Jussi Seppälä

Kuvia Pirkkalasta (TMP / EFTP)

1 291 viestiä aiheessa

Moro

Hiljaista oli lauantaina. Pakolliset "Rainerit" kuitenkin.

EI-DWB

[ attachment removed / expired ]

EI-?CX

Terv.   Masa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

Hiljaista oli lauantaina. Pakolliset "Rainerit" kuitenkin.

Minkä tähden tuo eka kuva on pitänyt suoristaa tuolla tavalla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä tarkoitat suoristamisella?? Minä olen tottunut siihen, että kuvan reunat on suoria.

Varmaankin sitä, että olet vääntänyt kuvat koneen rungon mukaan suoraan. Kuitenkin kone siinä kuvassa nousussa (on itse asiassa molemmissa kuvissa), joten olet "suoristanut" kuvan koneen mukaan, jolloin näyttää, kuin kone olisi "suoristettu vaakalentoon".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaankin sitä, että olet vääntänyt kuvat koneen rungon mukaan suoraan. Kuitenkin kone siinä kuvassa nousussa (on itse asiassa molemmissa kuvissa), joten olet "suoristanut" kuvan koneen mukaan, jolloin näyttää, kuin kone olisi "suoristettu vaakalentoon".

Kauhean paljon laippaa siihen nähden, että olisi nousussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Menin halpaan. Joo, nyt kun katsoo, niin se Matin ykköskuva lieneekin kaarrossa, eikä nousussa. Mutta sen verran kuitenkin olin jäljillä, että pilven asento kuitenkin paljastaa, että kone ei ole vaakalennossa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on Roope oikeasti upea valokuva!. Törkeän hieno!!!  :thmbup:

Yhdyn tähän!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Roopen kuvan innoittamana rohkaistuin laittamaan ensimmäisen viestini foorumille.

Tässä Roopen kuvalle pikkuveli laskeutuvasta Ryanairista parin vuoden takaa lokakuulta 2009.

Juha-Matti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Morjesta kaikille! Nyt on sitten järkkärikuvaus alotettu, tosin melko huonolla menestyksellä  ;D Tässä yksi niistä harvoista edes jollakin tavalla onnistuneista. Kommenttia saa antaa ja vinkit ovat erityisesti tervetulleita.

EI-DLS

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aloittelija olen itsekin, mutta tuosta ainakin pois keltaisen sävyä niin menee parempan päin :thmbup:

(Korjatkaa jos olen väärässä)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla