Alex Lund

Norwegian Air Shuttlen koneet ja keskustelua boeing sky interiorista

43 viestiä aiheessa

Kuinka monessa norwegianin 737-800 on Boeingin sky interior?

onko toi se kun valot katossa vaihtuvat punaisen kautta lilaksi ja siitä siniseksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos Virtual Norwegianin matskuihin luottamista niin:

DYF,DYG,DYJ-DYZ, NGA-NGF, NIA,NIB, NOR, NOY ja NOZ.

Eikös niissä kaikissa jo ole sky interior?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös niissä kaikissa jo ole sky interior?  ???

Ööh nyt en ihan ymmärrä. Ensin kysyt missä koneissa on sky interior, sitten saat vastaukseksi luettelon rekkareista. Sen jälkeen oletkin ihmettelemässä, että eikös niissä kaikissa kuitenkin ole ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ööh nyt en ihan ymmärrä. Ensin kysyt missä koneissa on sky interior, sitten saat vastaukseksi luettelon rekkareista. Sen jälkeen oletkin ihmettelemässä, että eikös niissä kaikissa kuitenkin ole ;)

No lauantaina huomasin että Norwegianilla on uus turvaohjeet.

Edit: niitä sky interioreja on asennettu koneisiin jo 2010 lähtien.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No lauantaina huomasin että Norwegianilla on uus turvaohjeet.

Edit: niitä sky interioreja on asennettu koneisiin jo 2010 lähtien.

Huomautan, että koneet 2010 ja jälkeen ovat skyinteriorilla, mutta norwegianilla on toki niitä putteja ennen vuotta 2010. Ja mitä noihin turvaohjeisiin tulee, niin en käsittänyt, mitä tarkoitit..

-T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomautan, että koneet 2010 ja jälkeen ovat skyinteriorilla, mutta norwegianilla on toki niitä putteja ennen vuotta 2010. Ja mitä noihin turvaohjeisiin tulee, niin en käsittänyt, mitä tarkoitit..

-T

Okei.  Luulin että ne on vuodesta 2010 asti asennellut niihin sky interioreja. Ja niissä ei sky interior koneissa on kai huono paineistus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okei.  Luulin että ne on vuodesta 2010 asti asennellut niihin sky interioreja. Ja niissä ei sky interior koneissa on kai huono paineistus.

Millä perusteella niissä on huono paineistus?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nimenomaan. Sky-Interior on pelkkä dekoratiivinen seikka, ei vaikuta koneeseen millään muulla tavalla.

-T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuntuu että aina kun olen lentänyt ei sky interior koneella lasku on ottanut korvista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuntuu että aina kun olen lentänyt ei sky interior koneella lasku on ottanut korvista.

Voisin heittää melkoisen sievon summan riihikuivaa että asialla ei ole mitään tekemistä skyinteriorin kanssa...  :-[

-T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisin heittää melkoisen sievon summan riihikuivaa että asialla ei ole mitään tekemistä skyinteriorin kanssa...  :-[

-T

Ainaki emännät sano et sky interiorissa o uusi paineistus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainaki emännät sano et sky interiorissa o uusi paineistus.

Nyt puhuttiinkin siitä, onko se paineistus huono vai ei.. Mutta toisaalta, en ole tietoinen mistään paineistuseroista koneissa. Itse olen lentänyt molempia, sekä skyinterioria ja icke skyinterioria, enkä ole huomannut mitään sen kummallisempaa..

-T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt puhuttiinkin siitä, onko se paineistus huono vai ei.. Mutta toisaalta, en ole tietoinen mistään paineistuseroista koneissa. Itse olen lentänyt molempia, sekä skyinterioria ja icke skyinterioria, enkä ole huomannut mitään sen kummallisempaa..

-T

Ok. Pitäisiköhän ketjun nimi muuttaa muotoon " keskustelua boeing sky interiorista "? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok. Pitäisiköhän ketjun nimi muuttaa muotoon " keskustelua boeing sky interiorista "? ???

Ja juu, hyvä että vaihdoit ketjun nimen, sopii paremmin.

-T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ottaa korvista niin skyinteriorissa ja ilmankin.. ja kuvitelkaa, ei pelkästää laskuissa, mutta myös nousuissakin, onkohan se skyinterior kytketty päälle vasta matkakorkeudessa, kun sillon ei ota korvista ::) 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuollainen 737 "sky interior" missä taivasta näkyy vähän reippaammin saattaisi jo ottaakin vähän korvista.....  8)

Alohaairlinesdisaster.jpg

Cheers!

Orvo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli  ei ole väliä että onko sky interior vai ei.  Molemmissa ei pitäisi ottaa lasky korvista? Nuhaisena ottaa mutta terveenä  ei ota lasku korvista.  Lentääköhän norwegian loma lentoja sky interior koneilla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli  ei ole väliä että onko sky interior vai ei.  Molemmissa ei pitäisi ottaa lasky korvista? Nuhaisena ottaa mutta terveenä  ei ota lasku korvista.  Lentääköhän norwegian loma lentoja sky interior koneilla?

Edelleen pitäisin hyvin outona väitettä siitä, että Sky-Interior mihinkään vaikuttaisi. Eiköhän tämä keskustelu Orvon kuvan jälkeen ole aikalailla taputeltu  ;D. Ja mitä noihin lomalentoihin tulee, niin riippuu tuurista, niinkun aina.

-T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään