Guest lammas

Hiiri "rikki"

13 viestiä aiheessa

No nyt kävi silleen että luulin hiiren menneen rikki. Avasin ja katsoin että miä siellä olisi vikana. Sitten putosi joku pieni osa, joka vaikuttaa hiiren rullan pyörimiseen. Nyt se pyörii ärsyttävän tasasesti eikä silleen "naksu" tai jotenkin. Olen yrittänyt laittaa sitä jotenkin mutta nyt ei oikein sytytä.

Siinä on hiiri

Ja siinä se osa, joka pitäisi saada paikoilleen.

Tämä nyt on pieni ongelma verrattuna muihin, mutta tuo rullan kevyt pyöriminen ärsyttää ja häiritsee joissakin peleissä ja ohjelmissa. Jos siihen vähän hipasee niin se liikkuu ja seurauksena on tullut ongelmia. Ei ne maailmaa ole kaatanut.

Jos joku menee omaa hiirtänsä availemaan niin en vastaa seurauksista :-X Omalla vastuulla!

Mutta nyt pitää jatkaa näpertelyä. Olen jo puoli tuntia ihmetellyt ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todennäköisimmin sieltä on katkennut joku muoviklipsu. Tuntipalkoille ei oikein pääse korjatessa, oisko tuo hiiri nykyään 13 e hintainen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osta optinen hiiri seuraavaksi. ;)

Eihän optisissa hiirissä tuo rulla eroa mitenkään pallohiiriin nähden.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ettei se pieni osa olisi ollut hiiren hammas. Oletko ruokkinut sita oikella ruokavalioilla? Juustoo ja sun muuta pientä nääs ::)

-kaitsu (punaviineissa)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, autaisiko, jos avaisit hiiren ja ottaisit kuvan vielä siitä alueesta, johon tuo palikka täytyisi sovittaa?

-Renee (myös punaviineissa, ja 4 tunnin päästä töihin, kippis 8) )

PS: Jos tuo palikka ei mene voimalla takisin hiireen, niin et vain käytä tarpeeksi voimaa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän optisissa hiirissä tuo rulla eroa mitenkään pallohiiriin nähden.

Sori...meni vähän ohi meikäläiseltä :F Pistetään lomauupumisen piikkiin :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päätin ostaa uuden. Kaveri sano että niitä ihmeen osia pitäisi olla kaks kummallakin puolella mutta ei ole varma. Ja nyt on muuten molemmat hukassa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Persana, mulla on ollut Intellimouse Explorer ja se rulla on ollut aina samalla tavalla raivostuttavan löysä. Luulin sen kuuluvan malliin.. Pitäisikö munkin avata ja katsoa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Intellimouse Explorerissa on kyllä vakionakin vähän löysempi rulla kuin useimmissa, mutta kyllä siinäkin sentään selvät pykälät tuntuu pyörittäessä. On muuten ihme hiiriä ne. Mulla oli niitä aika monta samaan aikaan hankittua ja puolet hajosi heti, puolet kestää vaikka kuinka. Mulla on kotona semmoinen ollut nyt muutaman vuoden kovassa käytössä eikä muuta vikaa kuin että napeista on kulunut väri pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh sanoisn että sinulla on oiva tekosyy menna ostamaan MX510 tai MX1000 pelihiiri Logitechilta ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päätin ostaa uuden. Kaveri sano että niitä ihmeen osia pitäisi olla kaks kummallakin puolella mutta ei ole varma. Ja nyt on muuten molemmat hukassa ;D

Voi ei, menit sitten luovuttamaan. Vaikkei noissa korjaushommissa, kuten eräässä viestissä todettiinkin, tuntipalkoille koskaan pääsekään, niin vian kartoittamisella ja korjaamisella saa ainakin ittelle "hiiwatin hywät fiiwikset" ;-)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aarrgghh.. Mulla oli itsellä samanlainen hiiri ja itekin kerran menin sen avaamaan. Oli samanlaisia probleemia tuon osan kanssan, mutta sain sen paikoilleen. Eikä siihen mennyt kuin about puol tuntia. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään