Juho Leinonen

Pienkone syöksyi maahan Sysmässä.

52 viestiä aiheessa

Sysmässä on tippunut pienkone ja syttynyt tuleen Leopäkoskentien lähistöllä. Henkilö vahingoista ei ole tietoa. Lähde: Tilannehuone.fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo sisko jo soitteli etten ollut minä. Pankaas lisätietoa jos sitä on.

Oikeasti, ainakin koneen tunnuksen voisi ilmoittaa ASAP näissä tapauksissa. Niinku Ameriikassa.

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Kuhlmanin mukaan tilanne onnettomuuspaikalla on jäädytetty heidän tulooonsa saakka, eli poliisi ei ole vielä päässyt koneen hylylle etsimään mahdollisia uhreja."

Kuulostaa pahasti "no survivors" tilanteelta :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo sisko jo soitteli etten ollut minä. Pankaas lisätietoa jos sitä on.

Oikeasti, ainakin koneen tunnuksen voisi ilmoittaa ASAP näissä tapauksissa. Niinku Ameriikassa.

t. Timo

4 puhelua tullut nyt minulle...

:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerhon varauskalenterista katsoen ei pitäisi olla ainakaan U585, U635 tai U645, toisen kerhon kalenterista ei OH-740 eikä OH-426x eikä U555.

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Kuhlmanin mukaan tilanne onnettomuuspaikalla on jäädytetty heidän tulooonsa saakka, eli poliisi ei ole vielä päässyt koneen hylylle etsimään mahdollisia uhreja."

Aika oudolta kuulostaa, jos uhreja aletaan etsiä vasta kun onnettomuustutkinta on paikalla. "Onnettomuuspaikka on jäädytetty" tollanenhan on rikollista, jos ei auta hädässä olevia. Taas uutisoinnin taso lehdistössä on jotain ihan onnetonta. Toimittajat voisivat vähän ajatella mitä kirjoittavat. Tai sitten Suomessa on uudet menettelytavat onnettomuuksissa, että saadaan varmasti taas syytettyä jotakuta jostain laiminlyönnistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika oudolta kuulostaa, jos uhreja aletaan etsiä vasta kun onnettomuustutkinta on paikalla. "Onnettomuuspaikka on jäädytetty" tollanenhan on rikollista, jos ei auta hädässä olevia. Taas uutisoinnin taso lehdistössä on jotain ihan onnetonta. Toimittajat voisivat vähän ajatella mitä kirjoittavat. Tai sitten Suomessa on uudet menettelytavat onnettomuuksissa, että saadaan varmasti taas syytettyä jotakuta jostain laiminlyönnistä.

Eiköhän se johdu siitä, että on todettu että paikalla ei ole eloonjääneitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taas uutisoinnin taso lehdistössä on jotain ihan onnetonta. Toimittajat voisivat vähän ajatella mitä kirjoittavat.

Yllättävän pitkäänhän se kestikin ennen kuin tuli ensimmäineen tällainen viesti  :P Sinulla joku lähde sille, että tuo "onnettomuuspaikan jäädyttäminen" on toimittajan omaa keksintöä, ei haastateltavan antama lausunto? Ainakin Etelä-Suomen sanomien uutisen mukaan näin on sanonut rikoskomisario Taisto Kuhlman Päijät-Hämeen poliisista.

http://www.ess.fi/?article=413316

Kuhlmanin mukaan tilanne onnettomuuspaikalla on jäädytetty heidän tulooonsa saakka, eli poliisi ei ole vielä päässyt koneen hylylle etsimään mahdollisia uhreja.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pelataanko vaikka arvuuttelubingoa lisätietoa odotellessa?

Arvataan OH-U395

*pukee flamesuojan päälle*

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän se johdu siitä, että on todettu että paikalla ei ole eloonjääneitä.

Pelastettavaa jos ei ole niin kiirus on kaukana, olen itse ollut 30 vuotta siellä tutkinnan apulaisena kenttätyössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pelastettavaa jos ei ole niin kiirus on kaukana, olen itse ollut 30 vuotta siellä tutkinnan apulaisena kenttätyössä.

Juu, tuota minäkin epäilen syyksi, ettei ole "päästetty" etsimään elonjääneitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo jäädytetty ei takuuvarmasti tarkoita että ensivastetoimintaa ei olisi hoidettu, tutkinnan puolesta ja tiedotuksen voidaan sen jälkeen jäädyttää vaikka kolmeksi vuodeksi.Ainakin suomessa tämä homma toimii näin, Sysmässäkin olen käynnyt ja uskon että sielläkin hommat toimii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
HELSINGIN SANOMAT

Kaksi ihmistä kuoli pienkoneen syöksyttyä maahan puoli kahdeksan aikaan Sysmässä Leppäkorventien lähistölle.

Silminnäkijän mukaan kone oli pudonnut savuavana Ylä-Vehkajärven rannan tienoille. Poliisipartion tullessa paikalle ultrakevyt lentokone oli yhä täydessä tulessa.

Lentokoneesta löydettiin kaksi kuolonuhria, joiden henkilöllisyyttä ei ole voitu varmistaa.

Ja lisää http://www.hs.fi/kotimaa/Kaksi+kuoli+pienkoneen+maahansy%C3%B6ksyss%C3%A4+Sysm%C3%A4ss%C3%A4/a1367555064849

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään