Kirjoitettu Maaliskuu 25, 2013 Turun kerhon uusi lippulaiva saapui Suomeen tänään, vielä Saksan rekisterissä. Muutama kuva kaunokaisesta: Ensimmäinen laskeutuminen uudelle kotikentälle, EFTU 26. Saksan lippukin taitaa lähteä.. Garmin G1000. Lisää: http://stnz.fi/gallery/index.php/Aviation/DA40-arrival Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 26, 2013 Siis oks toi punanen nauha Diamondin käsitys control lockista? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 26, 2013 Ketkä lie koneen Turkuun lentäneet? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 26, 2013 Ketkä lie koneen Turkuun lentäneet? Koneen lensivät tänne koneen myyjä ja yksi kerhon jäsenistä. Stuttgart -> Gdansk -> Kaunas -> Turku taisi olla reittinä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 26, 2013 Siis oks toi punanen nauha Diamondin käsitys control lockista? On. Kohtuullisen komea viritys, ja tosiaan ihan tehtaan alkuperäinen ratkaisu. Hieman tuntuu pakettiin kuulumattomalta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 26, 2013 Kohtuullisen komea viritys, ja tosiaan ihan tehtaan alkuperäinen ratkaisu. Hieman tuntuu pakettiin kuulumattomalta. Se on juuri tuollainen vanhemmankin sarjan yksilöissä. Itävaltalaisen insinööriosaamisen mestarinäyte, sano... /Samuli Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 26, 2013 On. Kohtuullisen komea viritys, ja tosiaan ihan tehtaan alkuperäinen ratkaisu. Hieman tuntuu pakettiin kuulumattomalta. No eikös se ole tärkeintä, että tuo systeemi toimii eli ajaa juuri sitä asiaa mitä siltä vaaditaan eli ohjainten lukitsemista. Kauneuspisteitä ei tuossa ohjainten lukitussysteemissä juuri jaella vaan yksinkertainen on kaunista PS. Onnea vaan Turkuun uudesta koneesta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 26, 2013 Se on juuri tuollainen vanhemmankin sarjan yksilöissä. Itävaltalaisen insinööriosaamisen mestarinäyte, sano... /Samuli Samanlainen se on myös DA42:ssa. Kuva manuaalista: [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 26, 2013 Onnea uudesta koneesta ! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 26, 2013 Tuollaiseen control lockiin olen törmännyt aikaisemmin myös Robinissa. Liekö joku jälkikäteisviritys (siis Robinin tapauksessa)? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2013 Itävaltalaisen insinööriosaamisen mestarinäyte, sano... Ei se tuo ohjainlukko mitään, mutta manuaalista polttoainemittaria on itävaltalainen insinööri miettinyt toisenkin tunnin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 27, 2013 Ei se tuo ohjainlukko mitään, mutta manuaalista polttoainemittaria on itävaltalainen insinööri miettinyt toisenkin tunnin Voi kyllä. Erityisen maininnan ansaitsee ko. härvelin läpinäkymätön letku. Täydellisen varmuuden saaminen (mittaustulokseen merkittävästi vaikuttavien) ilmakuplien poistumisesta on .. haastavaa. /Samuli Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 28, 2013 Upean näköinen; onnittelut Turkuun! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla