Peter Lord

Finavian asiakastyytyväisyyskysely

3 viestiä aiheessa

Oi voi.

 

Jos en kerran ole (koskaan, kertaakaan) käyttänyt eFPL-palvelua (käytän Rockettia ja/tai sanelen FPL:n puhelimitse)

niin miten tähän pitäisi vastata.... (siis kyselyä ei voi tallentaa valitsematta jotakin noista punaiseksi merkityistä vaihtoehdoista)

 

[ attachment removed / expired ]

En haluaisi ajatella että asiakaskyselyllä on sama laatija kuin eFPL-palvelulla....

 

Tämä tuo mieleen legendaarisen "pohojalaasen terveyskortin" kysymyksenasettelun

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luin vielä ajatuksella kysymykset lävitse.

 

"Lennonneuvontapalvelut

Lennonneuvontapalveluissa työskentelee rautaisia ammattilaisia, jotkat auttavat kaikissa kysymyksissäsi. Oletko asioinut heidän kanssaan?

- kyllä

- en "

 

Miten tähän pitäisi vastata?  Mistä minä tiedän kuka kulloinkin puhelimeen vastanneista on se rautainen ammattilainen ja kuka ei.

 

tai, kuten eräs Finavian vanha toimihenkilö minulle eilen viestitti,

"Jos tuossa olikin vain saada todistettua että finavian lennonneuvontapalvelussa työskentelee asiakaskyselyn perusteella vain rautaisia ammattilaisia?"

 

Ottamatta metallin laatuun enemmälti kantaa totean että hyvin on palveltu, kun on soitettu. Tai käyty.

 

Peter

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Itseänikin huvitti kun muuten aika neutraali kysely ja sitten yhtäkkiä kysytään rautaisista ammattilaisista. Tossa kysymyksenasettelussakin jo kutakuinkin kerrotaan, ettei kannata vastata mitään negatiivista kun kyseessä on kuitenkin rautaiset ammattilaiset. Ei liene kyselyissä ideana johdatella vastaajaa mihinkään suuntaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään