Toni Heikkinen

Samsung Galaxy S3:ssa ongelmaa

6 viestiä aiheessa

Huomenta vaan kaikille.

Tarvisin pikaista apua tällaisessa asiassa, kun haluaisin siirtää puhelimesta videoita tietokoneelle. Yhdistän laitteen USB:llä tietokoneeseen jonka jälkee avaan kuva kansion jossa videot ovat, mutta tietokone ei nää niitä. Eli siis en saa millään tavalla näitä siirrettyä koneelle. Onko muilla ollu vastaavanlaista ongelmaa koskaan?

Ja lieneekö ratkaisua ongelmaan kenelläkään?

t. Toni H

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla teki joskus tätä, kuvien kanssa, videoista en tiedä... Mutta uudelleen liittäminen eri usb-porttiin auttoi tai sitten se, kun valitsi asetuksista että yhdistetään kamerana tai medialaitteena. En mä suinkaan muista, miten päin se oli, mutta yrityksen ja erehdyksen kautta. Alkoi jostain päivityksestä ja loppui en myötä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just tuota yhdistä kamerana, asetusta oon yrittänyt etsiä, mutta ei löydy koko laitteesta.

Kaikki päivitykset olen asentanut mitä on tullu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole samaa mallia, mutta omalla laitteella piti loppujen lopuksi taipua ärsyttävän Kiesin käyttöön. Auttavasti eteenpäin pääsi kytkemällä laite tietokoneeseen ilman usb-hubia ja alkuperäisellä usb-kaapelilla. Kuvien siirto onnistui viimeksi mainituilla toimenpiteillä, musiikin siirtämiseen Kies.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään