Joonas Salmi

Finnmatkoille Thomson Airwaysilta käyttöön Boeing 787 dreamliner

12 viestiä aiheessa

Vastahan JAL:lla oli ongelmia Bostonissa... Savua ruumasta ja polttoaine vuoto... Joten saas nähä kuka on eka. Mulla on panokset että JAL aloitta 777:lla ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

JAL omistaa jo seitsemän Dreamlineria. Thomson ei vielä yhtään, joten veikkaisin japskien olevan ensimmäinen 787 operoija Helsingistä, vaikka niillä ongelmia sattuu olemaan. Päätä en pantiksi pistä. Olkoot se T7 tai 788, se on kuitenkin mahtavaa saada lisää ulkomaisia yhtiöitä Suomeen! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

JAL omistaa jo seitsemän Dreamlineria. Thomson ei vielä yhtään, joten veikkaisin japskien olevan ensimmäinen 787 operoija Helsingistä, vaikka niillä ongelmia sattuu olemaan. Päätä en pantiksi pistä. Olkoot se T7 tai 788, se on kuitenkin mahtavaa saada lisää ulkomaisia yhtiöitä Suomeen! :thmbup:

Aamen! Itse Lontoossa ollessani, joo oli sama hotelli missä oli Deltan ja American Airlinesin porukat. Yritin lobata Helsinkiä. Ylltättävästi AA:n ORD:n porukoitten kanssa juttu luisti loistavasti ...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finnmatkat tulee olemaan toinen yhtiö, joka liikennöi Helsinki-Vantaalta Boeing 787 laajarunkokoneella.

Finnmatkojen sivuilla ollut infoa jo jonkin aikaa, tosin turhan vaikeasti löydettävissä... Olisin itse laittanut etusivulle ;)

Turistissakin antelias jalkatila 33-34 tuumaa, Premium luokassa 38. Turistin 3+3+3 penkkijärjestys taitaa tarkoittaa että sivusuunnassa on ahtaampaa kuin esim. Finnairin 333:ssa missä penkien leveys 18 tuumaa, Unitedin 787:ssa 17,3.

Sivulta löytyy myös Thomsonin 787-esittelyvideo:

http://www.finnmatkat.fi/Lomavalikoima/Rantalomat/Talvi-2013-2014/Dreamliner/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...jonka omistaa TUI Travel PLC. Joka omistaa Finnmatkat...

Juu, toki tiedän että ovat samaa konsernia. Mutta se ei siltikään tee Finnmatkoista lentoyhtiötä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään