Juha-Matti Hakala

"Kukaan ei halua lentää Moskovaan"

7 viestiä aiheessa

Helsingin ja Moskovan välistä reittiä ei Suomesta hakenut kukaan, Moskovasta Helsinkiin reitti meni S7lle?

Helsingistä Moskovaan avautuu uusia lentoreittejä. Suomessa ne eivät kiinnostaneet.

Liikenne- ja viestintäministeriön pitkään neuvottelemat uudet lentoreitit Helsingin ja Moskovan välillä eivät kiinnostaneet yhtäkään hakijaa Suomessa.

Liikenteen turvallisuusvirasto Trafiin ei hakemusten määräaikaan eli perjantai-iltapäivään mennessä saapunut ensimmäistäkään hakemusta.

Tähän asti Helsingin ja Moskovan välinen reitti on varattu vain valtiollisille lentoyhtiöille Aeroflotille ja Finnairille. Nyt monopoli puretaan.

Aeroflotin ja Finnairin 14 viikkovuoron lisäksi jaossa olisi yhdelle venäläiselle ja yhdelle Suomesta käsin toimivalle yhtiölle lisävuoroja.

Venäläinen Kommersant-lehti kertoi alkuviikosta, että venäläisten vuorot saisi S7-lentoyhtiö eli entinen Siberia Airlines.

http://www.hs.fi/ulkomaat/Kukaan+ei+halua+lentää+Moskovaan+/a1367555447336

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
yhdelle Suomesta käsin toimivalle yhtiölle

Tuo määritelmä on - ainakin mun mielestäni - hiukan outo. Onko edes mahdollisia yhtiöitä Flyben lisäksi? Mites Blue1?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo määritelmä on - ainakin mun mielestäni - hiukan outo. Onko edes mahdollisia yhtiöitä Flyben lisäksi? Mites Blue1?

Pulun reittivalikoima kertoo aika paljon yhtiön nykyisestä stradegiasta;

-> Suorana Helsingistä

Eurooppa

Tukholma

Kööpenhamina

Oslo

Ateena

Dubrovnik

Nizza

Split

Pula

Åre

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko ajatuksena se, että EUn lakien mukaan sitä olisi voinut hakea vaikka AB?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisikohan Norwegian tuon määritelmän piirissä?

Elleivät ole muuttaneet sopimuksia niin suomalainen firma pitää olla, ja vastapuolen venäläinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään