Kirjoitettu Elokuu 3, 2010 Jukka, kuvailitkos ilmavoimien puolelta lupien kanssa vai mistä olet nuo jotkut kuvat räpsässyt? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 3, 2010 Ainakin minun silmään näyttävät varikontien/varuskunnan risteyksestä otetuilta... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 4, 2010 Tästä hyvällä asenteella kohti EFHK:ta OH-ATG ATR72-500 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 12, 2010 Pari tämänpäiväistä: Ryani paikkapelleillä [ attachment removed / expired ] Pristinalainen, ex- brussels airlines 737-400 EI-ELU [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 22, 2010 Merenneito ja tyttöjen paras ystävä Aika persoonallinen maalaus [ attachment removed ] Asuukohan tämä tuplatähti nykyään pirkkalassa, on ainakin usein paikalla, hieno kone [ attachment removed ] Kai Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 23, 2010 Asuukohan tämä tuplatähti nykyään pirkkalassa, on ainakin usein paikalla, hieno kone Koneen käyttäjä on Hämeenkadulla majaansa pitävä Scanfert Oy, jonka alaan kuuluvat mm. hedelmällisyyshoidot. Kone on ollut usein Pirkkalan platalla jo muutaman vuoden ajan, eli saattaa hyvinkin asua. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 27, 2010 Vapaa päivän kunniaksi lasten kanssa kierros kentän ympäri ja putkeen jäi yllätysvieras, joka toi potilaan. Noutamassa oli Tampereen lanssi. Samalla tuli testattua uusi kuvauskalusto. [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 27, 2010 Vapaa päivän kunniaksi lasten kanssa kierros kentän ympäri ja putkeen jäi yllätysvieras, joka toi potilaan. Noutamassa oli Tampereen lanssi. Samalla tuli testattua uusi kuvauskalusto. Katseltiinkin tornista, että joku käytti portin aukeamisen tehokkaasti hyväkseen! Meidän katselupaikalta vaan näytti, että siinä olis ollu TURVA1 auto sun ja koneen välissä, mutta eipä kuvista päätellen näyttänyt olevan! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 27, 2010 Juu aukesi hyvin eikä joku sulkenut sitä välittömästi.. Portaat oli pahasti tiellä, kun penkeiltä yritti kuvata.. Mistähän muuten kone tuli?? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 27, 2010 Mistähän muuten kone tuli?? Ruotsista, kenttää en kyllä muista. Ei ollut Arlanda eikä Bromma, mutta tulosuunta oli sama... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 27, 2010 ok... PS: Tornista ois kieltämättä kiva putkellä pörhistellä joskus !! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 27, 2010 Hawkit [ attachment removed ] Kai Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 29, 2010 Jetfliten tuore Global 5000 teki tänään läpäreitä. Entinen CS-EAM on siis nyt OH-MAL. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2010 HN lähdössä rovaniemelle [ attachment removed ] [ attachment removed ] Kai Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2010 HN lähdössä rovaniemelle HEH, miten härö kuva... Mites se yks Långstrump laulelikaan: "Kaikki on vinksin vonksin" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2010 Jetfliten tuore Global Express teki tänään läpäreitä. Entinen CS-EAM on siis nyt OH-MAL. Kone ei ole Global Express vaan Global 5000, joka on kehitetty Global Expressistä. Ulkoisena erona on Global 5000:n 81,3 cm lyhyempi eturunko. http://en.wikipedia.org/wiki/Global_5000 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2010 Kone ei ole Global Express vaan Global 5000, joka on kehitetty Global Expressistä. Ulkoisena erona on Global 5000:n 81,3 cm lyhyempi eturunko. http://en.wikipedia.org/wiki/Global_5000 Oppia ikä kaikki. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2010 HEH, miten härö kuva... Mites se yks Långstrump laulelikaan: "Kaikki on vinksin vonksin" Niinpä, aina ei voi voittaa Wanhaa pa*kaa [ attachment removed ] Kai Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2010 Kone ei ole Global Express vaan Global 5000, joka on kehitetty Global Expressistä. Ulkoisena erona on Global 5000:n 81,3 cm lyhyempi eturunko. Samaten Global 5000 on vain 10 matkustamon ikkunaa, versiossa Global Express 13 kpl ja edelliseen lisäätynä tunnus XPRS versiossa valoventtiilejä on 15 kpl... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2010 Niinpä, aina ei voi voittaa Kommenttia ei toki ollut tarkoitettu huonossa mielessä. Toihan on aivan loistokuva. Sitä katsellessa pitää oikeasti miettiä, miten mikäkin vaikuttaa. Siitä kun ei suoraa linjaa löydy juuri mistään... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2010 Samaten Global 5000 on vain 10 matkustamon ikkunaa, versiossa Global Express 13 kpl ja edelliseen lisäätynä tunnus XPRS versiossa valoventtiilejä on 15 kpl... Ei ole sattunut silmään, mutta kenenkä käyttöön tämä OH-MAL (Bombardier BD-700-1A11 Global 5000) tulee, onko tietoa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2010 Ei ole sattunut silmään, mutta kenenkä käyttöön tämä OH-MAL (Bombardier BD-700-1A11 Global 5000) tulee, onko tietoa? Jetflite Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 31, 2010 Jetflite No, niimpä tietenkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 1, 2010 Peruskaura EI-EFC kävi piipahtamassa [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 5, 2010 oh-gve [ attachment removed / expired ] Kai Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla