Mikko Maliniemi

MiG-21:n kyytiin

8 viestiä aiheessa

MiGillä halpaa. Olen koettanut saada kavereita innostumaan Lightning-lennosta, mutta hinta oli tähän verrattuna tuplat. Possu halki ja menoksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maximum height 2m (6.7ft)

Minimum Height         1.5m (4.11ft)

Maximum weight 125kg (275lbs)

Mielenkiintoiset vaatimukset lentäjän mitoille. Mitenkähän meinaavat kypärän kanssa saada kaksimetrisen hepun sullottua MG:n ohjaamoon. Itse olen 1,87 ja jo 70-luvun kutsunnoissa tuomitsivat ohjaamoon sopimattomaksi. Sen olen myös käytännössäkin myöhemmin MG:ssä kokeillut. Ilman kypärää mahtuisi kyllä ihan hyvin  ;) Vai onko kyseessä MG:n XL-malli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Serkun miehen veli oli viime kesänä Ukrainassa ja maksoi 800 euroa..pääsi vielä itse puikottaan ilmassa.  :) lento kesti tunnin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa, se olikin muuten tuo Lightning-lento tuplahintainen sen takia, että siinä pääsee vielä parempaan kerhoon - 2 Machia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Serkun miehen veli oli viime kesänä Ukrainassa ja maksoi 800 euroa..pääsi vielä itse puikottaan ilmassa.  :) lento kesti tunnin.

Tolla hinnalla luultavasti ollut L-29 Dolphin? Kyllä yleensä tämän tyyppisissä lennätyksissä pääsee vähän puikottamaan turvallisella korkeudella jos haluaa.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maximum height 2m (6.7ft)

Minimum Height         1.5m (4.11ft)

Maximum weight 125kg (275lbs)

Mielenkiintoiset vaatimukset lentäjän mitoille. Mitenkähän meinaavat kypärän kanssa saada kaksimetrisen hepun sullottua MG:n ohjaamoon. Itse olen 1,87 ja jo 70-luvun kutsunnoissa tuomitsivat ohjaamoon sopimattomaksi. Sen olen myös käytännössäkin myöhemmin MG:ssä kokeillut. Ilman kypärää mahtuisi kyllä ihan hyvin  ;) Vai onko kyseessä MG:n XL-malli.

Mitat ovat kypärä päässä ja täysissä varusteissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään