Marko Pajunen

JAL tulossa Helsinkiin, koneena 787-8

196 viestiä aiheessa

Kunhan nyt vaan eivät pyyhkisi Helsinkiä kohteistaan kokonaan pois.

Taitaa käydä niinkuin Qatar Airwayssin Helsingin aloitukselle  :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo kohta se on LH/KL/TK (+finski toki) kuka sielta lentaa.  :thmbdn:

Ja TK on niin s**tanan p****sta, kun voi olla, mulla joku 400000 mailia lennetty niilla, jattivat taas kerran honkkariin kommentilla "humalassa". Yhden oluen olin ottanut joo ja 5 lautasta ruokaa, meneeko siita suomalainen humalaan? Cebu pacific ei tarjoile ja oli muutaman tunnin myohassa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja TK on niin s**tanan p****sta, kun voi olla, mulla joku 400000 mailia lennetty niilla, jattivat taas kerran honkkariin kommentilla "humalassa". Yhden oluen olin ottanut joo ja 5 lautasta ruokaa, meneeko siita suomalainen humalaan?

Näemmä menee, koska henkilökunta pystyi sen tunnistamaan niin selvästi. Olen muuten kiinnittänyt huomiota siihen, että lentoasemilla on maailman vahvimmat oluet, koska niin moni hoipertelee tokkurassa vaikka on vain yhden kaljan nauttinut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Airlineroute.netin mukaan JAL aloittaa Helsinkiin 1.7.2013 päivittäisellä 787 vuorolla.

NEW Boeing 787 Routes

Tokyo Narita – Helsinki eff 01JUL13 Boeing 787 begins operation with daily service, reservation opens today (30APR13)

JL413 NRT1030 – 1455HEL 787 D

JL414 HEL1725 – 0905+1NRT 787 D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ylihuomenna siis historiaa Vantaalla. ;)

Mille portille dreamliner tulee?

Mutuiluna veikkaan geittiä 38. Ja perustelut: AA käyttää kolmekasia ja lähtee 14.30, JAL laskeutuu 14.55, eli jos molemmat koneet on aikatauluissaan niin sehän tuntuis sopivan hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on sitten lähdettävä Ultralinkin pihalle kuvaamaan mikäili tulee 22L:lle, ja 22R:lta lähtö 17.25. Jos tulee 15:lle tai 22R:lle, niin hyvät paikat kuvata löytyy :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutuiluna veikkaan geittiä 38. Ja perustelut: AA käyttää kolmekasia ja lähtee 14.30, JAL laskeutuu 14.55, eli jos molemmat koneet on aikatauluissaan niin sehän tuntuis sopivan hyvin.

38 menee 1. aasialaiselle ja sitten normisti 37,36.... jotta nose-purku onnistuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajat ovat muuttunueet. Kun Finnair alkoi lentää Tokioon, Japani ei hyväksynyt lentämistä suorinta reittiä pitkin yli Neuvostoliiton peläten Finnairin vievän matkustajia Japan Airlinesilta. Kun luin omituisesta lentoreitistä, luulin ensin, että Neuvostoliitto esti Finnairin lennot alueensa yli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

38 menee 1. aasialaiselle ja sitten normisti 37,36.... jotta nose-purku onnistuu.

Eli tällä logiikallasi japsit ovat 6. aasialainen (olettaen koneiden liikkuvan aikataulussa), joten 33 menisi heille. Veikkaanpa, että metsään menee  :).

Enkä muutenkaan usko tuossa olevan sen kummempaa koordinointia purun suhteen kun kyseessä on kuitenkin eri huolitsija kuin Finskillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään