Jari Vanhatupa

Lämmintä pukkaa . . .

36 viestiä aiheessa

Niin meitä on moneen junaan. Mä oon varmaan jäänyt junan alle koska mua ei nää helteet haittaa sitten niin yhtään. Oon monta kertaa harkinnut muuttavani myös lämpimämpään, sopii monessa suhteessa itelle paremmin.

Pakkasetkin menee kun on oikea varustus, mutta auta kun alkaa noi loskakelit. Siinä pääsee aito negatiivari taas valloilleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin meitä on moneen junaan. Mä oon varmaan jäänyt junan alle koska mua ei nää helteet haittaa sitten niin yhtään. Oon monta kertaa harkinnut muuttavani myös lämpimämpään, sopii monessa suhteessa itelle paremmin.

Pakkasetkin menee kun on oikea varustus, mutta auta kun alkaa noi loskakelit. Siinä pääsee aito negatiivari taas valloilleen.

Tervetuloa preerialle

Täällä sitä piisaa  8)

Cheers!

Orvo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen tuota Orvoa yrittänyt houkutella tänne Savoon Orvon "nuoruuden" maisemiin vierailulle katsomaan taistelutantereita, mutta taitaa olla Orvolle liian kylymää. Tänäänkin vaan se 24C. Eihän siinä preeriakoira tarkene.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hahaa. :)

Mä meen lokakuussa sinne katsomaan onko siellä niin lämmintä kuin se kehuu...

Käräytän sen sitten jos ei oo ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ikinä en oo palellu niin paljoa kun -88 kevättalvella AuK 124 aikana Savon Prikaatissa. Silloin vannoin että en koskaan tule valittamaan että on liian kuuma. Sittemmin olen hieman modannut ja antanut itselleni luvan sanoa  "onpa lämmintä" silloin kun on yli +40C  ;)

Ja Hannalle uskallan luvata että tuskin tarvii palella vielä lokakuussakaan  8)

Cheers!

Orvo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu . . ihan hienot kelit taas tänäkin kesänä. Vaasaan luvattu huomiseksi +31 astetta! Onneksi loma alkoi tänään, se hieman helpottaa tukalaa oloa, tai sitten ei. Toisessa työpaikassani joka on lehdenjakoa aamuyöllä on kyllä pärjäillyt kun yöllä on hieman viileämpää. Parina yönä olen jopa yrittänyt uskotella itselleni, että brrrr . .täällähän tulee vilu!

:P

Niissä kerrostalojen rapuissa on läpi yön tietysti kuuma kuin saunassa mutta omakotialueella on ollut ihan kiva pyöräillä raikkaassa ilmavirrassa.

Tuo juttu, että tulee kuitenkin pakosta liikuttua on helpottanut oloa paiväsaikaankin. Kannattaa siis mennä lenkille aamuyöstä, pankaa se kello soimaan vaikkapa puoli kahdelta yöllä ja sitten vaan reippailemaan.

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyl mulle kelpaa nää kelit oikein mainiosti. Mukavaa kun on lämmintä.

Taitaa olla ensimmäinen kesäloma jossa olen pitänyt shortseja käytännössä koko loman ajan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Turussa näyttää oma mittari tällä hetkellä 31,3 astetta. Auton lämpömittari näytti pari tuntia sitten tasan 30 astetta. Lämpötila on toki siitä kohonnut. Pidän auton mittaria aika luotettavana. (Vain auton liikkuessa). Anturi on apumiehen puolen peilin alapinnassa. Suora auringonvalo ei osu siihen ja ilmavirta ehkä jäähdyttää peilin.

Tähän helteeseen näköjään tottuu. Minusta tälläinen lämpötila ei ole tukalaa, vaan mukavaa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh!  Jes! :laugh:

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kuvat-vaasassa-rajuja-ukkoskuuroja-ja-uskomaton-lampotilan-romahdus/3568266

Meikäläinen oli aivan onnesta soikeena. Siellä sataa rakeita! Siellä sataa jäätä taivaalta . . . jäätä, jäätä, mikä ihana viileys! Myräkkä tuli kuin tyhjästä, vettä satoi joka suunnasta. Oikeastaan se ei edes näyttänyt sateelta vaan ennemminkin siltä kuin vettä olisi kaadettu maahan jostain valtavasta saavista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään