Guest Flyer8123

Roskaaminen spottailupaikolla EFHK

10 viestiä aiheessa

Varsinkin Lemminkäisellä tämä ilmiö ollu välillä havaittavissa, ettei paikat pysy siistinä.  Toivottavasti ainakin tämän foorumin jäsenet osaavat sen ja kantavat sen pois mitä ovat sinne tuonneetkin. :thmbup: Muista "spottareista" en sitten tiedä. Joku panee varmaan niitten roskaamiset meidän syyksi.  >:( Muistan, että  foorumissa on keskusteltu tästä asiasta aiemminkin. Joskus 2007 jos muistan oikein(korjatkaa jos olen väärässä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siellä käy aika paljon muksuperheitä, "perusteinejä", kaikenlaista sekalaista hörhöä yms., joita ei aina paljoa tunnu kiinnostavan siivota tuomiaan paskoja pois. Toki varmaan niitä mahtuu kuvaajaporukkaankin, mutta toivottavasti vähemmän. Niinhän sen pitäisi mennä että mitä sinne tuot, myös viet pois..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varsinkin Lemminkäisellä tämä ilmiö ollu välillä havaittavissa, ettei paikat pysy siistinä.  Toivottavasti ainakin tämän foorumin jäsenet osaavat sen ja kantavat sen pois mitä ovat sinne tuonneetkin. :thmbup: Muista "spottareista" en sitten tiedä. Joku panee varmaan niitten roskaamiset meidän syyksi.  >:( Muistan, että  foorumissa on keskusteltu tästä asiasta aiemminkin. Joskus 2007 jos muistan oikein(korjatkaa jos olen väärässä).

2006

http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,57305.0.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole mukava käydä lasten kanssa katsomassa koneita myöskään silloin, kun pariskunta päättänyt tehdä jotain "jännää" ja mennyt DHL:n spottauspaikalle harrastamaan makuhuonepuuhia..  :thmbdn:

Pysytelkää kauempana kunnes ovat hommansa hoitaneet ja menette sitten vasta lähemmäs.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pysytelkää kauempana kunnes ovat hommansa hoitaneet ja menette sitten vasta lähemmäs.  ;)

Aivan keskimäärun sekestää 1,5minuutia(puheineen) :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos joillain on pokkaa sekstailla siellä niin siitä vaan! Mua ainakaan ei haittaa, evvk :)

Sinne vaan, jos nyt ei ihan viereen voi lapsii viedä...eiköhän ne sitäpaitsi älyä keskeyttää touhut jos porukkaa tulee...

Enemmän muakin häiritsee roskaaminen! Eikö todella sen verran ällii oo korvien välissä että vie roskat mukanaan jos jotain nauttii...?

Sammonmäellä ramppaa jos jonkinmoista porukkaa...

ja ai että sieppaa kun olen videokuvaamassa jotain konetta / koneita, niin joku termiitti alkaa kiljua ja huutaa...eniten nyppii se >:( Ei ole vielä keksitty kai kameroihin lapsenhuuto-suodatinta?  :P

Olis muuten patentin paikka...tuulen kohinan saa jo aika hyvin pois

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos joillain on pokkaa sekstailla siellä niin siitä vaan! Mua ainakaan ei haittaa, evvk :)

Sinne vaan, jos nyt ei ihan viereen voi lapsii viedä...eiköhän ne sitäpaitsi älyä keskeyttää touhut jos porukkaa tulee...

Enemmän muakin häiritsee roskaaminen! Eikö todella sen verran ällii oo korvien välissä että vie roskat mukanaan jos jotain nauttii...?

Sammonmäellä ramppaa jos jonkinmoista porukkaa...

ja ai että sieppaa kun olen videokuvaamassa jotain konetta / koneita, niin joku termiitti alkaa kiljua ja huutaa...eniten nyppii se >:( Ei ole vielä keksitty kai kameroihin lapsenhuuto-suodatinta?  :P

Olis muuten patentin paikka...tuulen kohinan saa jo aika hyvin pois

Melko mielenkiintoinen ajatusmaailma, oletko jo saannut lentomelun poistettua. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hah :D Ei lentomeluu tietty tarvii poistaa, sehän on voiman ääni ja musiikkia korvilleni... ::)

Mutta henk.koht. en haluu lasten riekumisia samalle otokselle lentokoneen kanssa, siirryn ajoissa syrjemmälle ja toisaalle kuvaamaan...

Mulla on muuten joskus vähän karrikoidut mielipiteet...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katriinantiellä männäviikolla 80% roskista näytti olevan röökiaskeja, -muoveja ja pikaruokajätettä. Tämä v##un maailmanomistaja-asenne näkyy samassa kuluttajaryhmässä joka puolella muuallakin. Ei muuta kuin singaporelainen rangaituskäytäntö kehiin täälläkin ja tällaiset graavia asennevammaa potevat välinpitämättömät natsannakkelijat ja kaiken sortin spraymaalisuttaajat todella kuriin. Prkle!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkä kansalaiset ainoastaan noudattaa roskaamisella valtion viitoittamaa esimerkkiä, kuten tekee mm. kaivosyhtiö Talvivaara.

Vaikka tuhoisit ympäristön täydellisesti, niin kyseiseen hommaan voi saada jopa aluehallintovirastolta ympäristöluvan  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään