Ilari R Lehtinen

Kyytiä vailla Jämi Fly Iniin lauantaina 6.7.

7 viestiä aiheessa

Moi!

Tekisi mieli tänäkin vuonna Jämille, mutta nyt ei ole kyytiä sinne.

Eli jos joku on menossa tuolloin lauantaina 6.7. Jämille Lahdesta tai Lahden kautta, niin voisin hypätä kyytiin. Mieluusti samana päivänä myös takasin.

Osallistun toki polttoainekustannuksiin.

Yksityisviestillä voi tarjota. :)

Edit: ei tarvitse enää!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hola,

valitettavasti osuu väärälle päivälle, mutta autokyyti PK-seudulta tai matkan varrelta tarjolla torstaina 4.7. Paluu maanantaina 8.7. Yksisuuntainenkin on totta kai ok.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Tekisi mieli tänäkin vuonna Jämille, mutta nyt ei ole kyytiä sinne.

Eli jos joku on menossa tuolloin lauantaina 6.7. Jämille Lahdesta tai Lahden kautta, niin voisin hypätä kyytiin. Mieluusti samana päivänä myös takasin.

Osallistun toki polttoainekustannuksiin.

Yksityisviestillä voi tarjota. :)

Joko on kyyti löytynyt? Lahden suunnalta on kyllä porukkaa tulossa, mutten tiedä onko kukaan vain päiväseltään käymässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikäläinen on kyllä päiväreissulle lähdössä, mutta en vielä tiedä kumpanako päivänä. Sää ratkaisee aika pitkälti valinnan, ensisijainen päivä on kuitenkin lauantai. Ja minähän asun melkein Lahessa, Kärkölässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikäläinen on kyllä päiväreissulle lähdössä, mutta en vielä tiedä kumpanako päivänä. Sää ratkaisee aika pitkälti valinnan, ensisijainen päivä on kuitenkin lauantai. Ja minähän asun melkein Lahessa, Kärkölässä.

Itseasiassa mulle on ihan sama, kumpi päivä. Eli voin mä sunnuntainakin lähteä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa mulle on ihan sama, kumpi päivä. Eli voin mä sunnuntainakin lähteä.  :)

OK. Katsotaan sitten lähempänä h-hetkeä miltä tilanne näyttää. Suomen kesä kun on tunnetusti arvaamaton... 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään