Vieras

MHz 4000 kokoajan

6 viestiä aiheessa

Moikka.

Kellotin tossa 1 vko sitten koneeni 4GHz. Nyt on seuraava ongelma. MHz on 3990.XX jatkuvasti CPU-Z:ssa. Olen laittanut bios:sta sen C1E supportin päälle.

En tiedä missä vika. Voisiko olla tuo Intel Boost biosissa? :-\

E: Ja ennen kellotusta ei ollut MHz kokoajan täysillä. En tietääkseni ole koskenut mihinkään asetukseen, mihin ei ole sanottu koskettavan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt toimii. Laitoin bios:sta ne opitmaali asetukset ja säädin homman uudestaan. CPU-Z sanoo edelleen 4000MHz, mutta realtemp sanoo ihan muuta :).

Topiikin voi poistaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Topiikin voi poistaa.

Olisit voinut poistaa langan ja ensimmäisen viestin ennen kuin kukaan vastaa siihen, jos et kerran halua kenenkään lukevan näitä tekstejä. Miksi edes kirjoitella näitä, jos mielestäsi joutavat roskakoriin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs se haittaa, jos kellot ei tipu idlellä. Vaikutus virrankulutukseen on lähes olematon eikä lämpökään ole ongelma rasittamattomana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisit voinut poistaa langan ja ensimmäisen viestin ennen kuin kukaan vastaa siihen, jos et kerran halua kenenkään lukevan näitä tekstejä. Miksi edes kirjoitella näitä, jos mielestäsi joutavat roskakoriin?

En olisikaan kirjoittanut, jos olisin tiennyt ongelman etukäteen :P. Luulin että on hieman suurempi ongelma.

Ja en tiennyt, että itse voi poistaa topiikin.

E: Ja vaikka topiikin luomisesta kesti n. 1h ratkaisuun, niin olin jo pari päivää yrittänyt etsiä googlesta vastauksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään