Alex Lund

Omsi Bus simu! Hyvä mutta vaikea pelata!

8 viestiä aiheessa

Moi. Omsi bus simulator on hyvä peli mutta hirvittävän vaikea!  :thmbdn: Manuaaliakin olen lukenut mutta en silti osaa pelata. Olisi kiva löytää sellainen step by step tutoriaali miten mikäkin tehdään. Youtubesta olen yrittänyyt katsoa mutta: ei apua. Olen vain ensin yrittänyt saada autoa käyntiin ja opetellut ajamista. Voiko asetuksista laittaa tämän myös manuaalivaihteiseksi? Vinkkejä ja Neuvoja otetaan mieluiten vastaan :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi. Omsi bus simulator on hyvä peli mutta hirvittävän vaikea!  :thmbdn: Manuaaliakin olen lukenut mutta en silti osaa pelata. Olisi kiva löytää sellainen step by step tutoriaali miten mikäkin tehdään. Youtubesta olen yrittänyyt katsoa mutta: ei apua. Olen vain ensin yrittänyt saada autoa käyntiin ja opetellut ajamista. Voiko asetuksista laittaa tämän myös manuaalivaihteiseksi? Vinkkejä ja Neuvoja otetaan mieluiten vastaan :)

Mene autokouluun ja aja C-kortti ja sitten TTS ta joku muu linja-auto ammatti kurssi ja työharjoitteluun...  Kyllä se siitä sitten lähtee sujuu  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mene autokouluun ja aja C-kortti ja sitten TTS ta joku muu linja-auto ammatti kurssi ja työharjoitteluun...  Kyllä se siitä sitten lähtee sujuu  ;D

Nimenomaan!  :laugh:

Axulle tosiaan niin netistä voi löytää jotain extra tavaraa kuten busseja, manuaaleja, karttoja ja joitakin step-by-step tutoriaaleja, siitä sitten vaan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään