullut koneita kuvailtua ja Sydney on kyllä todellakin ihan siellä kärkipäässä kentistä ellei jopa paras koska itse ainakin tykkään isommista koneista. Aamuisin kyseiselle kentälle saapuvat ympäri maailmaa isot koneet. Jos en ihan väärin muista niin yhden aamun kun istuin kentän laidalla niin sen vajaan 5 tunnin aikana laskeutui noin 50 laajarunkoa.  ;D:thmbup:

Ja tuo rannan puolella oleva paikka on myös hieno, sinne vaan ilman autoa hieman hankalampi päästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään