Oskari Pirttisalo

Tietokoneen kanssa ongelmaa

41 viestiä aiheessa

Oliskos jollain vinkkiä hyvästä ilmaisesta svchost fixer ohjelmasta jota uskaltaisi käyttää?

Järjestelmän palauttamistakaan en pääse kokeilemaan kun kaikki automaattisesti luodut sekä itse luomani palautuspisteet on kadonneet.

Ja F-Secure puolestaan sammuttaa koko ajan itsensä häiriön vuoksi eikä uudelleenasennuskaan auta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yksi pieni ongelma mielessä.

Minulla on koneessa Windows 7 home versio.

Update-sivu ehdotti lataamaan uuden  selaimen eli  nro 11, jonka kerrottiin olevan entistä nopeampi ym. ja sopii Windows 7 kanssa toimimaan.

Minäpä latasin, mutta nyt tämä MS selain  tökkii jatkuvasti.  Hiiren kursori pitää joillakin sivuilla olla sentin-pari vieressä, jotta voi siirtyä eteenpäin,

videoita ei pysty katsomaan, välillä tämä uusi selain tökkii kesken toiminnon jne.   

Olen vain peruskäyttäjä, mutta tähän saakka olen pärjännyt hyvin.  Pitääköhän siirtyä vanhaan MS selaimeen takain.  Nyt on ollut pakko käyttää firefoxia ja Chromea.

Mikähän olisi neuvo?  Pystytkö auttamaan tuon Windowsin oman selaimen kanssa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on semmone ongelma että nyt yhtäkkiä PC:ni on hidastunut. Eli skype ja utorrent kaatuilevat ja lagivat. Onko mitäänn ideoita miksi näin on tapahtunut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on semmone ongelma että nyt yhtäkkiä PC:ni on hidastunut. Eli skype ja utorrent kaatuilevat ja lagivat. Onko mitäänn ideoita miksi näin on tapahtunut?

Perin paha on tuon perusteella sanoa yhtään mitään. Sellainen vanha "nyrkkisääntö" on kuitenkin olemassa, että mieti mitä muutoksia (mitä tahansa) olet tehnyt koneeseesi lähiaikoina eli samoihin aikoihin, kun ongelma ilmaantui (välttämättä aikajanaa ei aina muista oikein). Jos olet esimerkiksi asentanut jonkun ohjelman, kokeile poistaa se ja katso poistuuko hidastelu. Luonnollisesti myös virusten ja haittaohjelmien mahdollisuus kannattaa tarkistaa.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

utorrent

Taisit vastata omaan kysymykseesi. Kannattaa kuitenkin ajaa kovalevyn korjaukset, jos ne auttaisivat jotakin ja tarkistaisin sovellushallinasta, jos joku sovellus vie paljon tehoja tms. Virukset ja haittaohjelmat kysyttiinkin jo, mutta kysyn kuitenkin mikä anti-virus ohjelma sinulta löytyy? Oletko milloin viimeksi käynnistänyt konetta uusiksi, tai oletko katsonut pöly tilanteen koneen sisältä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisit vastata omaan kysymykseesi. Kannattaa kuitenkin ajaa kovalevyn korjaukset, jos ne auttaisivat jotakin ja tarkistaisin sovellushallinasta, jos joku sovellus vie paljon tehoja tms. Virukset ja haittaohjelmat kysyttiinkin jo, mutta kysyn kuitenkin mikä anti-virus ohjelma sinulta löytyy? Oletko milloin viimeksi käynnistänyt konetta uusiksi, tai oletko katsonut pöly tilanteen koneen sisältä?

Ei tartuta torrent juttuihin, niin kun täällä on todettu: se on tapa siirtää tiedostoja. Jokaisen omalla vastuulla on miten sitä käyttää. Axu koitappa asennella Skype uusiksi? Nämä perusjutut mitä tässä on sulle jo vinkkailtu voisi ensin kokeilla ennenkuin tulet kyselemään... Ehkä pieni ymmärrys miten nämä systeemit ja rauta toimivat toisivat vähän sujuvuutta asioihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

nyt uudelleenasennuksessa pitää valita käyttäjän nimi ja koneen nimi. En pysty kirjoittamaan siihen mitään. Mistä johtuu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikähän mahtaa olla ongelma kun juutuubi videoita katselee firefoxilla niin vähän väliä, melkein aina, tulee tällainen virhe ilmoitus ja tulikettu kaatuu. Muilla selaimilla ongelmaa ei ole.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En minäkään tiedä, mutta netistä löytyy kyllä ihan Mozillan omilta sivuiltakin ohjeita, esim. artikkeli Shockwave Flash Plugin Crashes too frequently on Firefox,Help!!, joka alkaa kysymyksellä "Plugin crashes whenever I watch video or listen to audio websites". Toinen samantapainen, itse asiassa huomattavasti tuoreempi, ketju https://support.mozilla.org/en-US/questions/993019.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään