Robert Lagerström

Äänien ohjaussovellus

5 viestiä aiheessa

Hei!

Osaisiko joku neuvoa jonkun sovelluksen, jolla voisi säädellä eri ikkunoiden "tuottamia" ääniä. Ääniä siten, että on valittavasti mistä  ulostulosta ääni tulee. Ja sitten sovellusten äänen laatua. Sekä kuuluuko ääni koko aikaa vaan ainoastaan sillon kuin kyseinen ikkuna on  päällimmäisenä.

Ainakin minulle käy niin, että toisella näytölle siirryttäessä internettii FSX:n sammuvat kokonaan ja joidenkin muiden sovellusten kanssa samalla tavalla.

Mahtoiko tuo olla tarpeeksi selvästi kerrottu sovelluksesta, joka on mulla hakusessa.

- Robert Lagerström

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en ole moisesta kuullutkaan. Taitaa olla ihan sovelluksesta tai sen asetuksista riippuvainen juttu. FSX:ssä oli muistaakseni asetus, josta voi valita meneekö se "paussille" kun siirrytään toiseen sovellukseen. Voi myös olla äänirajapinnasta kiinni, antaako se käyttää monta sovellusta äänen lähteenä yhtäaikaa. Jos tavoitteesi on esim. surffata netissä lennon aikana, suosittelen käyttämään toista laitetta. Itse joskus luen maileja tai surffailen iPadilla simulaattoria pelatessani.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu olen tuota tablet vaihtoehtoa kokeillut, mutta ei oikein ole minua varten. Simulaattorin äänien olisi kiva kuulua vaikka liikun toisella näytöllä netissä Chartseja yms. katsomassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu olen tuota tablet vaihtoehtoa kokeillut, mutta ei oikein ole minua varten. Simulaattorin äänien olisi kiva kuulua vaikka liikun toisella näytöllä netissä Chartseja yms. katsomassa.

Tuo on tietääkseni mahdotonta....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Simun asetuksista Pause on task switch pois päältä, nii simu ei pauseta itteään selaimeen vaihtaessa. Ääniä ei kuitenkaan saa kuulumaan mitenkään, mikäli jonkun muun ohjelman avaa simun päälle. iPadia tai läppäriä kannattaa käyttää siihen hommaan, jos haluaa ne äänet kuulla samalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään